Všetko o D&D
Myslím, že 6 rounds (kôl) = 1 turn (ťah) - a 1 round trvá myslím 10 sekúnd?
Inak k tomu môjmu problému s útokmi - najviac čo sa mi podarilo zistiť tak asi dochádza k nejakému problému so zdvojovaním iniciatívy - tým pádom v jednom kole ak sa hastnem tak urobím iba polovicu útokov, ktoré by som mal v takom prípade urobiť. - kde sa dá resp. ako pozrieť hodnota iniciatívy, resp. v čom - v SK to myslím nie je možné.
Inak k tomu môjmu problému s útokmi - najviac čo sa mi podarilo zistiť tak asi dochádza k nejakému problému so zdvojovaním iniciatívy - tým pádom v jednom kole ak sa hastnem tak urobím iba polovicu útokov, ktoré by som mal v takom prípade urobiť. - kde sa dá resp. ako pozrieť hodnota iniciatívy, resp. v čom - v SK to myslím nie je možné.
Jen pro upřesnění, 1 kolo = 6 s.Pan Bača píše:Myslím,že je to tak, že 1 tah má deset kol trvá 6 sekund...
5 tahů je jedna hodina ve světě BG.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
1 tah = 10 kolyossarian píše:huh, to jsou trochu rozdílné počty. zkusím si to, podle místní autority, shrnout.
1hodina = 5 tahů, tj. 1 tah = 12 minut,
1 kolo = 6 sekund, tj. 1 tah = 120 kol, right?
to by mě zajímalo, proč je to zrovna tak. ale nějak to asi být muselo a obyčejný časový systém byl asi moc obyčejný ...
Ta 1 hodina = 5 tahů je v herním světě, ne v realitě.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Kouzlo trvající 5 tahů bude trvat herních 50 kol. Tedy když kouzlo sešleš a necháš hru běž bez pauzy, pak účinky kouzla vyprchají za 5 minut skutečného času.yossarian píše:no to je hezké. a když na sebe sešlu nějaké kouzlo, které má trvat třeba 5 tahů, vydrží mi tedy herní hodinu a nebo herních 50 kol, tj. 5 minut? jediný smysl mi totiž dává dvojí běh času. jinak běží herní čas při souboji a jinak při nebojových aktivitách? protže jinak jsem z toho úplně zmatený ...
Výňatek z manuálu:
Měření času v Baldur's Gate
Herní kolo trvá v Baldur's Gate šest sekund skutečného času. Kolo v AD&D trvá šedesát sekund, takže čas v Baldur's Gate je zhruba desetkrát stlačen oproti standartním pravidlům AD&D. Tah je deset kol, to znamená šedesát sekund. Tah se používá u popisu některých kouzel. Herní den (představující 24 hodin ve hře, od svítání do soumraku a znova do svítání) trvá tedy 2 hodiny skutečného času, takže jde zhruba o desetinásobné stlačení času ve hře. Pokaždé, když družina odpočívá, uběhne osm hodin (to odpovídá zhruba 45 minutám herního času, kdyby hra po tu dobu běžela).
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- dodo
- Sigilan
- Příspěvky: 230
- Registrován: 22.10.2005 16:13
- Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad
ako je to robene zo zachrannimi hodmi v bg2, je mi jasne ze cim su nizsie tim je to lepsie, ale ako sa pocita sanca ze sa zachranim pred kuzlom , a este ake su obtiaznosti kuziel od 1. po 9. uroven
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
- Dalcor
- Sigilan
- Příspěvky: 982
- Registrován: 30.9.2005 8:53
- Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
- Kontaktovat uživatele:
U BG2 a ostatních 2E her se záchranné hody podhazují, existují pevná čísla, podle dané tabulky (viz handbooky jendotlivých her). Oproti třetí edici neexistuje tzv Difficulty Check ktery urcuje narocnost zachranného hodu, napriklad podle urovne sesilatele.
Funkcnost ST (Neg, 1/2, None) je vždy u popisu kouzla. Kazde povolani ma ST jinak nastavene, steně jako stvury, nejlepe je na tom paladin ktery ma +2 bonus na vsechny ST, no a s Holy Avengerem (napr Carsomyr) je Paladin nejsilnejsi postavou (ve 2E, BG nastesti paladina vice vyvazuje)
Funkcnost ST (Neg, 1/2, None) je vždy u popisu kouzla. Kazde povolani ma ST jinak nastavene, steně jako stvury, nejlepe je na tom paladin ktery ma +2 bonus na vsechny ST, no a s Holy Avengerem (napr Carsomyr) je Paladin nejsilnejsi postavou (ve 2E, BG nastesti paladina vice vyvazuje)
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Holy sword získává každej paladin vlivem vývoje své osobnosti - jinými slovy je to zcela regulérní součást povolání paladin. Holy swordy mají společné schopnosti (zesílená aura ochrany proti zlu, rozptylování magie, velká očarování etc.) a pak se každý liší svými konkrétními vlastnostmi (bonusy proti nemrtvým, démonům, léčící schopnosti... prostě různé variace).sevencreature píše:Dalcor: Nemohl by ses trochu rozepsat o Holy Avengeru? Jmenuje se taky Carsomyr? Proč má vlastně tenhle "zdvojený" název? Kdo ho vlastní? Nebo jich je víc?
Carsomyr: Holy Avenger je prostě název, který vymysleli autoři BG2, přičemž si trochu vzali z nastavených předloh Holy sword má každej pořádnej paladin a tím pádem ano, je jich víc - ale co meč, to unikát dle svého sositele.
AFAIK je v BG2 ToB ještě jeden Holy sword, ale ten je nějak oříznutej, pokud si vzpomínám dobře.
Nejde tu opět nezmínit Příručku pro paladiny, kde je to vše podrobně:
http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?t=1275
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele: