Chyby, problémy a jejich řešení

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Mara: Viz FAQ (pátá otázka).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Mara
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 3.11.2009 20:38

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Mara »

Děkuji moc nechápu jak jsem to mohl přehlédnout. :wall:
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Ave »

ahoj....asi to tu bylo několikrát omílané téma, ale můj Charname má problém. A to ten, že s ním Aerie jaksi nechce romancovat. Už jsem zahrála asi dvě hodiny reálného času a nic, přitom Jaheira se ozvala. Charname je elfí kensai a v shadowkeeperu má u obou slečen 1 to snad znamená že by se romance měla rozběhnout ne? Ale nerozběhla.
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Ferdish
Sigilan
Příspěvky: 53
Registrován: 7.9.2009 16:41

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Ferdish »

Existuje nejaký editor, s ktorým sa dajú zmeniť v BG1 farba vlasov/pokožky postavy? Gatekeeper túto možnosť postráda.
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Mecker »

K tomu není potřeba editor, ale stačí si dát ve hře záznam (popis postavy) a kliknout na upravení.
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od valcik »

Sigilania,
natrafil som na protivný bug, ktorý ma donútil rozohrať Irenicov dungeon od začiatku. Blízko uväzneného Rieleva (tvor v džbáne, ktorý vám dá energetické články) je malá miestnosť s dvomi menšími hlinenými golemami. Títo golemovia reagujú na poplašný zvoniec - keď vleziete do miestnosti s portálovým kľúčom, golemovia tam pribehnú a napadnú družinu.

Keď ale týchto golemov zničím ešte pred spustením alarmu, objaví sa bug - po zaznení alarmu mŕtvi golemovia povstanú a normálne zaútočia na družinu, ale nie je možné ich zasiahnuť, ani poraniť. Ukazovateľ zdravia (HP) pritom oznamuje, že monštrum je mŕtve.

Dajú sa nejako "zrušiť" pomocou konzoly, alebo prepísaním nejakého skriptu?
Ak tu bol už tento problém prediskutovaný, ospravedlňujem sa, v takom prípade príspevok pokojne zmažte.

(mám platinovú edíciu, českú, opatchovanú. bug sa objavuje aj v základnej inštalácii, bez modov.)
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Rovněž mám platinovou edici, ale tohle se mi nestalo. Něco podobného ale ano, avšak poměrně pohodlně to vyřešil load. Jinak pro mě je standartní ty golemy dostat dřív, než zaútočí. Tedy bylo - dnes už hraju jedině s Dungeon Be Gone :mrgreen:
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Tarreb »

Valcik: Ano, to se mi také stalo, mám také platinovou edici. :roll:
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

To se mi taky ještě nestalo a zabíjím je předem. Co Ctrl+X, to na ně nefunguje?

Podobná věc se dá zažít s Trolly, když jim usekneš hlavu Sekerou neústupnosti, Stříbrným mečem nebo tou halapartnou, ale pak jdou normálně dozabít (dostaneš dvojitou dávku XP).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Tarreb »

Ehm... co je to ctrl+x? :oops:
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od valcik »

Carlos,
hrávam to zriedkavo a teda s nadšením, ten dungeon síce poznám do poslednej tehly, ale preskakovať ho nechcem. V prvom okamihu ma to ale tak nahnevalo, že som o preskočení bludiska zauvažoval..
Loadnúť som to skúsil, ale nepomáha to. Nahral som pozíciu po zabití golemov, ale po spustení alarmu aj tak zničení golemovia veselo "obživli".. (Irenicus to má zrejme nejako magicky podchytené..: ))

PostTrauma,
ani ctrl+X mi v tomto prípade nepomohlo, zrejme sú tie monštrá evidované ako "mŕtve". Sakramentská robota, v anglickej verzii so samostatne nainštalovaným datadiskom sa mi toto nikdy nestalo. :- )

Vďaka za reakcie, nebol som si istý, či sa jedná o nejakú chybu pri inštalácii, ale vyzerá to na bug.
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

Tarreb: Cheat na zabití postavy, na které máš kurzor (ať už tvé či cizí). (resp. způsobí 1143 zranění)

valcik: No, můžeš to vyřešit jinými cheaty (vyrobit si dva svitky Imprisonment a zakouzlit s Imoen, vyrobit si botky rychlosti a golemy zavřít do nějaké místnosti a vyléčit si zranění, léčit si zranění, dokud se nedostaneš do druhého patra (hádám, že si golemové neumí otevřít dveře a nemůžou tě pronásledovat přes portál)).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od valcik »

..tak, ešte som to preskúmal a uvedomil som si, že chyba nastala v prípade, keď som obidve monštrá zlikvidoval v priebehu prvého kola súboja. Pri útoku na golemov bol ich stav "neutrálny" (modré koliesko) a zahynuli po prvom údere, teda ešte skôr, než sa ich stav stihol zmeniť na "nepriateľský" (červené koliesko).

Pri druhom pokuse som ich najskôr strelou z luku "naštval" - po prvom zásahu sa stav monštra zmenil na "nepriateľský" a po následnom súboji zostali monštrá zničené natrvalo, chyba sa už neobjavila.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Field Mouse »

To s těma golemama se mi ještě nestalo, ale nejjednodušším řešením se zdá prostě vejít do místnosti, vykrást ji a rychle utéct portálem dřív, než se golemové objeví :-)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Tarreb »

FM: Ale to bychom přišli o 4000 zk. ;-)
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“