
Mně tedy ano - i když mi vadí trochu chaotické přesuny mezi jednotlivými misemi - chaotické - prostě skončí mise/kolo/level a objevíte se někde úplně jinde, přičemž není často ukázáno, jak jste se tam vlastně dostali. Ale to je asi všechno. Jo a ještě bych bral, kdyby byly Things trochu víc slizké (což je ale spíš problém grafiky) a nepřipomínaly potvůrky (headcrabs?) z Half-Life.
Navíc jsem momentálně zakysl v jedné opravdu hnusné mapě (už mi začíná pomalu pít krev) - začíná se ve ventilační šachtě, vylezete ven, aktivujete elektřinu (světlo) - tenhle krok už vypouštím - následně Thing prorazí dveře malého domku, zabijete ho, vezmete náboje a případně lékarničky, vrátíte se trochu zpět, vylezete na kamenou rampu u stěny jeskyně, prolezete ventilačním systémem do místnosti tvořené hlubokou šachtou obehnanou svažující se plošinou, tam potkáte prchajícího medika a postupně sestupujete dolů, zabíjíte nehorázné množství Things, které vyskakují z mrtvých těl, ničíte kulometná hnízda a tak dál - mno nejdál jsem se zatím dostal ke dveřím, ale medik to neustál...