Zaklínač (sorcerer)
- Eleshar_Vermillion
- Sigilan
- Příspěvky: 93
- Registrován: 29.5.2006 17:04
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Ohnivý šíp (Stvoření/Povolávání)
Úroveň: 3
Dosah: Dohled sesílatele
Trvání: 1 kolo
Doba sesílání: 3
Oblast působení: Zvláštní
Záchranný hod: žádný
Toto kouzlo umožňuje sesílateli metat plamenné šípy na nepřítele v dohledu. Každý šíp způsobí 1k6 bodu bodného zranění, plus 4k6 bodu ohnivého zranění. Při úspěąné záchraně proti kouzlu je způsobena jen polovina ohnivého zranění. Sesílatel získá jeden šíp za každých pět úrovní (dva šípy na 10. úrovni, tři eípy na 15. úrovni atd.). Šípy musí být pouľity na bytosti vzdálené od sebe nejvýše 20 metrů a před čarodějem.
Ohnivá koule (Vyvolání)
Úroveň: 3
Dosah: dohled sesilatele
Trvání: ihned
Doba sesílání: 3
Oblast působení: poloměr 9 m
Záchranný hod: 1/2
Ohnivá koule vybuchne v plamenech a způsobí zranění v závislosti na úrovni čaroděje, který ji seslal - 1k6 zranění za každou úroveň sesilatele (aľ do maxima 10k6). Čaroděj ukáže prstem a vysloví místo dopadu (vzdálenost a výšku). Z ukazujícího prstu vyletí pruh ohně a (pokud nenarazí do pevné překáľky) vybuchne na určeném místě. Bytosti, které neuspějí v záchranném hodu, utrpí plné zranění. Ti, kteří uspějí v záchranném hodu, uhnou, odskočí nebo padnou na zem a obdrží jen polovinu zranění.
Úroveň: 3
Dosah: Dohled sesílatele
Trvání: 1 kolo
Doba sesílání: 3
Oblast působení: Zvláštní
Záchranný hod: žádný
Toto kouzlo umožňuje sesílateli metat plamenné šípy na nepřítele v dohledu. Každý šíp způsobí 1k6 bodu bodného zranění, plus 4k6 bodu ohnivého zranění. Při úspěąné záchraně proti kouzlu je způsobena jen polovina ohnivého zranění. Sesílatel získá jeden šíp za každých pět úrovní (dva šípy na 10. úrovni, tři eípy na 15. úrovni atd.). Šípy musí být pouľity na bytosti vzdálené od sebe nejvýše 20 metrů a před čarodějem.
Ohnivá koule (Vyvolání)
Úroveň: 3
Dosah: dohled sesilatele
Trvání: ihned
Doba sesílání: 3
Oblast působení: poloměr 9 m
Záchranný hod: 1/2
Ohnivá koule vybuchne v plamenech a způsobí zranění v závislosti na úrovni čaroděje, který ji seslal - 1k6 zranění za každou úroveň sesilatele (aľ do maxima 10k6). Čaroděj ukáže prstem a vysloví místo dopadu (vzdálenost a výšku). Z ukazujícího prstu vyletí pruh ohně a (pokud nenarazí do pevné překáľky) vybuchne na určeném místě. Bytosti, které neuspějí v záchranném hodu, utrpí plné zranění. Ti, kteří uspějí v záchranném hodu, uhnou, odskočí nebo padnou na zem a obdrží jen polovinu zranění.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
záleží jaký typ boje preferuješ. Já třeba ohnivou kouli využívám hodně, je to přece jen zbraň hromadnéh ničení, může velmi příjemně poškádlit nepřátele dřív, než se pořádně střetnete, ale pak už to kouzlo moc nevyužije, mohl bys poranit své spolubojovníky. Ohnivý šíp sice používám, ale zatím jsem nepostřehla výrazné škody na nepříteli. Takže asi bych sáhla po ohnivé kouli.mm píše:Nemuzu si vybrat mezi Fireballem (Ohniva koule) a Fire Arrow (Ohnivy sip). Napsal by nekdo jejich vyhody, nevyhody a zkusenosti?
