Otázky a odpovede
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Tripitaka: To je náhodný předmět, takže jej najdeš jen někdy. Dle návodu Dana Simpsona můžeš u karavany získat jeden z následujících předmětů: Fire Dagger (+2 Thac0, 15% chance of 1d4 fire dmg), Girdle of Beatification (Bless), Ring of Protection +1, Ring of Lesser Resistance (+2 to save vs. magic), Quiet Boots (+7% Stealth, Rangers and Thieves only).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
prosímvás, funguje u IWD2 taky dodatečné přidělování tělesných vlastností(síla, obratnost..) na nových úrovních?
popř. existuje nějaký "keeper" i pro IWD2?
popř. existuje nějaký "keeper" i pro IWD2?
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Každou čtvrtou.Yachiko píše:Áno po niekotrých úrovniach ( možno presne to bude v manuáli ) dostaneš ľubovoľne rozdeliteľný bod aj do vlastoností...Killdozer píše:prosímvás, funguje u IWD2 taky dodatečné přidělování tělesných vlastností(síla, obratnost..) na nových úrovních?
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
paráda, už jsem to našel..
http://www.mud-master.com/dalekeeper/DK2-Beta-5.zip)
a jestli se můžu ještě zeptat, jak je to se specializovaným povoláním (kensai, měňavec...)? jsou tu?
ps.: sorry, že takkhle otravuju, ale nemůžu najít manuál
http://www.mud-master.com/dalekeeper/DK2-Beta-5.zip)
a jestli se můžu ještě zeptat, jak je to se specializovaným povoláním (kensai, měňavec...)? jsou tu?
ps.: sorry, že takkhle otravuju, ale nemůžu najít manuál
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Windows XP a ID
Nevíte někdo, jak je kompaktibilní Icewind Dale s Windows XP Professional? Zajímá mě, jestli po instalici nedělá tahle relativně stará hra na relativně novém systému nepořádek, protože na to není stavěná? V době vydání byly snad jenom 98 verze, tak bych nerad, aby mi hra dělala nepořádek v registrech, knihovnách a nebo třeba v Direktech...Dík předem za odpověď...
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Mno, nové grafické karty a jejich ovladače už pravděpodobně nejsou testovány s těmito staršími hrami, takže se tyto někdy chovají - ehm - zajímavě (problikávání obrazu, černá obrazovka, posunutý, otočený, zmenšený obraz. Pravděpodobnost problémů roste s rozlišením.Dominik píše:Jaké problémy s grafickým ovladačem máš přesně namysli?
Ovladače ATI (resp. Omega Drivers) se chovají spolehlivě, pouze je nutno někdy vypnout Triple Buffering (ve starších ovladačích je vypnut standardně, v novějších se musí vypnout ručně).
S nVidia je trochu sranda. Většinou pomůže použít jiné ovladače (starší nebo novější). V této záležitosti jsem nikdy neprovedl žádné testování, takže je možné, že opět stačí pozměnit nastavení OpenGL.
Pokud všechno selže, je možné vypnout 3D akceleraci - pak by hra měla fungovat bez problému za jakýchkoliv okolností, pouze bude vypadat malinko hůře (některá kouzla a fog of war bude méně prokreslená), ale velký rozdíl to není.
Žralok, který štěká, nekouše.
Re: Windows XP a ID
No mám winXp home a jede to tu (IwD1) na 1024x úplně v pohodě...Dominik píše:Nevíte někdo, jak je kompaktibilní Icewind Dale s Windows XP Professional? Zajímá mě, jestli po instalici nedělá tahle relativně stará hra na relativně novém systému nepořádek, protože na to není stavěná? V době vydání byly snad jenom 98 verze, tak bych nerad, aby mi hra dělala nepořádek v registrech, knihovnách a nebo třeba v Direktech...Dík předem za odpověď...
jakorát se mi před chvíli stalo že po návratu do win mě zůstala
černá obrazovka+kurzor...ale mám tu k tomu puštěných hodně náročných aplikací, takže je možný, že to nebylo tím, myslim že to pojede ok
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Vanda: Žádnou sofistikovanou taktiku jsem nepoužíval: Naházet na sebe posilující a ochranná kouzla (+ obnovovat je), co to jde, vyvolat potvor, co to jde, a řezat, řezat, řezat, co to jde. Případně utíkat, co to jde, a oživovat, co to jde
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Teď si nejsem vůbec jistý (je to dávno), ale nebyl trochu náchylný na ohnivá kouzla?
EDIT:
EDIT:
Ajantis kdysi píše:Tak teď se musím pochválit, tu mrchu v džungli - draka Chahopeka jsem kuchnul napoprvé
Stačili 2 střelci s municí +3, 2 dobří bojovníci nablízko (naboostovaní vším možným), 1 mág neustále sesílající magic misille a druid, který se staral o jejich podporu/léčení
hm, tak mám asi nějakou špatnou partu. Nejdál jsem se dostala do fáze téměřmrtvý, ale nastalo to v okamžik, kdy naživu zůstal pouze mág/zloděj, který neměl v repartoáru celkem nic ničivého, zaklínač, který právě vyčerpal magické šípy, které na něj tak moc pěkně fungovaly a bard, který není ani výrazný léčitel a už vůbec ne ničitel. Obvykle souboj vzdám v okamžiku, kdy zemře kněz, protože se mi fakt nechce nikde běhat, oživovat a zase se takovou dálku vracet.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Pokud už ho dotáhlas na "téměř mrtvého", tak to určitě půjde.
Rozhodně nešetři nejkvalitnějšími lektvary a šípy a na bojovníky nahaž co nejvíce posilovacích kouzel, která máš - každý bodík proti němu je dobrý a těžší nepřítel tam už nebude.
Zkoušelas proti němu Otilukovu nezdolnou kouli? Aby se dráček na chvíli zabavil... Nejsem si jist, jak moc má promakanou AI, ale postava s tímhle kouzlem by ho chvíli zdržet mohla. Klerika hoď někam bokem, aby nebyl na ráně a mohl jen příležitostně léčit.
Největší šok Tě ale čeká, až zjistíš, kolik je za něj XP.
Rozhodně nešetři nejkvalitnějšími lektvary a šípy a na bojovníky nahaž co nejvíce posilovacích kouzel, která máš - každý bodík proti němu je dobrý a těžší nepřítel tam už nebude.
Zkoušelas proti němu Otilukovu nezdolnou kouli? Aby se dráček na chvíli zabavil... Nejsem si jist, jak moc má promakanou AI, ale postava s tímhle kouzlem by ho chvíli zdržet mohla. Klerika hoď někam bokem, aby nebyl na ráně a mohl jen příležitostně léčit.
Největší šok Tě ale čeká, až zjistíš, kolik je za něj XP.