podle meho je docela dobra volba gnom zlodej/mag
:) jen tetka presne nevim jestli nahodou zrovna rozlozeni neni pro jeho skolu zakazane..
jinak u chaopeka jsem za socana vzdy rozlozeni mel..myslim ze uz je v tom aktu docela nutnost mit aspon nejake dve smrtici kouzla..
no jo no :) ale ja zas treba nechapu proc si beres retezovej blesk kdyz treba fireball a obycejnej blesk pokryje jeho silu uplne v pohode..myslim ze si haze uplne stejne jako obyc blesk..mozna az na vetsi urovni vice, ale to je ti za tim na nic..=)
Ze zvyku z BG, jenže v IWD je řeťezák celkem na nic (většinou na nikoho nepřeskočí). Ale normální blesk je taky na nic (většinou zraní družinu). Měl jsem si dát nejdřív rozložení, pak tu rychlost. Ale potom už na té úrovni moc dobrých kouzel není (možná tak ta otilukova mrazivá koule).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
no proto pisu ze je podle me fireball nejlepsi utocne kouzlo..samozrejme do nejake te urovne..:)) pozdeji se hodi to nahradit treba Dehydrataci...nebo jak se to jmenuje...
Jj, Fireball je prostě Fireball, ani nějaké Strašlivé vadnutí Abi Dalzima není tak dobré a stylové : ) (hlavně proto, že u Fireballu se snáz odhaduje rozsah, aby to nezasáhlo družinu, zranění má samozřejmě Vadnutí větší)
Každopádně hodně dobré je Kvílení banší a prst smrti, to se pak hned zabíjí snadněji : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
No podla mna je urcite lepsi zaklinac ako mag...sice ide pomalsi po urovnach kuzel ale ma ich vic a ak vis co chces pouzivat tak je to praktickejsi...a k drujdovi-ak hram z 6 postavama tak si ho vzdy berem...ma zajimave kuzla a docela dobry doplnujuci heal...
Zivot je len hra ktoru nikto zivy nevihra.
Ked prohravas je nacase zmenit pravidla!!!
vicemene souhlas..
zaklinac je podle me dobrej, a to hlavne protoze mag ma tech kouzel poskromnu a je vo hubu sem tam sehnat nejaka kouzla...navic je vzdy najdu pozdeji