diky
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
mm: z těch dvou asi skutečně spíše ohnivou kouli. Ale jinak ani A, ani B, alebrž C -
Melfovy drobné meteory (Vyvolání, Proměny)
Doba sesílání: 3
Dosah: 70m
Toto kouzlo umožní čaroději seslat malé ohnivé koule (jedna za každou úroveň sesilatele), které po dopadu vybuchnou do koule o průměru 0,3 m a způsobí zranění za 1k4 životů zasažené bytosti. Také mohou podpálit hořlavé materiály (dokonce i solidní desky). Meteory se berou jako střely hozené čarodějem s bonusem +5 k zásahu a bez postihu za vzdálenost. Každý meteor způsobí +3 zranění a další +3 zranění ohněm. Čaroděj může vypustit až pět střel za kolo.
5 střel za kolo už je solidní kadence, a oproti ohnivému šípu, kdy máš na 15 úrovni usmolené 3 šípy, zde máš střel 15. A to stále ještě není všechno Bobe. Tyto skvělé meteory dokonce zraňují i všechny golemy na které ve hře narazíš. A skvělým pomocníkem jsou i při likvidaci lichů No není to skvělé ? Je to skvělé !
Takže neváhej a objednávej - u obchodnice v Dobrodruhově krámku na Waukenině promenádě... Vlastně to má být zaklínač - hm, tak se na ten svitek alespoň budeš koukat
P.S. Jedinou komplikací se může stát při použití jejich váha. Neřeknu ti přesně kolik váží třebas takových 10 střel, ale kdyby se tvůj mág náhle nechtěl hnout z místa či byl přetížen nezapomeň na ty meteory. Ale vzhledem k jejich dosahu se mág většinou stejně nepotřebuje hnout z místa a i kdyby - lektvar síly to jistí
Melfovy drobné meteory (Vyvolání, Proměny)
Doba sesílání: 3
Dosah: 70m
Toto kouzlo umožní čaroději seslat malé ohnivé koule (jedna za každou úroveň sesilatele), které po dopadu vybuchnou do koule o průměru 0,3 m a způsobí zranění za 1k4 životů zasažené bytosti. Také mohou podpálit hořlavé materiály (dokonce i solidní desky). Meteory se berou jako střely hozené čarodějem s bonusem +5 k zásahu a bez postihu za vzdálenost. Každý meteor způsobí +3 zranění a další +3 zranění ohněm. Čaroděj může vypustit až pět střel za kolo.
5 střel za kolo už je solidní kadence, a oproti ohnivému šípu, kdy máš na 15 úrovni usmolené 3 šípy, zde máš střel 15. A to stále ještě není všechno Bobe. Tyto skvělé meteory dokonce zraňují i všechny golemy na které ve hře narazíš. A skvělým pomocníkem jsou i při likvidaci lichů No není to skvělé ? Je to skvělé !
Takže neváhej a objednávej - u obchodnice v Dobrodruhově krámku na Waukenině promenádě... Vlastně to má být zaklínač - hm, tak se na ten svitek alespoň budeš koukat
P.S. Jedinou komplikací se může stát při použití jejich váha. Neřeknu ti přesně kolik váží třebas takových 10 střel, ale kdyby se tvůj mág náhle nechtěl hnout z místa či byl přetížen nezapomeň na ty meteory. Ale vzhledem k jejich dosahu se mág většinou stejně nepotřebuje hnout z místa a i kdyby - lektvar síly to jistí
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně si neber Fireball. Proti více nepřátelům použij Skull Trap, která je mnohem, mnohem silnější než Fireball.
Jinak řečeno - mezi Fireball a Flame Arrow zvol rozhodně Flame Arrow.
Hmm, tady jsou kouzla pro Sorcerera docela rozepsány :
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=48024#48024
Všimni si hlavně Velehalových komentářů.
Edit: Frosty - srovnávat damage z MMM a FA je zbytečné - FA je na vyšších levelech extrémní - navíc sorcerer a jeho thac0 budou vždycky k smíchu (nehledě k tomu, že damage z MMM je směšná sama o sobě). Čili FA >> MMM.
Jinak řečeno - mezi Fireball a Flame Arrow zvol rozhodně Flame Arrow.
Hmm, tady jsou kouzla pro Sorcerera docela rozepsány :
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=48024#48024
Všimni si hlavně Velehalových komentářů.
