IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Máš deset obtížností - každá má svoji páku. Na dohrání jedné obtížnosti musíš projít pět úrovní nebo jak tomu chceš říkat.
Na 1. úroveň musíš vyhrát tři políčka z devíti, na 2. úroveň čtyři z devíti...až do sedmi políček z devíti na 5. úrovni. Na pořadí úrovní nezáleží, ale u každé obtížnosti musíš mít všechny.
Na 1. úroveň musíš vyhrát tři políčka z devíti, na 2. úroveň čtyři z devíti...až do sedmi políček z devíti na 5. úrovni. Na pořadí úrovní nezáleží, ale u každé obtížnosti musíš mít všechny.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
tak tetka jsem se zamotal jeste vic...asi moc piju a kourim tak se omlouvam
teda jedine,ze vlastne ty vyhry se vztahuji akorat az po 5 paku..
protoze jsi napsal az do 5 musi byt 7 policek..a ke konci jsi napsal ze vsechny musi mit 9
takze se to vyvraci ,nebo jsem to teda zas nepochopil ??
teda jedine,ze vlastne ty vyhry se vztahuji akorat az po 5 paku..
protoze jsi napsal az do 5 musi byt 7 policek..a ke konci jsi napsal ze vsechny musi mit 9
takze se to vyvraci ,nebo jsem to teda zas nepochopil ??
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Všimni si rozdílu mezi obtížností a úrovní - každá z 10 obtížností má 5 úrovní. Na každé úrovni musíš vyhrát různý počet políček (od 3 do 7) a úroveň skončí, když vyhraješ tři políčka v řadě - takže je musíš umisťovat tak, abys neudělal tři v řadě dřív, než máš potřebný počet políček.
Škoda že ten, kdo vymýšlel češtinu, si s tím nedal trochu práce a popsal to hodně sporadicky, já jsem to pochopil až asi napotřetí, co jsem to hrál.
Škoda že ten, kdo vymýšlel češtinu, si s tím nedal trochu práce a popsal to hodně sporadicky, já jsem to pochopil až asi napotřetí, co jsem to hrál.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Pockat takze uz to docela i chapu,tetka mam jen problem s timdle..
takze zmacknu treba posledni paku a k te jeste musim zmacknout od 1-5 paku abych navolil uroven ??nebo cim volim tu uroven..?
Jinak teda na 5 uroven vzdy musim mit min. 7 policek..
takze zmacknu treba posledni paku a k te jeste musim zmacknout od 1-5 paku abych navolil uroven ??nebo cim volim tu uroven..?
Jinak teda na 5 uroven vzdy musim mit min. 7 policek..
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Uroven nevolis nicim proste kazdou obtiznost udelas 5krat. Jednou musis vyhrat na kazde obtiznosti na pocet poli. Vyhrava 3 v rade ale ty musis zaskrtnout policka jeste navic ale aby si na¨ne nevyhral. No snad to pochopis
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Takze jen kazdou uroven budu hrat 5 a tim to konci jo?? =)
tak dekuju za vysvetleni
tak dekuju za vysvetleni
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Jo, jo, každou páku musíš hrát pětkrát s různým počtem vyhraných polí.
Příklad: Páka č. 1
Vyhraju tři pole v řadě.
Znovu páka č. 1
Vyhraju čtyři pole.
Znovu páka č. 1
Vyhraju pět polí.
Znovu páka č. 1
Vyhraju šest polí.
Znovu páka č. 1
Vyhraju sedm polí.
Dostanu odměnu za dokončenou úroveň, nastavím páku č. 2 a jedu totéž.
Příklad: Páka č. 1
Vyhraju tři pole v řadě.
Znovu páka č. 1
Vyhraju čtyři pole.
Znovu páka č. 1
Vyhraju pět polí.
Znovu páka č. 1
Vyhraju šest polí.
Znovu páka č. 1
Vyhraju sedm polí.
Dostanu odměnu za dokončenou úroveň, nastavím páku č. 2 a jedu totéž.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
A ty odmeny sou docela pekne hlavne tech vyssich levelu. Ale IWD 2 sem hral uz docela dost davno tak jen podle toho co si pamatuju.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Právěže mi přijde, že na posledních levelech už není nic užitečného - samé korály, které něco ubírají a moc toho nedávají. Nejlepší je Brilliant Shord sword +5 a Brnění z kůže Abishaie (DR 5/-).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Zjistil jsem ještě pár věcí ohledně piškvorek, a tak to dám celé na jednu hromadu.
Piškvorkový mod zapnete, když zmačknete obě páky modů a pak aktivační páku (Ledový golem uprostřed piškvorek by měl hlásit, který mod je vybrán). Postava, která mod aktivovatla pak bude bojovat, zatímco zbytek družiny bude v bezpečí. Golem vás provede detaily.
Systém se dělí na Ranky - těch je deset a vybírají se těmi deseti pákami podél stěn. První Rank je vybrán původně.
