Co se vám na sérii BG nelíbí?
Vlasák
v tom, co píšeš máš trošku rpavdu, až na to, že řada lidí to vidí jinak a doufám,že nejsem osamocen v tom, jak to vidím já ..
Papirovej dračák hraju a je to samo nejlepší, ale... mámř adu kamarádů a známých, kteří jsou různě po světě a sejdeme se prakticky jen na netu - tohle by bylo zajímavé zpestření - hrát to přes ICQ a emaily sice jde, ale to Copy/Paste už moc lidí nebaví (chat by byl fine, ale to se v práci obvykle blokuje...)
Papirovej dračák hraju a je to samo nejlepší, ale... mámř adu kamarádů a známých, kteří jsou různě po světě a sejdeme se prakticky jen na netu - tohle by bylo zajímavé zpestření - hrát to přes ICQ a emaily sice jde, ale to Copy/Paste už moc lidí nebaví (chat by byl fine, ale to se v práci obvykle blokuje...)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Vallun: jak to vidíš ty? Rsp. co vidíš jinak? Vymezení pc hry?
On-line lze RPG hrát na fórech jako je tato. Některá jsou k tomu přímo uzpůsobená, jiná to jedou volně. Viz.
http://forum.czechdnd.cz/viewtopic.php?t=644
anebo
http://www.rpgonline.cz/
On-line lze RPG hrát na fórech jako je tato. Některá jsou k tomu přímo uzpůsobená, jiná to jedou volně. Viz.
http://forum.czechdnd.cz/viewtopic.php?t=644
anebo
http://www.rpgonline.cz/
Brko: Je pravda, že v celé BG 2 je pouze několik interiérových lokací a je to škoda. Jednička s úžasně zpracovanou divočinou byla taková víc hratelnější a realističtější, kdy těch několik měst představovala ostrůvky civilizace (ostatně taková Evropa 12. století na tom taky nebyla o moc lépe). Jsou sice lidé, kterým vadilo procházet poloprázdné lokace s 1-2 drobnými úkoly či události, ale na druhou stranu to má i něco dosebe, člověk nikdy nevěděl na co narazí.
Každopádně s tebou souhlasím, že dvojka je na venkovní lokace hodně chudá a alespoň 5-6 jich autoři mohli kliďánko přidat.
Každopádně s tebou souhlasím, že dvojka je na venkovní lokace hodně chudá a alespoň 5-6 jich autoři mohli kliďánko přidat.
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
ano, venkovních lokací bych v bg2 chtěl taky o něco víc. ale zase fakt, že ty městské jsou dost povedené. co mi ale docela dost vadí, že charname se vlastně nikdy nedosal mezi ty opravdu známé lidi jako drizzt a elminster. přestože charname toho bezesporu udělal víc nebo než oni nebo alespoň srovnatelně. když jde na Bodhi, ukáže se tam sice drizzt a zlodeji a paladin jak poleno. ale v samotnym boji charname dycky zustane sam. a i kdyz nakonec prijde nejaky outro, ze se stal slavnym hrdinou atd... kdyz se zeptate obycejnyho Faerunce, kdo je nejslavnejsi hrdina v dejinach, rekne ze Drizzt. proste podle me zustava charname strasne nedocenenej...
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
sds
Odděleno z threadu "Crom fayer"//Ajantis
Nemáte taky pocit, že dnešní (posledních několik let) hry dělají z hráčů naprosto neschopná individua? Samozřejmě existují vyjímky, ale třeba u RPG je to imho velmi snadno patrné. Už nejsou zvyklí řešit nějaké herní problémy, ale jen snadno postupovat dál. Pozoruji to i na sobě. Byl jsem vychován na BG, IWD a podobných věcech, pak jsem se vrátil k trochu staršímu typu her a dokonce i u Arx Fatalis či Wizardry jsem měl chvílemi nemalé problémy, protože ta hra po mně chtěla alespoň trochu uvažovat. Nu a když pročítám tuhle diskusi nad jedním z nejčastějších zákysů v BG2, napadá mě, že je to docela škoda.
