Voľná diskusia
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Voľná diskusia
Existuje víc druhů obranného čísla (zbroj, štít, odchylkové, obratnostní a přirozené), přičemž bonusy ze stejné kategorie se nesčítají a počítá se jen nejvyšší bonus. (Výjimkou je přirozené obranné číslo, kde se bonusy sčítají.)
Takže brnění s AC +4 a rukavice obrany s AC +2 ti dohromady dají jen +4 (rukavice mají menší bonus a proto se nepočítají).
Kategorii zbroj zastupují brnění a rukavice. Štít je jen štít. Odchylkové jsou prsteny a jiné předměty. Obratnost je celkem jasná. Přirozené AC přidávají některé mocné předměty.
Takže brnění s AC +4 a rukavice obrany s AC +2 ti dohromady dají jen +4 (rukavice mají menší bonus a proto se nepočítají).
Kategorii zbroj zastupují brnění a rukavice. Štít je jen štít. Odchylkové jsou prsteny a jiné předměty. Obratnost je celkem jasná. Přirozené AC přidávají některé mocné předměty.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voľná diskusia
Díky, chápu... takže rukavice jsou vlastně vcelku k ničemu, pokud tedy daná postava není mág bez brnění.
A ještě mám menší nejasnost ohledně Zručného ovládání zbraní - jak ho chápu, tak tato dovednost ovlivňuje hody na zásah (kde se díky ní počítá bonus obratnosti), ale nijak neovlivňuje působené zranění, protože to se stále počítá ze síly...?
A ještě mám menší nejasnost ohledně Zručného ovládání zbraní - jak ho chápu, tak tato dovednost ovlivňuje hody na zásah (kde se díky ní počítá bonus obratnosti), ale nijak neovlivňuje působené zranění, protože to se stále počítá ze síly...?
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Voľná diskusia
Přesně tak. Navíc Zručné ovládání zbraní funguje jen s malými meči a dýkami (aspoň to vyplývá z několika věcí).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voľná diskusia
PostTrauma: Jo, to vím... každopádně to tedy moc použitelné také není, vzhledem k tomu že bojující postava i s tímto musí mít vysokou sílu.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Voľná diskusia
Ne, použitelné to není určitě. Je lepší investovat do Ovládání štítu, pokud je postava zloděj.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Lucates
- Sigilan
- Příspěvky: 291
- Registrován: 17.3.2008 9:01
- Bydliště: večne na cestách...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voľná diskusia
Rozohral som IWD na najlahsiu obtiaznost...snad ma to bude viac bavit, chcem si len vychutnavat atmosferu hry, tie suboje su unavujuce...a nejak ma to taha k IWD ked je vonku zima teraz...
- Lucates
- Sigilan
- Příspěvky: 291
- Registrován: 17.3.2008 9:01
- Bydliště: večne na cestách...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voľná diskusia
Ked mna to IWD prestane bavit ako nahle opustim Kuldahar...asi to idem odinstalovat a dam sa na BG...
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Voľná diskusia
Sakra, vždy, když se zapojím do dsikuze, dostanu chuť si to zahrát a všechno si vyzkoušet. Jenže na to není čas, vždyť já musím dělat jiné věci. (Aspoň v nejbližších dnech.)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Voľná diskusia
Čágo lidi, hele, taky vás štve, jak postavičky chodí někdy šejdrem? Hlavně v tunelech, na mostech a všude, kde to je úzké. Docela mě to štve, jde to nějak fixnout? Předpokládám, že asi ne....jediná nevýhoda hry. Když je někam pošlu tak, že musí někudy prolézt, přejít a je to úzké, tak se někdy stane, že se někdo oddělí a volí debilní trasu.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Voľná diskusia
Postavy volí nejkratší volnou cestu - pokud jim ji jiná postava zablokuje, nebo jim třeba zavřeš dveře, zkusí to jinudy. Prostě si to hlídej a když se některá postava otočí a začne jít pryč, tak znovu klikni na cílové místo a ona znovu nabere správný směr.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Voľná diskusia
Pomáha, keď pri presune celej družiny zvolíš formáciu, pri ktorej kráča veliteľ družiny ako prvý a ostatné postavy ho po jednom nasledujú. Formácia je označená ikonou, na ktorej sú maličké šipky.
Re: Voľná diskusia
Ahoj, chtel jsem ae zeptat jakej je rozdil mezi BG sagou a IWD? Premyslel o stazeni ...ehm.. koupi. Prominte za hacky a carky pisu z mobilu.
A glory for Amn.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Balduran: IWD je lineárnější, více zaměřena na souboje a jen s minimem vedlejších úkolů. Rovněž v průběhu hry nepotkáš žádné postavy, které by se k tobě přidaly, takže si celou družinu (dle tvé volby jednu až šest postav) tvoříš sám.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Re: Voľná diskusia
Takze uz tu nejsou NPC s hlaskami typu Jana Jansena? :D To asi zustanu u BG.
A glory for Amn.