Já jsem nejraději hrál postavu specializovanou na boj face to face. Moje nejoblíbenější měla traity Heavy Handed (alespoň myslím - ten, co posílí úder, ale nebere AB - bere critical hit) a Gifted. Boje sice nebyly příliš strategické, ale ten pocit
Fallout 1 a 2
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
- Carlos
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1917
 - Registrován: 24.2.2007 16:51
 - Bydliště: Špína pod špínou
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ha! Hovnožrouti!  
 
Já jsem nejraději hrál postavu specializovanou na boj face to face. Moje nejoblíbenější měla traity Heavy Handed (alespoň myslím - ten, co posílí úder, ale nebere AB - bere critical hit) a Gifted. Boje sice nebyly příliš strategické, ale ten pocit
			
			
									
						
							Já jsem nejraději hrál postavu specializovanou na boj face to face. Moje nejoblíbenější měla traity Heavy Handed (alespoň myslím - ten, co posílí úder, ale nebere AB - bere critical hit) a Gifted. Boje sice nebyly příliš strategické, ale ten pocit
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
			
						"That's what I call rough love."
Re: Fallout 1 a 2
Vyplatí se víc boj beze zbraně, nebo chladné zbraně? Já jsem vzal to druhé, bojoval jsem oštěpem a měl jsem tak nějak pocit, že na nepřátele útočím mokrým ručníkem. Síla 6 je asi málo. 
			
			
									
						
										
						Re: Fallout 1 a 2
..hehe, pravda, Carlos - tiež som si parádne užíval pri hre s chladnými zbraňami, ktoré majú vyšší kritický zásah než čokoľvek iné. Ony majú zbrane na boj zblízka bonus k šanci na kritický, spoločne s vhodnými perkami je to krása. Len som si väčšinou vypestoval závislosť na psychu, ktoré je pri takomto boji naozaj potrebné. :- ))
			
			
									
						
										
						Veru, veru. A aj pre ostatné charaktery sa vyplatí - niektoré dialógy sa zobrazujú len pri hodnote Perception 6 (a viac). Vo Falloute celkovo je dobrá vyvážená postava, pretože aj perky majú určité minimálne požiadavky na jednotlivé vlastnosti.PST píše:Pokud hraješ Snipera, tak je vysoká vnímavost povinností.
Nuž, aj boj bez zbrane je efektívny a navyše ho využiješ v bitkárskych arénach, ale mne sa viac páčili chladné zbrane. Treba i pri nich ale používať mierené zásahy - tým navýšiš šancu na kritický, ktorý má pri chladných zbraniach slušný bonus už vstavaný. Okrem toho, pri boji bezo zbrane sú prierazné údery dostupné až pomerne neskoro, zo začiatkuje to teda trápenie.Tarreb píše:Vyplatí se víc boj beze zbraně, nebo chladné zbraně? Já jsem vzal to druhé, bojoval jsem oštěpem a měl jsem tak nějak pocit, že na nepřátele útočím mokrým ručníkem. Síla 6 je asi málo.
- Carlos
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1917
 - Registrován: 24.2.2007 16:51
 - Bydliště: Špína pod špínou
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tarreb: Záleží na tom, jakým stylem to chceš jet. Pokud holýma rukama (boxerem aspol.), vyplatí se nepřítele poslat k zemi zásahem do nohou (není to totéž, co kritický zasáh, takže trait Heavy Handed na to neúčinkuje) a tam ho snadno dobiješ (AB 3/úder; nepřítel, když se zvedá, tak -2AB). Chladné zbraně jsou skvělé pro způsobování kritických zásahů nebo k uzemění či odhazování (perlík např.) nepřátel. 
Ideálním doplňkem pro tyto styly hraní je pár bodíků do small guns a brokovnice na zádech (či pistole, o níž se psalo výše - ta je asi nejlepší). Taky je tenhle styl citlivý na perky - když jedeš chladné, tak to chce zlepšovat kritické údery, když rukama, tak zvyšovat holé poškození; doporučuji také Action Boye a podobné (musíš se taky k nepříteli dostat, že jo).
valcik: Taky bych si vypěstoval, ale zrovna psycha se, narozdíl od Jetu, dost špatně sháněla. Raději jsem jel s pročištěnými smysly
 Psycho až při seancích se supermutanty a deathclawy.
			
