Chyby, problémy a jejich řešení

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leman
Sigilan
Příspěvky: 13
Registrován: 5.12.2006 19:53

Toolset

Příspěvek od Leman »

Nazdar asi to sem nepatří ale jelikož navím kam s tím tak jsem to šoupnul sem :-) .
Existuje pro Baldur's Gate 2 nějaký toolset jako je třeba pro Neverwinter nights?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Leman: ano i ne ;-)

Programy na editaci enginu existují, ale není to tak "pěkné" jako v NWN, kde to je všechno hezky v jednom paklíku a s ofic dokumentací a podobně...

http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=356

http://addoncz.jinak.cz/viewtopic.php?t=147
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Leman
Sigilan
Příspěvky: 13
Registrován: 5.12.2006 19:53

Příspěvek od Leman »

Tak to je smutný :cry:
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Leman: no, jak se to vezme. Ono to sice není tak "hezké" jako v NWN, ale je to dle mě daleko mocnější paleta možností ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Je v BG1 možnost nějak nastavit inteligenci pohybu postav? Je totiž docela otravné pořád kontrolovat, jestli se ti moji trubýši nezasekli někde o nějaký plotek ;-)
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Myslím, že to ale šlo nastaviť aj v setupe...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Hm, tak buď su blbá nebo nevidím - nejspíš ale oboje, páč to v baldur.ini nemůžu najít :-?

Matně si pamatuju, že jsem se v tomhle kdysi dávno rýpala, páč mě to věčný zasekávání postaviček štvalo, ale nevzpomenu si, kde přesně jsem se hrabala :-?
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Yachiko píše:
Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Myslím, že to ale šlo nastaviť aj v setupe...
V BG1 ne, v BG2 ano.

Neferit: Je to pod [Program Options]. Pokud to tam nemáš, tak to tam přidej

Path Search Nodes=400000

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Áha. díky, provedeno a postavičky opravdu vypadají, že se hýbou inteligentněji :-)
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
petruschka
Sigilan
Příspěvky: 138
Registrován: 2.10.2005 18:39
Bydliště: pod tvou postelí... BAF!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petruschka »

aby to natřikrát kozel v řiť ojebal... :evil:

vždycky když zabiju velkého wyverna, spadne mi BG I. Neznáte někdo ten problém, případně jeho řešení?
...
Uživatelský avatar
Tinnarr
Sigilan
Příspěvky: 357
Registrován: 26.6.2006 0:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tinnarr »

ehm...nechat wyverna zit :?: :think: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
petruschka
Sigilan
Příspěvky: 138
Registrován: 2.10.2005 18:39
Bydliště: pod tvou postelí... BAF!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petruschka »

hrmmm, tak neskutečně vtipnou a nečekanou radu jsem opravdu nečekal ani v nejdivočejších snech :shock: :-o
...
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

petruschka: Zkus načíst jiný save nebo smazat obsah složky cache. Jako poslední bych vyzkoušel reinstall (s vymazáním všeho, kromě savů).

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
petruschka
Sigilan
Příspěvky: 138
Registrován: 2.10.2005 18:39
Bydliště: pod tvou postelí... BAF!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petruschka »

Razfallow: už jsem to vyřešil. v okamžiku wyvernovy smrti přesunu kameru někam mimo a nespadne to. ale pěkný opruz
...
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“