to taky, myslíš, že by to mohlo bejt tim?Vlasák píše:...a nějaké další 2da (kolem přesvědčení)?
Help me
Moderátor: Razfallow
Nevim, možných scénářů je celkem dost... Teď asi záleží, jak jsi co editoval...
Několik možností - buď budeš do hry postupně (a nějak zpětně po chronologii, v jaké jsi to měnil) vracet originální soubory a po navrácení každého spuštěním hry a výběrem kitu vystopovat ten problémový soubor, který způsobuje tu degeneraci výběru kitu.
Anebo se můžeš nahodit obsah těch změněných souborů a spoléhat na to, že v nich někdo zahlédne tu botu
Ale spíš bych zkusil to první... to je taková moddingová debugovací klasika
Několik možností - buď budeš do hry postupně (a nějak zpětně po chronologii, v jaké jsi to měnil) vracet originální soubory a po navrácení každého spuštěním hry a výběrem kitu vystopovat ten problémový soubor, který způsobuje tu degeneraci výběru kitu.
Anebo se můžeš nahodit obsah těch změněných souborů a spoléhat na to, že v nich někdo zahlédne tu botu
Ale spíš bych zkusil to první... to je taková moddingová debugovací klasika
To, co jsi změnil, bys měl nějak vědět Nápovědou může nakonec být i vyhledávání souborů v nějakém file manageru s filtrem 'vytvoření', 'změna' nastaveným na dnešek (nebo jaké dny).
Smaozřejmě má smysl vracet jen to, co se asi bude týkat té chyby - tj. zbraňové dovednosti, o kterých jsi tu mluvil, to asi nejsou - ty můžeš nechat.
Zálohu override snad máš - pokud ne, tak v nejhorším by původní 2da měly být normálně i v biffech, takže by mělo stačit, že změněné soubory po jednom z override dočasně budeš zpětně vyhazovat někam pryč (hra použije výchozí) a budeš sledovat, jaký vliv to má na funkčnost ve hře.
No, a v úplně nejhorším, "všechno" (co považuješ za relevantní chybě) vrátit na původní a začít znova... Zatím tu máš hraničáře, to by nemělo být tolik ztracené práce při takovém roll-backu.
Smaozřejmě má smysl vracet jen to, co se asi bude týkat té chyby - tj. zbraňové dovednosti, o kterých jsi tu mluvil, to asi nejsou - ty můžeš nechat.
Zálohu override snad máš - pokud ne, tak v nejhorším by původní 2da měly být normálně i v biffech, takže by mělo stačit, že změněné soubory po jednom z override dočasně budeš zpětně vyhazovat někam pryč (hra použije výchozí) a budeš sledovat, jaký vliv to má na funkčnost ve hře.
No, a v úplně nejhorším, "všechno" (co považuješ za relevantní chybě) vrátit na původní a začít znova... Zatím tu máš hraničáře, to by nemělo být tolik ztracené práce při takovém roll-backu.
takže kity mi už fungujou (musel jsem nastavit všem kitům hraničáře v posledním sloupci kitlistu dvanáctku (2 kity jsem si vypůjčil od zloděje))
takže už fachaj i ty přesvědčení (kity mohou mít na výběr i úplně jiná přesvědčení než čistý povolání)
další problém co mě napadá, je jak při výběru postavy trochu pozměnit menu, okna, tlačítka - někdo mi řekl, ať edituju GUI, já ani pořádně nevim, co to znamená
jaký program budu potřebovat? a co potom? poradí někdo?
takže už fachaj i ty přesvědčení (kity mohou mít na výběr i úplně jiná přesvědčení než čistý povolání)
další problém co mě napadá, je jak při výběru postavy trochu pozměnit menu, okna, tlačítka - někdo mi řekl, ať edituju GUI, já ani pořádně nevim, co to znamená
jaký program budu potřebovat? a co potom? poradí někdo?
