Ve výsledku mi přijde o něco horší než díl první, ale přesto jej v mnoha věcech překonává. Velmi oceňuji uplatňování i jiných statistik než "přesvědčování" v dialozích, rozšířené možnosti upgradování předmětů, vývoj postav atp., ale za největší klad považuji společníky. Už v K1 nastíněný potenciál je tady využit téměř maximálně - a už jen kvůli nim si to zahraji znova. Jak jsem se bál kvalit příběhu (kvůli tomu, že se odehrává tak brzy po K1), tak mě velmi mile překvapil - skvěle funguje propojení s K1 a hlavně je tento velmi povedeně vyprávěn, na hodně otázek nedává jasné odpovědi a i ten závěr se sem dobře hodí, byť působí kapánek utnutě. Příběh samotný nejni možná až tak dobrý jako v K1, ale díky kvalitním dialogům a věcem okolo (jako společníci) už imho pozadu nezůstává.
Na druhou stranu se ještě většího zjednodušení dočkaly už tak lehké souboje, což mě osobně mrzí. Už tu nejni ani tolik zajímavých questů jako v K1 a zmizelo to zdání velkého vesmíru, po němž se (relativně) svobodně pohybujete - teď jsem pořád někam postrkován či přímo veden, často navíc prostřednictvím už trapných scriptů. A hlavně je ta hra chvílemi strašně stereotypní - jen stále další chodby a porážení desítek stejných nepřátel. Především první cca 1/4 hry je v tom příšerná. Nu a už standartně otravná poslední lokace.
Celkově to na mě působí, že se na vydání hry poněkud tlačilo a některé lokace byly přidány pouze jako "vata". Nu, několik věcí se nám zlepšilo, několik zhoršilo, ale super atmosféra SW zůstala, takže jsem spokojen a chystám se na další hraní.



 Mít Obsidian dostatek času, mohl být KotOR 2 mnohem, mnohem lepší
 Mít Obsidian dostatek času, mohl být KotOR 2 mnohem, mnohem lepší   No, uvidíme, jak se jim povede NWN 2.
 No, uvidíme, jak se jim povede NWN 2.


 
 


 )
)
 
   
 




 ). Najprv klady (resp. iba jeden) - grafika/engine - aj na mojom starom črepe behá táto hra celkom svižne a to mám zvyčajne ešte otvorených xy iných programov žerúcich pamäť a na grafiku, aj keď s určitými rezervami, sa dá pozerať.
 ). Najprv klady (resp. iba jeden) - grafika/engine - aj na mojom starom črepe behá táto hra celkom svižne a to mám zvyčajne ešte otvorených xy iných programov žerúcich pamäť a na grafiku, aj keď s určitými rezervami, sa dá pozerať. Ďalej - záporné postavy - keby tam neboli tak by človek o nič neprišiel - nielenže majú totálne trápne mená, ale záverečné boje sú úplná nuda bez akéhokoľvek nápadu - resp. väčšej výzvy, a v samotnej hre majú iba zopár "štekov". Spoločníci - z väčšej časti absolútne neprepracované dialógy, často úplné zbytočné a nezaujímavé, malá interakcia s konaním hlavnej postavy, väčšinou sa obmedzujú iba na občasné komentovanie výsledku konania hlavnej postavy bez takmer žiadneho zapájania do samotného priebehu (resp. musíte vždy navoliť správne zloženie aby sa vôbec zapojili) - jediná prepracovaná postava je samozrejme Kreia, ale aj ona mi prišla strašne monotónna.
 Ďalej - záporné postavy - keby tam neboli tak by človek o nič neprišiel - nielenže majú totálne trápne mená, ale záverečné boje sú úplná nuda bez akéhokoľvek nápadu - resp. väčšej výzvy, a v samotnej hre majú iba zopár "štekov". Spoločníci - z väčšej časti absolútne neprepracované dialógy, často úplné zbytočné a nezaujímavé, malá interakcia s konaním hlavnej postavy, väčšinou sa obmedzujú iba na občasné komentovanie výsledku konania hlavnej postavy bez takmer žiadneho zapájania do samotného priebehu (resp. musíte vždy navoliť správne zloženie aby sa vôbec zapojili) - jediná prepracovaná postava je samozrejme Kreia, ale aj ona mi prišla strašne monotónna.  Proste v porovnaní s jednotkou 2-jka ponúka nižšiu kvalitu postáv (aspoň podľa môjho názoru). Zvuky/hudba - nič zvláštne, čo by stálo za to počuť viacej ako 1-krát.
 Proste v porovnaní s jednotkou 2-jka ponúka nižšiu kvalitu postáv (aspoň podľa môjho názoru). Zvuky/hudba - nič zvláštne, čo by stálo za to počuť viacej ako 1-krát. Zbrane/veci - v celej hre je xy vecí, z ktorých 80% nemusí človek nikdy ani len vyskúšať a iba zbytočne zavadzajú v inventári dokým ich človek nepredá alebo nerozloží na súčiastky pre upgrady - ktoré sú mimochodom ďalšou stratou času - keby ich bolo o polovicu menej tak by som sa vôbec nesťažoval.
 Zbrane/veci - v celej hre je xy vecí, z ktorých 80% nemusí človek nikdy ani len vyskúšať a iba zbytočne zavadzajú v inventári dokým ich človek nepredá alebo nerozloží na súčiastky pre upgrady - ktoré sú mimochodom ďalšou stratou času - keby ich bolo o polovicu menej tak by som sa vôbec nesťažoval. 
 Na začiatku to vypadá na dobrý rozbeh ale potom človek prejde tie "až" 4 planéty urobí zopár questov a koniec.
 Na začiatku to vypadá na dobrý rozbeh ale potom človek prejde tie "až" 4 planéty urobí zopár questov a koniec.