![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: sevencreature
Hehe - to byla právě ta chybyčka v AI. Ač na Tyrande neútočili (byla skrytá ve stínu), tak se kolem ní nabalili všechny jednotky co běhali poblíž a ve chvíli kdy přibíhal Archimond jsem vypil lektvar nezranitelnosti, načež se jednotky co byli nejblíže mě obrátili a chtěli odejít, jenže to jim nedovolovali jednotky za nimi a ty golemy vlevo zase bloknul Archimod, který se chtěl dostat ke kruhu :D Pokud by tam nestála (a jednotky kolem ní OC), tak hra končila 12 vteřin před vypršením limitu, neb na vteřinu přesně tam takto Archimond vždy doběhl.Arian píše:Frosty: Není kruh moc trochu míc na sever? Čím to, že se ti tam nemohli dostat?
Z toho důvodu bych rád někdy zkusil Homeworld - zhruba stejný princip, ale prý se ovládá výborněAjantis píše:Ovšem největší strategický úlet ohledně grafiky/ovládání, co jsem viděl, je Haegemonia - naprosto volný vesmír, ve kterém můžete jakkoliv rotovat a jednotky pouhým kliknutím posílat ve směru všech 3 os - to vše na ploché obrazovce.
Cha sice trochu pozdě, ale přece.Firkraag píše:Tohle mi napsal jeden polák na Caromu: http://sweb.cz/petrxhanc/carom.JPG
Nevíte co to znamená?