			
									
						
							Ideálním doplňkem pro tyto styly hraní je pár bodíků do small guns a brokovnice na zádech (či pistole, o níž se psalo výše - ta je asi nejlepší). Taky je tenhle styl citlivý na perky - když jedeš chladné, tak to chce zlepšovat kritické údery, když rukama, tak zvyšovat holé poškození; doporučuji také Action Boye a podobné (musíš se taky k nepříteli dostat, že jo).
valcik: Taky bych si vypěstoval, ale zrovna psycha se, narozdíl od Jetu, dost špatně sháněla. Raději jsem jel s pročištěnými smysly
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
			
						"That's what I call rough love."
Re: Fallout 1 a 2
V podstatě jsem vyznavačem taktiky: Střílet dokud to jde a když se ke mě už nepřítel dostane, tak ho dorazit jednou silnou ranou. Takže beru spíš ty chladné zbraně.
			
			
									
						
										
						- Carlos
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1917
 - Registrován: 24.2.2007 16:51
 - Bydliště: Špína pod špínou
 - Kontaktovat uživatele:
 
Nedoporučuji kombinovat střelecké a válečnické charaktery. Nevyplatí se ti to. Ve S.P.E.C.I.A.L.u nebudeš mít dost bodů k rozdělení a i co se týká zbraňové specializace to bude slabší.
Jde tedy hrát taktikou Bruce Willis styl - lehce navýšená síla (6), vyšší charisma (6-7) a inteligence(7-8), Agilita alespoň 9 ostatní hodnoty průměrné, endurance podprůměrná (4-5), perk Mrňous, specializace na small guns především, mimoto také na boj holýma rukama a mluvení. To byla moje první postava, ale časem začne ztrácet dech, parťáci to nevybojujou (i průměrná obtížnost byla ke konci pomalu jak nejvyšší). Pokud však vyvážíš perky lépe než já, mohlo by tě to i bavit
			
			
									
						
							Jde tedy hrát taktikou Bruce Willis styl - lehce navýšená síla (6), vyšší charisma (6-7) a inteligence(7-8), Agilita alespoň 9 ostatní hodnoty průměrné, endurance podprůměrná (4-5), perk Mrňous, specializace na small guns především, mimoto také na boj holýma rukama a mluvení. To byla moje první postava, ale časem začne ztrácet dech, parťáci to nevybojujou (i průměrná obtížnost byla ke konci pomalu jak nejvyšší). Pokud však vyvážíš perky lépe než já, mohlo by tě to i bavit
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
			
						"That's what I call rough love."
- PostTrauma
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1256
 - Registrován: 6.8.2009 16:02
 - Bydliště: Asteroid B-612
 
Re: Fallout 1 a 2
Jednou jsem též jel za drtiče, ale bylo to hned potom, co jsem F2 dohrál, takže mě to přestalo bavit relativně brzy. Úplný začátek byl ráj, ale když nepřátelé začali mít palné zbraně a já měl houby brnění, tak to bylo peklo : )
Takže zůstávám věrný Sniperovi, který všechno pokosí dřív, než se s tím setká tváří v tvář : )
Každopádně perky jsou hodně důležité, některé se můžou tvářit užitečně, ale ve skutečnosti k ničemu nejsou.
			
			
									
						
							Takže zůstávám věrný Sniperovi, který všechno pokosí dřív, než se s tím setká tváří v tvář : )
Každopádně perky jsou hodně důležité, některé se můžou tvářit užitečně, ale ve skutečnosti k ničemu nejsou.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
			
						Re: Fallout 1 a 2
Už se těším, až si to zahraju. 
 
Carlosi, jaké jsi Ty pro toho "Bruce Wellise" vybral perky? Já jsem si dal 2x bystrý učedník a bonus pohybu.
Lze vzít perk bonus účinku vícekrát?
			