Každý Rank má pět různých Levelů.
Na splnění Levelu je třeba vyhrát určitý počet polí a mít zároveň tři pole v řadě (jako u piškvorek). Počet polí, která musíte vyhrát je 3 až 7 (Level 1 jsou jen tři pole v řadě, Level 5 je sedm polí).
Za každý splněný Level dostanete jeden z těchto bonusů (podle pravděpodobnosti):
1) Drahokam a peníze
2) Magická munice
3) Zkušenosti
4) Svitek s kouzlem
Odměny se zlepšují s Rankem (Rank 1 - 400XP, Rank 10 - 6600-9000XP).
Když splníte všechny Levely (1-5), dokončíte tím daný Rank a získáte odměnu za Rank.
Ty jsou následující:
1) Dračí opasek (+3 Reflex)
2) Lektvar svatého něčeho (+2 Wis, -1 Dex)
3) Brnění z kůže Abishaie (+3 Armor/+4 Dex, 5/+1 odolnost na zranění)
4) Boty uzemění (6/- odolnost na blesky)
5) Vrhací sekera blesku (očarování +5, zranění 1d6, +1d6 zranění bleskem, 10% na +1d10 zranění bleskem, návratná)
6) Palice rozrušení (+3 útok, 1d6+3 zranění, očarování +5, zabíjí nemrtvé a bytosti z jiných sfér, pokud neuspějí v záchranném hodu)
7) Ledové kopí (+4 útok, 1d8+4 zranění, očarování +4, jednou za den může kouzlit ledové kopí (Icelance))
8) Dlouhý skládaný luk zesílení (+1 útok, +2 zranění, když je nositel zasažen útokem zblízka, získá +4 k náhodné statistice (Síla, Obratnost...) na pět kol, další bonus může získat, až když vyprší současný)
9) Hůlka mrtvých (sesílá kouzlo Vyvolej nemrtvého (Animate Dead))
10) Perfektní krátký meč +5 (+5 útok, 1d6+5 zranění, očarování +5, ignoruje u cíle bonusy na OČ z brnění a štítu)
Dalším bonusem je, že postava na sebe zakouzlí nějaké kouzlo, to většinou vyprchá, než stihnete znovu aktivovat mod, takže je naprosto k ničemu. Je tam jenom pár výjimek jako třeba Kamenná kůže, Regenerace, Božská schránka nebo Katovo oko.
Za první splněný Level získáte navíc Oriin klíč.
Když vyhrajete všech deset Ranků, získáte poslední bonus:
Chrániče z ledovcové perleti (Brnění +4, Obratnost -2, jednou denně lze seslat Strašlivé vadnutí, Kužel mrazu a Vyvolání menšího vodního elementála)
--------------------------
Problém je, že soubojů je dohromady 250 a ne všechny jsou zvladatelné (čím vyšší Rank, tím těžší, na konci jsou Gelugoni a podobná svinstva), takže budete rádi, když to dáte na 1000 loadů.
Podle mě je nejlepší odměna XP, takže jsem hru uložil před posledním bojem každého Levelu a loadoval, dokud jsem nedostal XP (jen na posledních třech Rancích se takhle dá získat 100 000XP). Určitě nejhorší je drahokam a peníze (v nejlepším vyděláte 5000) a na nic je i svitek (svitky jsou asi dané pro každý Rank, jeden kněžský a jeden mágův, nikdy jsem nedostal nic skvělého).
Na třetím Ranku mě přestalo bavit loadovat, dokud nedostanu zvládnutelnou příšeru, takže jsem začal používat Ctrl+X (cheat na zabití monstra). I tak jsem ale minimálně 200 krát loadoval, abych dostal XP jako odměnu za Level : )
Pro inspiraci, jak vyhrát sedm políček, aniž byste přitom vytvořili řadu tří, stačí jako první vybírat ta tmavá políčka a pak dva protilehlé rohy (tím získáte 6 políček), sedmé (a zároveň vítězné) už můžete dát kamkoliv. Se zbytkem už si snad poradíte : )
Piškvorkový mod zapnete, když zmačknete obě páky modů a pak aktivační páku (Ledový golem uprostřed piškvorek by měl hlásit, který mod je vybrán). Postava, která mod aktivovatla pak bude bojovat, zatímco zbytek družiny bude v bezpečí. Golem vás provede detaily.
Systém se dělí na Ranky - těch je deset a vybírají se těmi deseti pákami podél stěn. První Rank je vybrán původně.
Každý Rank má pět různých Levelů.
Na splnění Levelu je třeba vyhrát určitý počet polí a mít zároveň tři pole v řadě (jako u piškvorek). Počet polí, která musíte vyhrát je 3 až 7 (Level 1 jsou jen tři pole v řadě, Level 5 je sedm polí).
