Asi bychom se měli dohodnout na stylu - jestli se prezentovat vyloženě recesisticky (jako třeba že válečník si vezme cyklistickou přilbu, víko od popelnice a nějaký klacek do ruky jako kyj a nějaký kouzelný prsteny a náhrdelník), nebo se tvářit tak nějak normálně, či něco mezi. A jestli budem mít jako dobrodruzi typické povolání z RPG her, nebo ze současnosti - a tomu by mohly odpovídat i questy, které bychom si vymysleli. A také způsob interakce s průměrákama.
Co se týče questů, má-li to být simulace běžného dne hrdiny, takže nějaký velkolepý hlavní quest (ztráta duše našeho velitele by mohla dokonale stačit a hledání, jak ji navrátit) a pak spousta vedlejších úkolů, z které můžem i nemusíme splnit. Hru můžem hrát celý den v různých městských čtvrtích, ráno začnem na Staromáku a v noci skončíme na Olšanských hřbitovech nebo někde potmě v lese, kde budem děsit lidi a hledat upíry

Chtělo by si to ale nejdřív hlavně ujasnit ten styl, kterým to povedeme, a pak už se zbytek vymyslí sám :)