To 'vysoké' zranění díky heavy handed ti opravdu moc dlouho nevydrží. Imo je tam tento trait pro ty, kteří plánují postavu všestranného krašra (tedy i noži a jinými nástroji zkázy). Nicméně obecně platí, že vyměnit šanci na kritický zásah za pofidérní zvýšení zranění je šlápnutí vedle.
Musíš si především uvědomit skutečnost, že nepřátelé nestojí v zástupu a nečekají, až k nim přiběhneš. Musíš je tedy dostat co nejrychleji, což je pouze čistým zraňováním tak trochu pain in the butt v pozdější fázi hry (aneb kličkuj mezi plasmovými granáty). Když je vyřídíš jedním (dvěma, třemi max.) údery, jsi v pohodě (díky vysoké enduranci - ta tě navíc ochrání před radškorpiony).
A mimochodem - likvidovat pouze bušením takové wanamingos je opravdu lahůdka, ale kupředu Tarzane, zkus si to sám
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
..trait "Heavy handed" nie je príliš výhodný, pretože oslabí účinnosť KAŽDÉHO kritického zásahu. Aj s perkom Slayer tak budú všetky zásahy kritické, ale veľmi slabé. Instant death ti padne len pri najslabších protivníkoch - krysy, vlci ap.
APA přidává 4 k síle. Mně přijde, že síla 6 stačí. Člověk má umožněné perky a má lepší údery, což bohatě stačí. Těžší souboje si člověk může nechat na později a stejně jich tam moc není. Když víš, co kde a jak, tak máš během chvilky PA nebo aspoň Energopěst, čímž se souboje stanou stravitelné. Ono stačí do začátku vzít jednoho spolubojovníka a o většinu soubojů je vystaráno. (Já jsem až někam do SF neinvestoval jediný bod do bojových dovedností. U Metzgera to bylo docela tuhé, ale nakonec to šlo s pomocí dostatku save/loadů v průběhu boje (to člověk ocení, že save/load trvá tak 2 sekundy))
A co si myslíte o One handed pro bijce? Já už tak nějak zapomněl, jak ten trait přesně funguje : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Ha, tiež trochu odbočím - spomínate tu v súvislosti so silou Power armor. To ste naozaj nechali Vyvoleného, aby pobehoval pustinami navlečený v tej konzerve? Ja som si obľúbil Combat armor MKII, kvôli vysokým odolnostiam a aj slušnému AC. Postave navlečiem PA len pred odchodom do Enklávy.
Už sa nedivím, že pred vami protivníci prchajú, ako ste to tu viacerí spomenuli. Hra totiž kontroluje, aké brnenie má vaša postava navlečené a podľa toho upravuje reakcie aj dialógy NPC. (napríklad prostitútky v Rene si strúhajú z postavy oblečenej do PA parádne žartíky..: ))
Bojovník beze zbraně, +-:
- síla 6
- perception 6
- luck stačí 6
- agilita 10 (stačila by i nižší, pokud bys nechtěl mít na konci 4 útoky pěstí)
- odolnost 6
- inteligence a charisma zbytek, charismu 2 bych nedával kvůli rozhovorům, ale tyhle vlastnosti záleží vysloveně jen na chuti
- traity gifted a finesse
- perky: toughness, bonus move, bonus move, Better Criticals (nejsem si jistý, jestli nejde vzít už na 9. úrovni), bonus HtH attacks, Action Boy, Action Boy, Slayer
Tak, aby na konci bylo 12 AP na boj = 4x pěstí nebo 3x kopnutí + 4 AP na taktické běhání. Alternativa je brát místo 2x Action boye třetí bonus move a HtH evade apod., ale obětovat tak jeden útok za kolo
Finesse je must, než se dostaneš na 24. úroveň, tak odehraješ skoro celou hru a víc criticallů se rozhodně hodit bude. Zároveň je celkem fuk snížený dmg, protože zásadní je dělat nepřátelům bezvědomí do hlavy a do nohy a pak jim v klídku vyškrábat oči. Dokonce i More Criticals může stát ze začátku hodně za zvážení. V žádném případě bych nebral skilled, protože hlavně perky jsou to, co dělá ve F2 mnicha silným.
Díky tomu, že nepotřebuješ dávat velký dmg, nemá smysl ani hrotit hodně sílu, 6 stačí, s lepším power armorem to bude stejně 10.
Perception je pak důležitá hlavně na sequenci, bez ní se špatně taktizuje, když mají nepřátelé na začátku dvě kola. Taky možná ovlivňuje hodnotu criticallů (moje teorie).
Luck hlavně kvůli criticallům a na criticallovské perky. Pokud by šlo získat criticallské perky s hodnotou štěstí 4 a zvýšení o +2 v NCR, pak by mohla být možnost i toto.
Odolnost 6 na toughness a rozumný počet HP, občas se nějaká ta rána schytne.
Bez traitu Gifted by to šlo asi taky, ale vzhledem k tomu, že ruční mlátič je hlavně bojová postava, tak bych si s těmi nižšími statistikami ve skillech jako barter moc těžkou hlavu nedělal, na vyhnání nahoru těch několika hlavních vlastností bude SP dost.
Jinak nejsem si úplně jistý, jestli vysoký unarmed znamená lepší unarmed critically, pokud ano, pak bude určitě nejlepší hnát jej na max, pokud ne, tak stačí tak kolem 150%, kdy už jde všechno zasáhnout na 95% pravděpodobnosti.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Field Mouse,
doplním len dva malé postrehy - na perk "Slayer" je potrebná sila 8; ak teda začínaš so silou 6 a chceš Slayera, treba si zobrať aj perk "Gain Strenght" + operáciu v bunkri BOS. (Mne sa zdá lepšia možnosť, ktorú spomenul Carlos - začínať so silou aspoň 7)
A nemýliš sa, vysoký skill unarmed vylepšuje aj účinnosť kritických zásahov, rovnako ako to funguje aj pri ostatných zbraňových skilloch.
Je možné, že se počítá současná síla, nikoliv základní hodnota. (Btw v základní hodnotě není započten trait Gifted, tudíž postava s Gifted a silou 6 má základní hodnotu síly 5, postřeh z editorů postav : ))
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Ano, vím, taky to mám ověřené. Spolu s Field Mouseovou zkušeností se Slayerem a Power Armorem to nahrává teorii o okamžitých hodnotách statů. Poslední kapkou by bylo změnit staty pomocí drog, dostat level s perkem a sledovat, zda je jich k dispozici víc nebo míň, než by mělo.
Zobrazit spoiler Bunkr BOS je v Denu, NCR a SF. Tebe zajímá ten v SF, ostatní dva jsou fake. Abys získal přístup, musíš splnit úkol, který ti zadá chalpík před bunkrem v kovovém brnění.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Zobrazit spoiler Žlutý paměťový modul - Sierra Army Depot, ve skříňce
Modrý paměťový modul - Skříňka v podzemí Navarra
Červený paměťový modul - Vault ve Vault City, skříňka v 2. patře
Zelený paměťový modul - 3. patro základny Mariposa (Military Base)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.