Za každý splněný Level dostanete jeden z těchto bonusů (podle pravděpodobnosti):
1) Drahokam a peníze
2) Magická munice
3) Zkušenosti
4) Svitek s kouzlem
Odměny se zlepšují s Rankem (Rank 1 - 400XP, Rank 10 - 6600-9000XP).
Když splníte všechny Levely (1-5), dokončíte tím daný Rank a získáte odměnu za Rank.
Ty jsou následující:
1) Dračí opasek (+3 Reflex)
2) Lektvar svatého něčeho (+2 Wis, -1 Dex)
3) Brnění z kůže Abishaie (+3 Armor/+4 Dex, 5/+1 odolnost na zranění)
4) Boty uzemění (6/- odolnost na blesky)
5) Vrhací sekera blesku (očarování +5, zranění 1d6, +1d6 zranění bleskem, 10% na +1d10 zranění bleskem, návratná)
6) Palice rozrušení (+3 útok, 1d6+3 zranění, očarování +5, zabíjí nemrtvé a bytosti z jiných sfér, pokud neuspějí v záchranném hodu)
7) Ledové kopí (+4 útok, 1d8+4 zranění, očarování +4, jednou za den může kouzlit ledové kopí (Icelance))
8) Dlouhý skládaný luk zesílení (+1 útok, +2 zranění, když je nositel zasažen útokem zblízka, získá +4 k náhodné statistice (Síla, Obratnost...) na pět kol, další bonus může získat, až když vyprší současný)
9) Hůlka mrtvých (sesílá kouzlo Vyvolej nemrtvého (Animate Dead))
10) Perfektní krátký meč +5 (+5 útok, 1d6+5 zranění, očarování +5, ignoruje u cíle bonusy na OČ z brnění a štítu)
Dalším bonusem je, že postava na sebe zakouzlí nějaké kouzlo, to většinou vyprchá, než stihnete znovu aktivovat mod, takže je naprosto k ničemu. Je tam jenom pár výjimek jako třeba Kamenná kůže, Regenerace, Božská schránka nebo Katovo oko.
Za první splněný Level získáte navíc Oriin klíč.
Když vyhrajete všech deset Ranků, získáte poslední bonus:
Chrániče z ledovcové perleti (Brnění +4, Obratnost -2, jednou denně lze seslat Strašlivé vadnutí, Kužel mrazu a Vyvolání menšího vodního elementála)
--------------------------
Problém je, že soubojů je dohromady 250 a ne všechny jsou zvladatelné (čím vyšší Rank, tím těžší, na konci jsou Gelugoni a podobná svinstva), takže budete rádi, když to dáte na 1000 loadů.
Podle mě je nejlepší odměna XP, takže jsem hru uložil před posledním bojem každého Levelu a loadoval, dokud jsem nedostal XP (jen na posledních třech Rancích se takhle dá získat 100 000XP). Určitě nejhorší je drahokam a peníze (v nejlepším vyděláte 5000) a na nic je i svitek (svitky jsou asi dané pro každý Rank, jeden kněžský a jeden mágův, nikdy jsem nedostal nic skvělého).
Na třetím Ranku mě přestalo bavit loadovat, dokud nedostanu zvládnutelnou příšeru, takže jsem začal používat Ctrl+X (cheat na zabití monstra). I tak jsem ale minimálně 200 krát loadoval, abych dostal XP jako odměnu za Level : )
Pro inspiraci, jak vyhrát sedm políček, aniž byste přitom vytvořili řadu tří, stačí jako první vybírat ta tmavá políčka a pak dva protilehlé rohy (tím získáte 6 políček), sedmé (a zároveň vítězné) už můžete dát kamkoliv. Se zbytkem už si snad poradíte : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Eh, mne sa raz podarilo získať tú abišajovu kožu, ale väčšinou beriem iba Lektvar svätej premeny a potom padám preč.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
No, s kůží Abishaie by ses měl dostat na šestý rank (když chvíli save/loaduješ, tak nejsou souboje tak tuhé), kde získáš ten palcát a tím se probiješ na desítku (většina monster vyšších ranků jsou jinosférníci nebo nemrtví). I tak je největší problém zabít potvoru do 60 sekund.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Presne tak, najhorší je ten časový limit. Ak proti vám nastúpi kyklop, alebo ľadový obor, je takmer nemožné umlátiť ho jednou postavou v priebehu 60 sekúnd. Síce aj pri piškvorkách funguje kúzlo Rozloženie, ale niektoré monštrá tam majú vysokú magickú odolnosť, preto musí mág takmer po každom boji odpočívať a to je veľmi otravné.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu
Jakmile získáš ten palcát, tak už je to vcelku v klidu, protože stačí jedna rána a 80% nepřátel je odesláno zpátky do své sféry (nestínový Kyklop nebo Mrazivý obr jsou tam dost výjimečně, Kyklop se ještě zvládnout dá s Power Attackem).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.