IWD2: Xvim
IWD2: Xvim
myslím, že už jsem to tu někde viděl, ale zaboha si nemůžu vzpomenout kde - jak na tuhle potvoru s IWD2? Ta jeho odolnost prakticky na všechno mě už sere a zaboha si nemůžu vzpomenout na tu taktiku, která ho porážela...
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Já ho zabil následovně - měl jsem v družině bojovníka a mága. Mág si stoupne k soše a bojovník dolů, kde se objeví démoni. Když boj začne, mág na sebe zakouzlí Otilukovu nezdolnou kouli a zatímco Xvim se snaží zranit mága, bojovník zlikviduje démony. Pak se ke Xvimovi přiblíží zezadu a jelikož Xvim pořád tupě seká do mága, má bojovník se dvěma meči + 4 lehkou práci.
Chápu, že se to někomu může zdát zbabělé a že možná nebudeš ochoten se k tomuto úskoku uchýlit. Ale mě to bavilo...
Chápu, že se to někomu může zdát zbabělé a že možná nebudeš ochoten se k tomuto úskoku uchýlit. Ale mě to bavilo...
No ta Otilukova koule je poměrně dobrý nápad, ale bojovník s mečem +4 dával cca jen 3 zranění (zbytek odoláno), takže po cca 10 minutách boje byl pořád jen "těžce zraněn" A na staty se nemá smysl vymlouvat - síla 24 odolnost 20 obratnost 22. No a pak jsou tu pořád jenho hromadná kouzla - sluenční žár a podobně. I když těch jsem se dost chytře zbavil jedním kněžským kouzlem
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
No nevím, tak nějak jsem s ním nikdy problémy neměl i bez Otilukovy koule.
Vždycky jsem měl jednoho rychlíka, kteréj na něj střídavě dotíral a zdrhal. Naplacanej byl fire protection.
A zbytek to postupně vystřílel, resp. odkouzlil (na démony).
Jinak Xvim je háklivej na nemagickou zimu a blesky. (návratná sekyra Oblačný polibek, resp. jiskrné střely do kuše) Z fyzických poškození je odolný na sekání jinak ani moc ne.
Vždycky jsem měl jednoho rychlíka, kteréj na něj střídavě dotíral a zdrhal. Naplacanej byl fire protection.
A zbytek to postupně vystřílel, resp. odkouzlil (na démony).
Jinak Xvim je háklivej na nemagickou zimu a blesky. (návratná sekyra Oblačný polibek, resp. jiskrné střely do kuše) Z fyzických poškození je odolný na sekání jinak ani moc ne.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Že jste to vy, prozradím vám jeden fígl, Xvim má jedno slabé místo a je ironické, že nikdo to už na příšeru tak vysoké urovně nezkusí. Xvima jde jednoduše zabit kouzlem rozložení. Vím, že se to zdá nepravděpodobné, ale při seslání máte asi tak 50 %, že ho hned zabijete. Je to asi taková chybička, protože příšeru nebo spíše bosse takto vysoké úrovně by tím to kouzlem zabít jít nemělo.
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak přesně v IWD2 Rozložení funguje, leč jsem ho nepužíval, ale v BG dezintegruje předměty jednoznačně, kromě zlaťáků, kamenů, svitků, klíčů a pod. věcí. Ale to sem postřehl jen ze hry, takže si nejsem jist.Edvin píše:Nevěřte tomu že kouzlo rozložení ničí předměty. Je to blbost, když na někoho dáš rozložení tak ho tím zabiješ a za chvilku se pod ním oběví kupka s předměty
*Drbe se na hlavě* já IWD 2 dohrál, ale za boha si nemůžu vzpomenout, kde ten Xvim je
EDIT: Thx Yachiko, ale stejně si nevzpomínám :P
EDIT: Thx Yachiko, ale stejně si nevzpomínám :P
Naposledy upravil(a) Bhaall dne 15.7.2007 22:37, celkem upraveno 1 x.
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Re: IWD2: Xvim
Xvimov avatar je tuhý protivník, ale dokáže útočiť len na blízko, ak nerátame tie jeho ohnivé kúzla. Vždy som na Xvima vystrelil jeden "šíp zapletení", ktorý ho okamžite spútal na mieste, spacifikoval som démonov a potom je porazenie Xvima už hračka. (šípy zapletení sú drahé a vzácne, ale vždy som nosil jeden tulec pri sebe. pri zapnutom "srdci běsu" sú ohromne užitočné.)
Re: IWD2: Xvim
Ahoj.
Síce je to stará téma, ale čo.
Xvima ste mohli stretnúť v kapitole s pevnosťou orkov, v podzemí a mohli ste ho tam spacifikovať a potom sa už neobjaví v poslednej kapitole a v poslednej kapitole, sa tiež dá ľahko poraziť, stačí len šikovné kňazove kúzlo : silné ticho a je po čarovaní.
Pred bojom vyvolať nemrtvé jednotky, ktoré sú najsilnejšie v hre by som povedal a hlavne vydržia s Vami veľa hodín až 10 myslím, lebo po 8 hodinovom spánku sú s Vami stále tí, čo boli vyvolaný pred spánkom a až po čase sa rozplynú.
Síce je to stará téma, ale čo.
Xvima ste mohli stretnúť v kapitole s pevnosťou orkov, v podzemí a mohli ste ho tam spacifikovať a potom sa už neobjaví v poslednej kapitole a v poslednej kapitole, sa tiež dá ľahko poraziť, stačí len šikovné kňazove kúzlo : silné ticho a je po čarovaní.
Pred bojom vyvolať nemrtvé jednotky, ktoré sú najsilnejšie v hre by som povedal a hlavne vydržia s Vami veľa hodín až 10 myslím, lebo po 8 hodinovom spánku sú s Vami stále tí, čo boli vyvolaný pred spánkom a až po čase sa rozplynú.
Re: IWD2: Xvim
Kakodemon,
mýliš sa, pod pevnosťou orkov stretneš barghesta menom Yquog.
Yachtu Xvim je syn zlého boha Bana a v hre sa vôbec nevyskytuje - v Useknutej ruke sa objaví len jeho avatar, teda akési "vtelenie". Xvimov avatar sa objaví vždy, bez ohľadu na to, či si predtým Yquoga porazil, alebo nie.
mýliš sa, pod pevnosťou orkov stretneš barghesta menom Yquog.
Yachtu Xvim je syn zlého boha Bana a v hre sa vôbec nevyskytuje - v Useknutej ruke sa objaví len jeho avatar, teda akési "vtelenie". Xvimov avatar sa objaví vždy, bez ohľadu na to, či si predtým Yquoga porazil, alebo nie.