WeiDU to tam přidá při instalaci.magnus píše:jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
Help me
Moderátor: Razfallow
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
DLTCEP: menu: Tools -> Edit strings. Poslední string je vždy jakoby novej - tj. pokud do něj něco napíšeš, tak se přidá.magnus píše:jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
ad NI - jakou verzi používáš? Nevím teda, jak poslední beta - ale ještě před jejím vydáním jsem měl s autorem NI na tohle téma debatu - každopdáně už nevím, jestli s tím něco udělal. Úprava kódu je to rámcově zcela minoritní.
Nicméně jak říká Raz - dle rozsahu projektu, který chceš dělat, je dobré už v počátku počítat s tím, zda mod bude ve weidu (což asi v drtivé většině případů ano), a dle toho se zařídit (tj. minimálně vědět, jaké soubory jsou "tvoje" )
Samozřejmě pro účely tvorby a testování a ne distribuce je mnohem efektivnější stringy přidávat natvrdo přímo
Při aplikace kitů se na rezistenci myslím ani nebere ohled, ale hlavně je to jedinej flag (když nepočítám non-magic ), kterej je "not dispell"k čemu not bypass? myslel jsem, že potřebuju, aby to rezist obešlo, tzn, aby to bylo vždy úspěšné nezávisle na nějaké rezistenci
. NI jsem si stáhl nejnovější beta co jsem tam našel - asi si itu tvou diskuzi nevzal k srdci ;)
. to mi ho teda vyndej - tak jakej je rozdíl mezi 'no dispell' a 'not dispell"?
. možná je dobré rozhodnout se jestli to bude weidu nebo ne, ale já prostě nevim - já nevim pořádně co je weidu
mno tenhle projekt beru jako takovou zkoušku ohněm, kde si všechno zkusim předělat, abych se toho co nejvíc naučil a když z toho vypadne nějakej smysluplnej mod, tak začnu hledat soubory, který jsem měnil :DDDD
. aha, tak v tom dltcepu už mi to jde, díky
. to mi ho teda vyndej - tak jakej je rozdíl mezi 'no dispell' a 'not dispell"?
. možná je dobré rozhodnout se jestli to bude weidu nebo ne, ale já prostě nevim - já nevim pořádně co je weidu
mno tenhle projekt beru jako takovou zkoušku ohněm, kde si všechno zkusim předělat, abych se toho co nejvíc naučil a když z toho vypadne nějakej smysluplnej mod, tak začnu hledat soubory, který jsem měnil :DDDD
. aha, tak v tom dltcepu už mi to jde, díky
To je dost možné - dám mu vědět, ať to předělá, nebo pošle zdroják k předělánímagnus píše:. NI jsem si stáhl nejnovější beta co jsem tam našel - asi si itu tvou diskuzi nevzal k srdci ;)
Spíš než z chuti o nějaké vyndávání vycházím z následující tabulkyto mi ho teda vyndej - tak jakej je rozdíl mezi 'no dispell' a 'not dispell"?
Kód: Vybrat vše
0=Nonmagical
1=Dispell/Not Bypass
2=Not Dispell/NotBypass
3=Dispell/Bypass
No, weidu je jednoduše řečeno věc, která usnadňuje distribuci modů - posíláš opravdu jen to, co je tvé a ne celej dialog.tlk. Samozřejmě se to taky stará o to, aby nedocházelo mezi mody ke kolizím textů, scriptů a dalších přidaných věcí.možná je dobré rozhodnout se jestli to bude weidu nebo ne, ale já prostě nevim - já nevim pořádně co je weidu
mno tenhle projekt beru jako takovou zkoušku ohněm, kde si všechno zkusim předělat, abych se toho co nejvíc naučil a když z toho vypadne nějakej smysluplnej mod, tak začnu hledat soubory, který jsem měnil :DDDD
Kdyby každý mod distribuoval fixní dialog.tlk, jak by mohl člověk nainstalovat dva mody najednou? Musel by holt z jednoho modu ručně vypreparovat jeho texty, přidat je do druhého modu a v souborech prvního modu změnit reference, aby ukazovaly na nová umístění textů v .tlk druhého modu...
Weidu zkrátka instaluje - texty jsou v jeho souborech jaksi polotovarově a teprve při instalaci na koncovém pc se reference natvrdo zapíší podle toho, kam se přidaly texty v cílovém .tlk.