			
									
						
										
						Carlosi, jaké jsi Ty pro toho "Bruce Wellise" vybral perky? Já jsem si dal 2x bystrý učedník a bonus pohybu.
Lze vzít perk bonus účinku vícekrát?
Nemohl bys trochu upřesnit?některé se můžou tvářit užitečně, ale ve skutečnosti k ničemu nejsou.
- PostTrauma
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1256
 - Registrován: 6.8.2009 16:02
 - Bydliště: Asteroid B-612
 
Re: Fallout 1 a 2
No, na 3. levelu v podstatě žádný moc užitečný není. Podle mě jsou tam tak tři volby - Swift Learner, Thief a Toughness (s EN 6+, což nikdy nemám)
Thief se mi docela zamlouvá, protože i se 40% kradení se dá získat několik tisíc zkušeností, takže se snadno vyrovná Swift Learnerovi, navíc bonus k pastem, zámkům a plížení.
Perky jsou samozřejmě závislé na tom, jakou postavu hraješ. Zkus mrknout na Vault Šílené Brahmíny, tam je popis i hodnocení všech perků i traitů.
			
			
									
						
							Thief se mi docela zamlouvá, protože i se 40% kradení se dá získat několik tisíc zkušeností, takže se snadno vyrovná Swift Learnerovi, navíc bonus k pastem, zámkům a plížení.
Perky jsou samozřejmě závislé na tom, jakou postavu hraješ. Zkus mrknout na Vault Šílené Brahmíny, tam je popis i hodnocení všech perků i traitů.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
			
						Re: Fallout 1 a 2
Díky, ta stránka je dobrá.
A vzpomněl jsem si, co mám na Falloutu nejraději - toho blonďatého panáčka
 
Takové neskutečně bizarní mi to přijde...


			
			
									
						
										
						A vzpomněl jsem si, co mám na Falloutu nejraději - toho blonďatého panáčka
Takové neskutečně bizarní mi to přijde...


- Javor
 - Sigilan
 - Příspěvky: 420
 - Registrován: 29.9.2005 20:43
 - Bydliště: Ve skleněné vitríně
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Fallout 1 a 2
Počkej, to jako může být něco stylovějšího, než se v kožené budně a s pistolí plížit mezi partou supermutantů, proti kterým nemá člověk šanci ustát ani jedno kolo?AlieN píše:Javor: Myslíš tu upravenou od toho kluka z Hubu? Hmm, ani jsem ji nevyzkoušel...
Každopádně, běhat jen s pistolí místo pušky mi připadalo příliš... nestylové
Co se boje na blízko týče, ve dvojce se mi velmi osvědčila kombinace beze zbraně a energetické kvéry.
Zobrazit spoiler
Žádný problém ani v Denu, kde se už dá zjístit přesná pozice New Rena. Tam se člověk jednak vybaví vylepšenou laserovou pistolí, navíc v ringu dostane nějaké bonusy k odolnosti, či čemu. Munice je sice drahá a vzácná, ale většina bojů se dá zvládnout boxerem s ostny. A od NCR už je z postavy nezastavitelný řezník.
Žádný problém ani v Denu, kde se už dá zjístit přesná pozice New Rena. Tam se člověk jednak vybaví vylepšenou laserovou pistolí, navíc v ringu dostane nějaké bonusy k odolnosti, či čemu. Munice je sice drahá a vzácná, ale většina bojů se dá zvládnout boxerem s ostny. A od NCR už je z postavy nezastavitelný řezník.
Feed your head
			
