PT: Několik sporů měli, ale do bitky to nedohnali, ale už je to nějaký pátek, co jsem to hrál a hlavně to je finální parta z ToB, v SoA se nepotkali. Já jsem se snažil udělat si co nejnamixovanější partičku, aby to odpovídalo některým knížkám - občas prostě musíš dělat s tím, co je k dispozici, a když je svině loajální, tak co bych z ní netěžil, ne?
Co mě se týká, moc bych si přál, aby ty postavy, u nichž by to bylo možné, někdo vytáhl z jedničky, doplnil dialogy, romance apod. a poslal na net. V té jedničce byly tak krásně rozdílné i přesto, že nemohli mluvit. Už jen ty vychytané a zajímavé životopisy
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Tady je škoda, že do dvojky autoři vnutili nějakou partu, přičemž člověk s ní vůbec nemusel hrát. Ač musím uznat, že nevím, jak jinak by to mohli udělat (ani jsem nad tím nepřemýšlel). A další podivná věc je, že každé NPC z jedničky "má být mrtvé" podle rozhovorů (Xzar, Edwin, Coran...). Nevšiml jsem si, že by hra pro to někde poskytovala vysvětlení.
Carlos: No, zatím si můžeš stáhnout tak maximálně BGINPCmod, i když si teď nejsem jistý, jestli nefunguje jen s TuTu.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Dialogy typu "proč nejsi mrtvý" jsou ve hře z toho důvodu, že NPC mohlo v BG1 umřít. Když se to stalo, tak se hráč může zeptat na to, jak se stalo, že se zase potkávají.
Samozřejmě pokud ti ta postava v BG1 neumřela, tak není důvod se takhle ptát.
Je jen na tvém RP, zda se zeptáš či nikoli.
Co se týče NPC, tak důvodem jejich malého počtu v SoA je asi jejich propracovanost - v podstatě všechny postavy mají svoje miniquesty, dialogy atd. a prostě se jich už nestihlo udělat víc. V BG1 bylo dost postav, které měly vlastních úkolů a interakcí minimálně, takže jich tam mohli naházet kvanta. Osobně jsem v prvních BG1 hrách hrál stejně jen s pár NPCčky (Imoen, Jaheira, Khalid, Minsc, Branwen), které se mi už pak nechtělo vyhazovat.
Přístup méně NPC a kvalitnějších je super pro prvních pár her, přístup BG1 je zase lepší když člověk hraje hru podesáté a chce si už trochu zaexperimentovat..
Co mi v SoA z NPC povolání rozhodně chybí je barbar, zaklínač a mnich, ostatní profese jsou pokryty celkem slušně (teda zloděj bez Joshima taky trochu ztrácí).
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
FieldMouse: Ale na to, že mohla umřít Jaheira už asi nemysleli : ) Třeba u Corana dost silně převažují negativní možnosti (asi 4 z 6), což jsem taky moc nepochopil (možná mi uniklo něco z BGI ohledně Corana a Safany, nikdy jsem ji do party nebral). V diskuzi o BGIII se tyhle problémy hodně rozebírají, ale že se objevují už v BGII ve velké míře, to asi nikomu nevadí : )
Jelikož BG jde dohrát snad za jakoukoliv single postavu, tak NPC jsou tam stejně jen kvůli zpestření. Z toho důvodu jsou asi NPC v BGII se svými rozhovory a interakcemi lepší. Každý má svůj ideál někde jinde, takže by se stejně autoři nemohli zavděčit všem.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Koho by ste doporucili do party, ked hram za CN Barda? Hlavne, aby to bolo co najzabavnejsie...v BG1 a aj v BG2...
ja rozmyslam, ze to skusim takto:
BG1: Khalid, Jaheira, Kagain, Edwin, Imoen (miesto nej neskor Coran alebo Safana)
BG2: Jaheira, Valygar, Korgan (v TOB vymena za Sarevoka), Edwin, Jan (pripadne Valen)
Lucates píše:Koho by ste doporucili do party, ked hram za CN Barda? Hlavne, aby to bolo co najzabavnejsie...v BG1 a aj v BG2...
ja rozmyslam, ze to skusim takto:
BG1: Khalid, Jaheira, Kagain, Edwin, Imoen (miesto nej neskor Coran alebo Safana)
BG2: Jaheira, Valygar, Korgan (v TOB vymena za Sarevoka), Edwin, Jan (pripadne Valen)
Pokud chceš zábavu, tak ber v BG2 Aerii, Korgana, Minsca, Jana a Imoen (či Viki či Jaheiru pro vícenásobnou romanci) - jednak je to poměrně vyvážená družina a jednak mají spolu tyhle charaktery dobré výměny názorů :)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Tarreb: ja moc klerikov nemusim, myslim, ze Jaheira bude stacit...a navyse v BG2 je tusim v chrame v dokoch nejaka kniha, vdaka ktorej bude moct zastavat aj ulohu klericky...
Léčitel je třeba maximálně na začátek, v chrámu si za 500-1000 koupíš Lepší obnovu a jsi jako ze škatulky. A v pozdějších fázích hry už léčit nepotřebuješ skoro vůbec. Lektvary bezpečně pokryjí potřebu, i kdybys neměl žádného léčitele.
Ta kniha v docích není, pokud nepoužíváš nějaký mod, který ji tam dává. Beztak by to byl cheat/fix.
A se zbytečností Imoen souhlasím, ale jsou v tom i jisté osobní (ne)preference : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Flaksa píše:
P.S. neříkejte mi že je Anomen k ničemu, nechci ho vyhazovat
Dôležité otázky už boli zodpovedané, preto pridám len skromný názor na Anomena. Považujem ho za jednu z najsilnejších postáv, ak hráte so zákonne dobrou družinou. Pretože je Anomen dualclass, dokáže sa školiť v boji so zbraňami až na maximum a keď mu neskôr dáte opravené kladivo Crom Fayer, rozdáva ním neskutočne silné a presné údery, ktoré navyše likvidujú nižších golemov a trollov na jediný úder. Výborné je aj odvracanie nemŕtvych a ostatné schopnosti pri boji s nemŕtvymi, ktorých je v BG2 dosť. (v ToB už Anomen bez problému porazí ktoréhokoľvek licha úplne sám)