Chyby, problémy a jejich řešení

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

Předpoklad možná správný, ale nefunguje.

Vyvolal jsem Lothandera a on mi reagoval tak, jako kdybych ho při prvním rozhovoru poslal někam. Jen tipuju, ale jeho věta zněla ve smyslu: "Cos to udělal, špatně ses zeptal. Ty blázne, teď sme mrtví."

Když nad tím tak přemýšlím, možná bude chyba někde jinde... "špatně ses zeptal" - to mi spíš ukazuje na toho věštce, protože potom, co jsem se zeptal na lék pro Lothandera, uplynul nějaký čas a já se mezitím ptal i na jiné věci. Takže zkusím vyvolat Lothandera až se znovu zeptám věštce co a jak...
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

To je zajímavé, vskutku to může být tím. Ale to už ti to musel Lothander říct před věštcovým stanem po tom, co jsi z něj vyšel, ne?
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

PostTrauma píše:To je zajímavé, vskutku to může být tím. Ale to už ti to musel Lothander říct před věštcovým stanem po tom, co jsi z něj vyšel, ne?
Právě, že ne. Protože ve stanu jsem se zeptal na jeho lék a když jsem ho prokecl, quest pokračoval tak, jak by měl. Odpověděl, že bude v hospodě.

Nyní s ním mluvím, když mám jako poslední otázku u věštce nějakou jinou (tuším, že plány Železnýho trůnu). A hra jaksi nezaznamenala, že jsem tu "správnou" otázku už položil.
Jdu to ozkoušet... teda až bude přestávka v hokeji... a dám vědět co a jak. :-)
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

Pravdou je, že ve městě BG je docela hodně bugů. Některý fixpack je snad spravuje.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

Bohužel bez linku se moc nehnu, takže jestli bych tě o nějaký mohl poprosit. :-)

Jinak je to nakonec opravdu věštcem.
Stačilo se ho zeptat na lék pro Lothandera, insertnout samotnou NPC do hry, prokecnout - rozhovor se nezopakoval celý (tzn. žádné oznámení, že byla družina otrávena), okamžitě mi řekl, že bych měl jít do chrámu Umberlee a že na mě počká v hospodě. Kde opravdu čeká, stejně tak jako následně Marek na svou smrt.

Počítám, že stejně jako v případě Scara je i tady problém především v konverzaci s další NPC postavou (v tomhle případě fakt, že sem se zeptal na další otázku). Což je zvláštní.
Takže k vyhnutí se tohohle bugu imho postačí, když se věštce do vyřešení tohoto problému nebude družina na nic dalšího ptát (snad vyjma Lothanderova vyléčení, ale to by chtělo ozkoušet... i když proč by se na to koneckonců někdo znovu ptal :) )

Tak nebo tak, díky za konzultaci. :-)
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

Našel jsem tenhle Fixpack, ač to chvilku trvalo : ) Je tam zmíněn mimojiné i ten quest s Lothanderem a Markem.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

PostTrauma píše:Našel jsem tenhle Fixpack, ač to chvilku trvalo : ) Je tam zmíněn mimojiné i ten quest s Lothanderem a Markem.
Supr, díky moc. Uvidím, jak to bude při eventuální příštím rozehraní běhat. :)

Těch bugů je tam bohužel o dost víc, ale přece jen, něco se dá obejít, něco vynechat... 10 dní života je holt trochu jiný kafe. :mrgreen:
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
Velehal
Sigilan
Příspěvky: 307
Registrován: 28.9.2005 15:47

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Velehal »

Nevíte co chrání proti kometě? Plášť zrcadlení to evidentně není, nevím jaký je to typ damage. Protože stínový lich co dá Time stop + 2x komenata = charname (a vlastně) nikdo nemá šanci to přežít. Ohnivé zranění to podle mě také není.
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Tarreb »