						- Carlos
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1917
 - Registrován: 24.2.2007 16:51
 - Bydliště: Špína pod špínou
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tarreb: Po takové době už si na ty perky nevzpomenu. Ale vím, že jedna z nejzásadnějších chyb bylo, že jsem k Willisovi chtěl zamíchat i snipera. S odstupem času se mi jeví jako nejlepší volba:
Toughness (dáš-li vyšší enduranci do začátku), bonus účinku, ten perk, co přidává 2 body pro pohyb. Tohle je takový základ, potom sám uvidíš, co postava potřebuje zlepšit. Vzhledem k tomu, že je taková univerzální, tak poměrně rychle zjistíš, v čem nestačí a budeš to moci napravit. Ale perky se opravdu hodně odvíjejí od počátečních vlastností SPECIAL, který má, narozdíl třeba od BG, relativně malý rozsah a tedy každý chybějící bodík je setsakramentsky cítit.
EDIT: Když si vytváříš postavu, je nejlepší si zjistit, které vlastnosti se dají zvýšit, kde a za kolik. Lépe se to potom plánuje a zjistíš, že některé perky a traity jsou v podstatě zbytečné, stejně jako boostování některých vlastností. Třeba největší podělávka je Swift learner - ten bonus zkušeností je postradatelný (i když pro postavy typu 'hot chick' se vyplatí), protože si jej v podstatě můžeš nakrást výměnou za několik málo bodíků do schopnosti steal.
			
			
									
						
							Toughness (dáš-li vyšší enduranci do začátku), bonus účinku, ten perk, co přidává 2 body pro pohyb. Tohle je takový základ, potom sám uvidíš, co postava potřebuje zlepšit. Vzhledem k tomu, že je taková univerzální, tak poměrně rychle zjistíš, v čem nestačí a budeš to moci napravit. Ale perky se opravdu hodně odvíjejí od počátečních vlastností SPECIAL, který má, narozdíl třeba od BG, relativně malý rozsah a tedy každý chybějící bodík je setsakramentsky cítit.
EDIT: Když si vytváříš postavu, je nejlepší si zjistit, které vlastnosti se dají zvýšit, kde a za kolik. Lépe se to potom plánuje a zjistíš, že některé perky a traity jsou v podstatě zbytečné, stejně jako boostování některých vlastností. Třeba největší podělávka je Swift learner - ten bonus zkušeností je postradatelný (i když pro postavy typu 'hot chick' se vyplatí), protože si jej v podstatě můžeš nakrást výměnou za několik málo bodíků do schopnosti steal.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
			
						"That's what I call rough love."
- AlieN
 - Sigilan
 - Příspěvky: 2932
 - Registrován: 4.10.2005 13:31
 - Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Fallout 1 a 2
Tak už jsem u konce pod katedrálou, ale zasekl jsem se nečekaně na skoro posledních dveřích - dveře před výtahem do čtvrtého patra. Jsou zamčené, vyhodit do vzduchu dynamitem nejdou, paklíč nevedu (jen základních 20%) a jiný způsob jak je otevřít jsem nenašel...  
 
 
Hmm, ale celkově je ta moje postava vcelku zmršená: tak například onen perk swift learner mám rovnou dvakrát, k tomu skoro namaxovanou arcizbytečnou první pomoc a hraji to za ni jako za vcelku tupou slepici co nejdřív střílí a až pak se ptá... tzn hra ne příliš zajímavá...
			
			
									
						
										
						Jít na supermutanty v kožené bundě a s pistolí je spíš ujeté než stylové... stylové by to bylo s loveckou puškouJavor píše:Počkej, to jako může být něco stylovějšího, než se v kožené budně a s pistolí plížit mezi partou supermutantů, proti kterým nemá člověk šanci ustát ani jedno kolo?
Hmm, ale celkově je ta moje postava vcelku zmršená: tak například onen perk swift learner mám rovnou dvakrát, k tomu skoro namaxovanou arcizbytečnou první pomoc a hraji to za ni jako za vcelku tupou slepici co nejdřív střílí a až pak se ptá... tzn hra ne příliš zajímavá...
Re: Fallout 1 a 2
Proč je první pomoc arcizbytečná? Mě přišla celkem užitečná, měl jsem totiž neustálý nedostatek Hp...
			
			
									
						
										
						- Carlos
 - Sigilan
 - Příspěvky: 1917
 - Registrován: 24.2.2007 16:51
 - Bydliště: Špína pod špínou
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Fallout 1 a 2
Má význam. Ale stimpaků budeš mít brzy dost a ty léčí instantě (a samozřejmě bez zkušeností). Doktor je třeba podstatný na vyšší obtížnosti - měl jsem dojem, že postava se láme jak špejle.
			
			
									
						
							"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
			
						"That's what I call rough love."