Jinak řečeno - pakliže tvůj mod není totální konverze - tj. vystřihuje ze scény původní BG2 náplň a tím si nedělá nárok na to být kompatibilní s předchozími nainstalovanými mody, pak bys svůj mod měl dělat s ideou weidu. Jinými slovy - vše, co BG2 rozšiřuje, upravuje a třeba i mění, by mělo být ve weidu (anebo aspoň v iapu , což je starý distrubuční formát - přenáší také jen to potřebné, ale už neřeší odinstalace a hloubější kompatibilitu - vhodné max. pro kolektivní tvorbu, ne veřejnou distribuci). To, co BG2 nahrazuje, to může být jakkoliv... tam je naopak vhodnější se starat hlavně o svoje věci a ne virtuální kompatibility s něčím, s čím ani být nemusí či nemají.
potřeboval bych pomoci s jednou zbraní
jmenuje se to Kniha nekonečných magických střel
chtěl bych ji udělat jako zbraň, která by při každym útoku vypustila magickou střelu, zkoušel jsem to udělat z vrhací šipky (aby neměla v inventáři a ve hře žádnou animaci a aby to byla zbraň na dálku) a našel jsem k tomu projektil, aby vypadal jako magická střela, je to ale jen jeden kousek, platí na něj pravidla pro zásah a prostě se to nechová jako kouzlo
pak jsem zkoušel ještě dát té zbrani effect cast spell on condition, vybral jsem magickou střelu, ale nevím, nedosáhl jsem požadovaného efektu, protože to zakouzlilo magickou střelu jen při zásahu a to ještě bez nějaké animace (prostě jako by cíl zasáhla magická střela, která odnikud nevylétla)
máte nějaké nápady, jak tuhle zbraň uvést k životu?
jmenuje se to Kniha nekonečných magických střel
chtěl bych ji udělat jako zbraň, která by při každym útoku vypustila magickou střelu, zkoušel jsem to udělat z vrhací šipky (aby neměla v inventáři a ve hře žádnou animaci a aby to byla zbraň na dálku) a našel jsem k tomu projektil, aby vypadal jako magická střela, je to ale jen jeden kousek, platí na něj pravidla pro zásah a prostě se to nechová jako kouzlo
pak jsem zkoušel ještě dát té zbrani effect cast spell on condition, vybral jsem magickou střelu, ale nevím, nedosáhl jsem požadovaného efektu, protože to zakouzlilo magickou střelu jen při zásahu a to ještě bez nějaké animace (prostě jako by cíl zasáhla magická střela, která odnikud nevylétla)
máte nějaké nápady, jak tuhle zbraň uvést k životu?
zkusil jsem vyrobit 3 magický zbraně, ale ani jedna mi nefunguje :D
mám pocit, že to bude něco s barvami, ale možná taky ne
u všech zbraní jsem si všiml, že maj 3 efekty Set item color.. občas když tam změnim barvu, tak to funguje, ale občas ne
třeba teď to ve hře vypadá takto: přidam si konzolí danou zbraň, chci si ji dát do weapon slotu a v tom mi hra spadne či si ji do weapon slotu dam (ale neobjeví se daná animace v inventáři a když z něj vyjedu, tak mi to spadne
co s tim?
edit: + mi to v jednom případě píše .BAM is corrupted jako hlášku proč mi to spadlo
mám pocit, že to bude něco s barvami, ale možná taky ne
u všech zbraní jsem si všiml, že maj 3 efekty Set item color.. občas když tam změnim barvu, tak to funguje, ale občas ne
třeba teď to ve hře vypadá takto: přidam si konzolí danou zbraň, chci si ji dát do weapon slotu a v tom mi hra spadne či si ji do weapon slotu dam (ale neobjeví se daná animace v inventáři a když z něj vyjedu, tak mi to spadne
co s tim?
edit: + mi to v jednom případě píše .BAM is corrupted jako hlášku proč mi to spadlo
to teď s tim lukem nemá nic společnýhoVlasák píše:magnus: děláš to podle toho luku? Item colors jsou opravdu je colors
mam dejme tomu upravenej obouručák - ten mi funguje
chtěl jsem udělat +1 obouručák, změnil jsem mu barvu, ikony, staty a tak a prostě nefunguje
v inventáři si ho nasadim a když z vylezu, tak mi to spadne a píše něco s tim .BAM
btw: s tim lukem jsem to nepochopil.. co dělá ten gesenův tak unikátního?
jde nějak udělat, aby nějakou věc nemohl používat dejme tomu hraničář, ale nějaký jeho kit ano? když totiž zaškrtnu hraničáře, tak to automaticky nemohou používat i všechny jeho kity
nejde to nějak obejít?
s těmi zbraněmi jsem na to už přišel - nebere to, když tomu nastavim required minimum level
to je na pytel, chtěl jsem zabránit tomu, aby od první úrovně nešlo použít ty nejsilnější věci
nejde to nějak obejít?
s těmi zbraněmi jsem na to už přišel - nebere to, když tomu nastavim required minimum level
to je na pytel, chtěl jsem zabránit tomu, aby od první úrovně nešlo použít ty nejsilnější věci