potřebuji několik dalších rad
. jak mám nějakému kitu změnit startovní počet životů - increase maximum HP mi nefunguje, ani minimum HP (možná jsem tomu jen nastavil špatný timing mode, i když v instant/permanent nevidím problém)
jak teda na to? nepovedlo se mi ani zvýšit životy, když jsem to obšlehl z balduranovy helmy
. co mám dělat, když chci ve výběru zbraňových dovedností jednu či více odstranit? když jednu smažu z weaprof.2da, tak mám na výběr tu prázdnou (EXTRA2), když vymažu i ty prázdné, tak mám na výběr první dovednost z tabulky (velké meče), když smažu i ty staré z BG1 (velké meče a dál), tak mě to u dovedností vyhodí ze hry
je tam prostě nastavený, že se tam zobrazí určitý neměnný počet dovedností a já nevím, kde v guicg.chu to změnit
. jak mám přidat postavě bonus ke kritickému zásahu? našel jsem položku increase critical hit, ale chybí v něm řádek value
no a musim se pochlubit s tim, co se mi stalo, když jsem to zkoušel ve hře - povýšil jsem se na čtvrtou úroveň, kde jsem měl získat ten bonus ke kritickému zásahu, všechno bylo v pohodě, až na to, že jsem umřel, jenomže hra neskončila, podle portrétu jsem mrtvý nebyl, ale vlastně byl :) jenomže hra neskončila, což mě docela mate :)
. jak mám nějakému kitu změnit startovní počet životů - increase maximum HP mi nefunguje, ani minimum HP (možná jsem tomu jen nastavil špatný timing mode, i když v instant/permanent nevidím problém)
jak teda na to? nepovedlo se mi ani zvýšit životy, když jsem to obšlehl z balduranovy helmy
. co mám dělat, když chci ve výběru zbraňových dovedností jednu či více odstranit? když jednu smažu z weaprof.2da, tak mám na výběr tu prázdnou (EXTRA2), když vymažu i ty prázdné, tak mám na výběr první dovednost z tabulky (velké meče), když smažu i ty staré z BG1 (velké meče a dál), tak mě to u dovedností vyhodí ze hry
je tam prostě nastavený, že se tam zobrazí určitý neměnný počet dovedností a já nevím, kde v guicg.chu to změnit
. jak mám přidat postavě bonus ke kritickému zásahu? našel jsem položku increase critical hit, ale chybí v něm řádek value
no a musim se pochlubit s tim, co se mi stalo, když jsem to zkoušel ve hře - povýšil jsem se na čtvrtou úroveň, kde jsem měl získat ten bonus ke kritickému zásahu, všechno bylo v pohodě, až na to, že jsem umřel, jenomže hra neskončila, podle portrétu jsem mrtvý nebyl, ale vlastně byl :) jenomže hra neskončila, což mě docela mate :)
Kritický zásah:
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)
Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)
Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?magnus píše:potřebuji několik dalších rad
. jak mám nějakému kitu změnit startovní počet životů - increase maximum HP mi nefunguje, ani minimum HP (možná jsem tomu jen nastavil špatný timing mode, i když v instant/permanent nevidím problém)
jak teda na to? nepovedlo se mi ani zvýšit životy, když jsem to obšlehl z balduranovy helmy
Jestli to není v guicg, zkus guirec. Ale imho by se mělo chytit něco v guicg.co mám dělat, když chci ve výběru zbraňových dovedností jednu či více odstranit? když jednu smažu z weaprof.2da, tak mám na výběr tu prázdnou (EXTRA2), když vymažu i ty prázdné, tak mám na výběr první dovednost z tabulky (velké meče), když smažu i ty staré z BG1 (velké meče a dál), tak mě to u dovedností vyhodí ze hry
je tam prostě nastavený, že se tam zobrazí určitý neměnný počet dovedností a já nevím, kde v guicg.chu to změnit
effect opcode 301: Stat: Critical Hit Modifier.. jak mám přidat postavě bonus ke kritickému zásahu? našel jsem položku increase critical hit, ale chybí v něm řádek value
no a musim se pochlubit s tim, co se mi stalo, když jsem to zkoušel ve hře - povýšil jsem se na čtvrtou úroveň, kde jsem měl získat ten bonus ke kritickému zásahu, všechno bylo v pohodě, až na to, že jsem umřel, jenomže hra neskončila, podle portrétu jsem mrtvý nebyl, ale vlastně byl :) jenomže hra neskončila, což mě docela mate :)
mam to tam třeba jako Max HP bonus, no dispel/bypass resistance, instant/permanent, typ Inc/DecVlasák píše:Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?
no ono by to v guicg mělo bejt, ale potíž je v tom, že nevím, co tam změnit :(Vlasák píše:Jestli to není v guicg, zkus guirec. Ale imho by se mělo chytit něco v guicg.
myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásahRazfallow píše:NI - Die roll number (301)
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number