Koľko hier ste v živote dohrali ?
Moderátor: sevencreature
- Target
- Sigilan
- Příspěvky: 449
- Registrován: 22.3.2006 12:43
- Bydliště: Nová Role
- Kontaktovat uživatele:
necrotising_: možná jo, je to strašně stará hra, je to plošinovka a příběh hry je takovej, že malímu klukovy unesou psa při zatmění slunce nějaký příšery a odletí snim do vesmíru, on se tam vydá a má nějakou laserovou zbraň , kterou na začátku stejnak stratíš, pak zachráníš psa před takovim blbem a na konci hry je intro, kde zjistíš že to byl jenom sen
úplná blbost
úplná blbost
-
- Sigilan
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.8.2006 15:06
- Kontaktovat uživatele:
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
AlmSiVi: V Trhově mají leccos - http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=74965#74965
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes krátce po půlnoci jsem po F 1 dohrál i Fallouta 2.
Sic jsem tedy měl na konci velmi nehezký zákys, který trochu zkazil celkový dojem, ale jinak to byl (ať už s 1 či 2) herní zážitek skutečně parádní. Takto mě pohltit se zatím podařilo jen BGII.. Opět jsem několikrát zakusil ten pocit, kdy jsem se naprosto zaujat hrou jen tak mimoděk podíval na hodiny, abych zjistil, že za 3 hodiny jdu do práce a v práci jsem pro změnu rozmýšlel kam dál, jakou zbraň, na co jsem zapomněl - prostě úžas
Tisíceré díky Daemone ;)
Sic jsem tedy měl na konci velmi nehezký zákys, který trochu zkazil celkový dojem, ale jinak to byl (ať už s 1 či 2) herní zážitek skutečně parádní. Takto mě pohltit se zatím podařilo jen BGII.. Opět jsem několikrát zakusil ten pocit, kdy jsem se naprosto zaujat hrou jen tak mimoděk podíval na hodiny, abych zjistil, že za 3 hodiny jdu do práce a v práci jsem pro změnu rozmýšlel kam dál, jakou zbraň, na co jsem zapomněl - prostě úžas

Tisíceré díky Daemone ;)

Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak před chvilkou jsem úspěšně dokončil Flatout. Bylo to skutečně zajímavé osvěžení i když mi trochu zatuhla ruka 
Pokud jste někdo hrál Off Road Redneck Racing, tak Flatout, je dfcto jeho kopie, ale musím říci že v mnoha směrech vylepšená a vůbec celkově hodně povedená. Po velmi snadném sačátku a trošku tužší střední třídě, přišla na řadu ta nejvyšší a tam jsem chca nechca musel dost často používat i brzdy :D
Jinak nejhezčí zážitek - na kapotě mi náhle přistál řidič za mnou jedoucího auta, vydržel asi 4 vteřiny do zatáčky (pak se konečně 'pustil'
) načež jsem vzápětí najel na kámen, jež mě katapultoval na střechu jiného vozu, který mě vezl tak 3 vteřiny, aby posléze naboural, já z něj spadl přímo na trať a ještě mě stihla předletět jeho... figurína....

Pokud jste někdo hrál Off Road Redneck Racing, tak Flatout, je dfcto jeho kopie, ale musím říci že v mnoha směrech vylepšená a vůbec celkově hodně povedená. Po velmi snadném sačátku a trošku tužší střední třídě, přišla na řadu ta nejvyšší a tam jsem chca nechca musel dost často používat i brzdy :D
Jinak nejhezčí zážitek - na kapotě mi náhle přistál řidič za mnou jedoucího auta, vydržel asi 4 vteřiny do zatáčky (pak se konečně 'pustil'

Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak už i poslední ze dvou bonusových misí ve Full Spectrum Warrioru jest dokončena
Hratelnost u tohoto dílka je velmi vysoká, stejně tak si velkou pochvalu zaslouží celkové zpracování jednotek (vlastních i nepřátelských) a pak také ovládání, které je skutečně lahůdkou. Ani v nejmenším by mě nenapadlo, že velet dvěma 4-členným týmům budu hlavně pomocí myši a dfcto jen čtyř kláves.
Výtku bych měl hlavně ke kameře, která mohla být o fousíček oddálená a také k umisťování 'pohybových bodů', které mi nejednou zhatilo celou misi, a v tom lepším případě 'jen' odčerpalo větší množství munice u týmu, který přebíhající tým zrovna kryl.
Protivníci sem tam cheatují, ale to holt řeší load. Jinak přechod mezi misemi je tak důmyslný, že se člověk nenaděje a zjistí, že už zase hraje 14 hodin v kuse, a že by i mohl jít spát
Hodnocení 8/10.

Hratelnost u tohoto dílka je velmi vysoká, stejně tak si velkou pochvalu zaslouží celkové zpracování jednotek (vlastních i nepřátelských) a pak také ovládání, které je skutečně lahůdkou. Ani v nejmenším by mě nenapadlo, že velet dvěma 4-členným týmům budu hlavně pomocí myši a dfcto jen čtyř kláves.
Výtku bych měl hlavně ke kameře, která mohla být o fousíček oddálená a také k umisťování 'pohybových bodů', které mi nejednou zhatilo celou misi, a v tom lepším případě 'jen' odčerpalo větší množství munice u týmu, který přebíhající tým zrovna kryl.
Protivníci sem tam cheatují, ale to holt řeší load. Jinak přechod mezi misemi je tak důmyslný, že se člověk nenaděje a zjistí, že už zase hraje 14 hodin v kuse, a že by i mohl jít spát

Hodnocení 8/10.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem právě dokončil KotOR2.
Pocity jsou celkem smíšené. A to ať už z konce či ze hry jako takové.
Je v ní spousta velmi vydařených rozhovorů, atmosférou i emocemi nabytých okamžiků, ale kvalitu hry u mne hodně sráží jakási hektičnost a někdy až nesmyslné nalinkování výběru společníků.
Ta tam je 'volnost' prvního dílu. Zde jsem to chápal jakožto nástroj pro vtažení hráče do děje, ale dost často to byl nástroj více než hrubý...
V době nejbližší to ovšem plánuji rozehrát znovu, neb mě zajímá, zda se některé věci vyvynuli tak podivně jen díky mému postupu, nebo zda se jedná skutečně o nedodělky autorů... (navíc mě také hodně zajímá DS
)
Pocity jsou celkem smíšené. A to ať už z konce či ze hry jako takové.
Je v ní spousta velmi vydařených rozhovorů, atmosférou i emocemi nabytých okamžiků, ale kvalitu hry u mne hodně sráží jakási hektičnost a někdy až nesmyslné nalinkování výběru společníků.
Ta tam je 'volnost' prvního dílu. Zde jsem to chápal jakožto nástroj pro vtažení hráče do děje, ale dost často to byl nástroj více než hrubý...
V době nejbližší to ovšem plánuji rozehrát znovu, neb mě zajímá, zda se některé věci vyvynuli tak podivně jen díky mému postupu, nebo zda se jedná skutečně o nedodělky autorů... (navíc mě také hodně zajímá DS

Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...