Nemáte taky pocit, že dnešní (posledních několik let) hry dělají z hráčů naprosto neschopná individua? Samozřejmě existují vyjímky, ale třeba u RPG je to imho velmi snadno patrné. Už nejsou zvyklí řešit nějaké herní problémy, ale jen snadno postupovat dál. Pozoruji to i na sobě. Byl jsem vychován na BG, IWD a podobných věcech, pak jsem se vrátil k trochu staršímu typu her a dokonce i u Arx Fatalis či Wizardry jsem měl chvílemi nemalé problémy, protože ta hra po mně chtěla alespoň trochu uvažovat. Nu a když pročítám tuhle diskusi nad jedním z nejčastějších zákysů v BG2, napadá mě, že je to docela škoda.
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 27.7.2006 18:44, celkem upraveno 2 x.
- Zakat
- Sigilan
- Příspěvky: 940
- Registrován: 25.6.2006 19:19
- Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis:Naprostý souhlas, dříve tvůci her dost dlabali na to, jestli určitou hádanku někdo vyřeší nebo ne.Hry dřív byly krásně složitější...
K tomu opasku:Na to jsem přišel úplnou náhodou-měl jsem zrovna vyvolané nějaké potvory na výpomoc když jsem tam vlezl a voalá...
K tomu opasku:Na to jsem přišel úplnou náhodou-měl jsem zrovna vyvolané nějaké potvory na výpomoc když jsem tam vlezl a voalá...
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
- Graveddigazz
- Sigilan
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.7.2006 18:21
- Bydliště: Biovolt Corporation
bohuzel musim souhlasit....kdybych se vrátil k nekterým starsim hrám tak myslim ze bych po chvili hledal v navodu co a jak...Ajantis píše:Nemáte taky pocit, že dnešní (posledních několik let) hry dělají z hráčů naprosto neschopná individua? Samozřejmě existují vyjímky, ale třeba u RPG je to imho velmi snadno patrné. Už nejsou zvyklí řešit nějaké herní prolbémy, ale jen snadno postupovat dál. Pozoruji to i na sobě. Byl jsem vychován na BG, IWD a podobných věcech, pak jsem se vrátit k trochu staršímu typu her a dokonce i u Arx Fatalis či Wizardry jsem měl chvílemi nemalé problémy, protože ta hra po mně chtěla alespoň trochu uvažovat. Nu a když pročítám tuhle diskusi nad jedním z nejčastějších zákysů v BG2, napadá mě, že je to docela škoda.
jinak k tomu opasku....kdyz sem videl jak muj brartanec se před tu sochu snazi dosta nejak nakazece pulce kuo-toaů tak mi to nedalo a nak se mi do mysli vnutila myslenka povolat zvirata (chvili jsem hledal v navodu ale tam bylo ze opasek ma Demon knight)
How pitiful.You don´t understand anything at all.
There´s nothing that isn´t important to me!
There´s nothing that isn´t important to me!
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis: Je to pravda, ale napr. ja ked som zacal hrat BG II mal som 12 a vtedy som bol rad ze aspon zhruba rozumiem hlavnej linii, takze pomoc by sa mi hodila;) To bol BG na trhu mozno tyzden, ziadny navod neexistoval a aj som sa vtedy zasekol v Lecebne:(
Ale musim uznat, ze questy boli volakedy zaujimavejsie a narocnejsie oproti sucasnym hram, typu dungeon siege II, Fable, rozne MMORPG a spol.
Ale musim uznat, ze questy boli volakedy zaujimavejsie a narocnejsie oproti sucasnym hram, typu dungeon siege II, Fable, rozne MMORPG a spol.
Já jsem S.H. bez problémů zabil už na lodi (prostě jsem se nebránil útoku Githyanki a celou svou silou jsem na něj zaútočil).. - v ToB ošem znovu opruzoval ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Naposledy upravil(a) KOFi-chan dne 21.7.2006 11:30, celkem upraveno 1 x.