Edit: Frosty - srovnávat damage z MMM a FA je zbytečné - FA je na vyšších levelech extrémní - navíc sorcerer a jeho thac0 budou vždycky k smíchu (nehledě k tomu, že damage z MMM je směšná sama o sobě). Čili FA >> MMM.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
MMM je imho jedno z povinných zaklínačských kouzel. Hrál sem sólo sušice za zaklínača už dvakrát (mody) a pokaždé se mi toto kouzlo BRUTÁLNĚ osvědčilo.
1)i mág na nízkým levlu se ss, mi, a mmm zabíjí golemy v pár kolech, ruší kouza lichům, nejlevnější způsob zabíjení trollů, zabíjí kangaxxe, skeleton warriory a další nemrtváky
2)mág zakouzlí kouzlo a pak několik sekund čumí.To s mmm neplatí, a mág tak kontinuálně útočí. Toto je vůbec nélepčí vlastnost mmm.
Lame arrow je dobrá věc, ale pak je hodně nepřátel imunních na oheň-magii.
Pokud už máš skilly z jedniček, tak ber radši skull trap, jinak fireball má větší dosah.Stejně později budeš mít st i fb...
1)i mág na nízkým levlu se ss, mi, a mmm zabíjí golemy v pár kolech, ruší kouza lichům, nejlevnější způsob zabíjení trollů, zabíjí kangaxxe, skeleton warriory a další nemrtváky
2)mág zakouzlí kouzlo a pak několik sekund čumí.To s mmm neplatí, a mág tak kontinuálně útočí. Toto je vůbec nélepčí vlastnost mmm.
Lame arrow je dobrá věc, ale pak je hodně nepřátel imunních na oheň-magii.
Pokud už máš skilly z jedniček, tak ber radši skull trap, jinak fireball má větší dosah.Stejně později budeš mít st i fb...
Re: Zaklínač (sorcerer)
Chci to zkusit za zaklínače. Něco na způsob Irenica. Sám samotinký a jako zbraně pouze kouzla. Dá se BG2 hrát a dohrát bez zbraní. Nevím, jak např. na impy a potvory, které jsou proti magii imunní. Případné názvy kouzel česky prosím
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
Potvory imunní vůči magii obstarájí zpravidla tvé summony (tj. vyvolané potvory) - Mordenkainenův meč, Skeleton Warrior a v pozdějších fázích hry nepřekonetelný Planetar. Případně můžeš použít nějaké kouzlo, které snižuje resistenci na magii, třeba - překvapivě - kouzlo 5. levelu na Snížení reistence Planetar, na kterého zakouzlíš Improved Haste je téměř nezastavitelný, obzvlášť, když ho podporuješ magií (nemluvě o tom, když je těch Planetarů víc ).
Pokud nemáš Tactics, tak bych řekl, že to je vcelku procházka růžovým sadem (mě na solo magických postavách vadí jen to časté spaní).
Pokud nemáš Tactics, tak bych řekl, že to je vcelku procházka růžovým sadem (mě na solo magických postavách vadí jen to časté spaní).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Zaklínač (sorcerer)
Ještě dotaz. co je MMM a MI? S angličtinou si vážně nerozumím
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
Melfovy meteority jsou promrhaný slot na kouzlo za Sorcerera.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Zaklínač (sorcerer)
Mně zase přijde zbytečný kouzlo přátelé a zrcadlový obraz. Přátelé:zkoušela jsem to a v cenách v obchodech se¨mi nezdál rozdíl. A zrcadlový obraz ti dá k dobru tak tři vteřiny...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
Zrcadlový obraz je užitečný především z toho důvodu, že na druhém levelu stejně nic dobrého není. A v kombinaci s Blur to v podstatě šetří Stone Skin - čili se to hodí.
Ad Friends - když máš vysoké CHA (třeba 25) tak se sníží ceny v obchodech (ne, že by zrovna tohle bylo ve hře za single postavu užitečné). No, na prvním levelu zas tak moc užitečných kouzel stejně není, takže to je vcelku jedno.
Ad Friends - když máš vysoké CHA (třeba 25) tak se sníží ceny v obchodech (ne, že by zrovna tohle bylo ve hře za single postavu užitečné). No, na prvním levelu zas tak moc užitečných kouzel stejně není, takže to je vcelku jedno.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.