Tak svoji brokovnicovou postavu jsem opustil, protože mi přišla hrozně slabá, a zkusil hrát za bezezbranného, co mlátí jen pěstmi a kupodivu to velmi dokonale funguje. Wanaminga jsem vykostil už asi na osmém levelu a ani proti nepřátelům se superzbraněmi na dálku to není nijak těžké - stačí se jim schovat za roh, nejlépe do dveří tak, aby mohli nabíhat jen po jednom, no a počat až tam naběhnou.
Velice vtipné bylo i boxování a zápasy v SF, kdy každý souboj končil v prvním až druhém kole zabitím soupeře po ráně do hlavy. Ta hlava či oči a instant death jsou hodně husté... A navíc se už nemusím starat o hloupé zbraně a ještě hloupější náboje, což suprově ulehčuje inventáři :)
Mám ale jeden problém - udělal jsem po donesení map helikoptér do bratrstva oceli z levelu 20 hned level 22 a chtěl si zkusit dát perk "here and now", co má přidat jeden level, ale přidalo mi to levelů devět
Což je celkem super, ale přibylo jen 99 skill pointů (asi maximum) a jen jeden perk, což naštve - měl jsem lvl 31, ale statistiky jako kolem levelu 25 a tu nevýhodu, že další levely byly na XP hrozně drahé - vyřešil to samozřejmě load.
Nicméně je nějaké pravidlo, jak ten here and now perk funguje? Jakože bych si spočítal, na kterém levelu se nejlepší ho dát tak, aby byl maximálně účinný - tzn aby přidal přesně 5 levelů
Napadá mě ještě, jestli to není nějakým kombem s perkem swift learner, co dává +5% XP - jestli se to tam nějak nemultiplikuje a kdovíco ještě. I když matematicky by mi asi ani to nemělo XP zdvojnásobit...
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op