Velehal píše:Nevíte co chrání proti kometě? Plášť zrcadlení to evidentně není, nevím jaký je to typ damage. Protože stínový lich co dá Time stop + 2x komenata = charname (a vlastně) nikdo nemá šanci to přežít. Ohnivé zranění to podle mě také není.
Část zranění je drtivého původu a menší část zranění ohnivého, bych řekl.
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

Uf, tak teď už se hra vyloženě zbláznila. Durlagova věž je jeden velký bug, problém je v tom, že i po nahrání staršího savu a transportu do BG, hra začla blbnout. Nejdřív se mi začaly množit stráže z Ohnivý pěsti. To se nakonec umoudřilo a já po zlikvidování dvou vrahů se vydal do Železnýho trůnu, kde jsem narazil až na Sarevokovu už-ne-tak-drahou polovičku. Žádnej problém. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem se vracel zpátky. Postavy, které utíkají tam byly znovu, znovu utíkaly a když jsem došel do Vévodského paláce, zacyklilo se mi video. Spouští se opětovně asi po 2 vteřinovým intervalu.

Razfallow tu sice psal, že poslední verze je 1.3.5521, nicméně pokud je to ten patch zde na webu, tak je tam dodatek, že se nemá instalovat, pokud máte nainstalováný datadisk (možnost nenainstalovat ho snad v té verzi ze Score ani není)... celkově z těch patchů nejsem moudrý.
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Kofi píše:Razfallow tu sice psal, že poslední verze je 1.3.5521, nicméně pokud je to ten patch zde na webu, tak je tam dodatek, že se nemá instalovat, pokud máte nainstalováný datadisk (možnost nenainstalovat ho snad v té verzi ze Score ani není)...
Tohle platí pro patch na původní hru. Patch pro datadisk se neinstaluje jen na Original Saga. Nevím, jaké vydání bylo u Score, ale nepletu-li se, verzi hry (patche) zjistíš v herním menu.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

Verze hry ze Score je 1.3.5508. Co mě mate, že i na labelu je obrázek ságy, tento - http://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=869
"Original saga" je jen jednička s datadiskem?
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Kofi: Ano, Original Saga je jednička s datadiskem: http://www.mobygames.com/game/baldurs-g ... ginal-saga
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Kofi
Sigilan
Příspěvky: 19
Registrován: 23.7.2007 17:46

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Kofi »

Nainstalován patch - hra po mně chce cd. Tohle už je k zbláznění. Fungující no-cd crack jsem nenalezl.
Jdu to reinstalovat...

Edit: pokud má někdo v záloze radu jaký patch nainstalovat, aby poté hra vůbec fungovala, budu jen rád. :-)
Každá hodina zraňuje, ta poslední zabíjí...
Uživatelský avatar
Elfoid Zkuřba
Sigilan
Příspěvky: 68
Registrován: 8.3.2008 0:01

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Elfoid Zkuřba »

Zdravím, mám takovej problém, jsem ve strážcově tvrzi, 3. patře a některý typy potvor jednoduše mizí (prostě se tam objeví asi na vteřinu a pak všechny zmizí, když si hodně pohnu a stihnu ho cca za tu vteřinu až dvě zabít, tak mi to normálně dá expy jako by tam ta potvora byla), konkrétně se jedná o všechny ty drowy (Yochlol) , nebo co to je, a ty impy od těch baatezu. Kdyby nějaká dobrá duše věděla, co to spraví byl bych vděčnej sice to není zas takovej problém, ale vůbec se mi to nelíbí nehledě na to, že to usnadňuje už tak lehký souboje. Mám tu "ságá" verzi, kde je základ na DVD a datáč na CD, patch jsem, myslím instaloval ten, co je tady na stránkách.

edit: ten oficiální nenovější patch to taky nezpravil, tu betu, co má upravovat jen ty ukládací a nahrávací časy jsem neinstaloval, nejdřív jsem tam měl češtinu, po instalaci patche jsem to nechal anglicky, nicméně změna žádná.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“