ASi jsi lepe otrkanyenn píše:Já jsem se nejvíce lekl ve chvíli, kdy jsem považoval celou jednotku ATC za mrtvou a náhle na mě jeden vyběhl. Jinak mě něco vyděsilo pouze výjimečně (asi to bude lustrem ), což by mi nevadilo, ovšem celkově byl F.E.A.R. méně napínavý, než jsem čekal.
F.E.A.R.
Moderátor: sevencreature
What can change the nature of man...? // Co muze zmenit charakter cloveka...?
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, ohledně té imunity - bál jsem se asi jen při hraní AvP a Resident Evil série u obou především z toho důvodu, že nevíš, kde na tebe co vyskočí a zabije tě - a u obou her je omezená (nebo žádná) možnost savováni
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Další imunista... .... je fakt že v RE je atmosferá bez vlastního savování někdy až panická, ale AI nepřátel je na bodu mrazu...sevencreature píše:Hmmm, ohledně té imunity - bál jsem se asi jen při hraní AvP a Resident Evil série u obou především z toho důvodu, že nevíš, kde na tebe co vyskočí a zabije tě - a u obou her je omezená (nebo žádná) možnost savováni
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, tak F.E.A.R. se mi vcelku líbí - hezké prostředí, zábavné přestřelky (i když by jich teda mohlo být méně - hmmm, to by asi pak nebyla fps), taková trochu psycho hra, kterou je možné hrát nejen za střízliva...
No sice nevím, o čem je příběh F.E.A.R. (z prvních pár vět jsem nabyl dojmu, že to bude zase nějaké šmé, jak by řekl CeBrk, a neměl jsem náladu poslouchat další rádoby napínavé zprávy na záznamníku - ať žije Doom 3 - tam byla alespoň motivace ve formě kódů na schránky), ale až na konec (který mi i ve stavu, že jsem viděl víc barev, než bylo ve skutečnosti na monitoru (tam byla většinou bílá a černá) přišel zajímavě ujetej) to byla vceku nuda.
Atmosféra byla cool - tma, stíny (ta baterka taky mohla mít delší výdrž), psychedelické přesuny - paráda.
Sympatický mi přišel design levelů - tj. jedna správná cesta a většinou některé další, které vedou k bonusům, ale nejsou moc dlouhé.
Zbraně - nic moc. Do mých nejoblíbenějších dvou pistolí nebyly v pozdějších fázích hry náboje, brokovnice byla sice spolehlivá, ale poněkud nudná (po čase) a dostřel taky nic moc. *něco* cannon je spolehlivá sniperka a po dlouhé, dlouhé, dlouhé době je tu hra, ve které jsou granáty opravdu užitečné (no v D3 taky nebyly úplně špatné ).
Kolem dokola, kdyby byla hra o něco kratší a hutnější, tak by se mi líbila ještě víc.
Grafika je samozřejmě nádherná, místy až realistická, ale nároky jsou teda nechutný (možná jsem ten FSAA měl vypnout, ale nějak jsem na to pozapomněl). Mít odpovídající hardware (zhruba něco jako 7800 SLI) tak dám F.E.A.R. klidně znovu na max detaily.
No sice nevím, o čem je příběh F.E.A.R. (z prvních pár vět jsem nabyl dojmu, že to bude zase nějaké šmé, jak by řekl CeBrk, a neměl jsem náladu poslouchat další rádoby napínavé zprávy na záznamníku - ať žije Doom 3 - tam byla alespoň motivace ve formě kódů na schránky), ale až na konec (který mi i ve stavu, že jsem viděl víc barev, než bylo ve skutečnosti na monitoru (tam byla většinou bílá a černá) přišel zajímavě ujetej) to byla vceku nuda.
Atmosféra byla cool - tma, stíny (ta baterka taky mohla mít delší výdrž), psychedelické přesuny - paráda.
Sympatický mi přišel design levelů - tj. jedna správná cesta a většinou některé další, které vedou k bonusům, ale nejsou moc dlouhé.
Zbraně - nic moc. Do mých nejoblíbenějších dvou pistolí nebyly v pozdějších fázích hry náboje, brokovnice byla sice spolehlivá, ale poněkud nudná (po čase) a dostřel taky nic moc. *něco* cannon je spolehlivá sniperka a po dlouhé, dlouhé, dlouhé době je tu hra, ve které jsou granáty opravdu užitečné (no v D3 taky nebyly úplně špatné ).
Kolem dokola, kdyby byla hra o něco kratší a hutnější, tak by se mi líbila ještě víc.
Grafika je samozřejmě nádherná, místy až realistická, ale nároky jsou teda nechutný (možná jsem ten FSAA měl vypnout, ale nějak jsem na to pozapomněl). Mít odpovídající hardware (zhruba něco jako 7800 SLI) tak dám F.E.A.R. klidně znovu na max detaily.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Patejl: F.E.A.R. jsem dohrál zhruba dvakrát - jednou za střízliva a jednou poměrně dost vyhulenej. Doporučuju hrát pod vlivem drog - víc si to užiješ a je to jednodušší a zábavnější
Jinak po dvou dohrátích bych mu dal hodnocení tak 9/10. Rozhodně je to pro mě nejlepší hra minulého roku a nejlepší fps z poslední doby (tak od Far Cry).
Jinak po dvou dohrátích bych mu dal hodnocení tak 9/10. Rozhodně je to pro mě nejlepší hra minulého roku a nejlepší fps z poslední doby (tak od Far Cry).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Wiskas píše:2. grafika vychvalovaného FEARu nestojí ani za chcíplou craniovou krysu
Je to off-topic, ale nemůžu si pomoct
Když tak další komentáře mohou přijít sem: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=93&start=30
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
7c: njn byrokrate
Proč mi připadá grafiku FEARu hnusná? Protože skladiště, i když ho uděláš v miliardě polygonů a s naprosto realistickýma stínama je furt jen blbý skladiště, kterých jsem v reálu viděl už 151*10na9 a neustálym zlepšováním detailů se jen přibližuješ realitě, kterou ve hrách nemusim. Teď hraju HL2 a grafika mi připadá přes starší efekty daleko nápaditější (a hlavně to hraju na větší detaily )
Proč mi připadá grafiku FEARu hnusná? Protože skladiště, i když ho uděláš v miliardě polygonů a s naprosto realistickýma stínama je furt jen blbý skladiště, kterých jsem v reálu viděl už 151*10na9 a neustálym zlepšováním detailů se jen přibližuješ realitě, kterou ve hrách nemusim. Teď hraju HL2 a grafika mi připadá přes starší efekty daleko nápaditější (a hlavně to hraju na větší detaily )
Naposledy upravil(a) Wiskas dne 6.2.2006 6:53, celkem upraveno 1 x.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Wiskas: No to bude nejspíš těmi detaily Protože F.E.A.R. na maximální detaily je asi nejblíže realitě z her které jsem měl možnost vidět. Hmmm, skoro mám chuť si ho zahrát ještě jednou - škoda, že tam není nějaké rozvětvení nebo věci, které by motivovaly k více dohráním
U HL2 se mi grafika taky vcelku líbila, ale hra samotná mi přišla dost slabá
U HL2 se mi grafika taky vcelku líbila, ale hra samotná mi přišla dost slabá
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.