Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu
Otázky & odpovědi
Moderátor: Sadako
Tak som to prešiel druhýkrát... a musím povedať, že mnohé dojmy z množstva rozhovorov, situácii či questov boli úplne iné a inztenzívnejšie než ako keď som to hral pred vyše rokom... myslím, že ďalší komentár netreba... hra si ho nevyžaduje a pre ostatných tu je viacmenej zbytočný...
Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu
... aspoń, že Písmo trýznenia fungovalo ok, ale celkovo som si vôbec neužil tie nádherné efekty kúziel ... njn ... a to teraz nehovorím o tých všetkých problémoch s padaním hry, ktoré mi ju skoro neumožnili dohrať ( ešte raz thnx Elessar
)... ale ani to mi nakoniec nepokazilo celkový dojem a Torment sa v rebríčku mojich naj hier posunul o dosť vyššie...
Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Jo, Curst je z lokací asi nejslabší, pokud jde o questy, i když ta deprimující atmosféra města, kde nikdo nikomu nemůže věřit, má taky něco do sebe...
A podzemí a Trias - to už je zas mnohem lahodnější kafe...
(Triase jsem měla vždycky ráda...
)
Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...
)
Po odchodu ze Sigilu prostě končí taková to relativně pohodová "questík tady, questík támhle" etapa a začíná opravdový dusno...
Mně prostě Planescape přijde úplně geniální celej.
A podzemí a Trias - to už je zas mnohem lahodnější kafe...
(Triase jsem měla vždycky ráda...
Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...
Po odchodu ze Sigilu prostě končí taková to relativně pohodová "questík tady, questík támhle" etapa a začíná opravdový dusno...
Mně prostě Planescape přijde úplně geniální celej.
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
No u mńa sa časť po odchode zo Sigilu minimálne vyrovná tej "sigilskej". Nejaká ne/linearita u mńa zase až tak nezaváži keď si vezmem do úvahy Ravel, spomenutú atmosféru Curstu, ktorá ma naprosto uchvátila, Triasa, Pilier Lebiek a znova skvelú chaotickú atmosféru Curstu padlého do Carceri, tak sa jej skutočne minimálne vyrovná. Ja som si nesťažoval a musím povedať, že túto pasáž hry som prešiel prednedávnom prakticky jedným dychom... ale to pravdepodobne skôr preto, že som si ju z minulej hry pamätal menej... každopádne Torment imho nemá nejaké slabšie alebo silnejšie pasáže... je kvalitnou RPG v skoro všetkých meradlách...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak... Amen, bratře...Ajantis píše:Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky.
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
I kdyby to klišé bylo, tak no a co...Cesare píše:Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...)
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Mě se v Curstu taktéž velmi líbilo. I v tom původním. Totiž po questové stránce sice nic extra, ale ta atmosféra stačí sama o sobě. Zvláště ta hudba, jako by vám každou chvíli měl někdo zabodnout dýku do zad, prostě paráda. Jinak hra - začátek rozvětvený/pomalý, konec lineární/rychlý jako to bylo v PST/BG2 mě naprosto vyhovuje; dle mého názoru je to velmi dobrý způsob postupu hrou.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Budu trapně souhlasit s tím, co bylo vyřčeno - také mi systém "nejdřív větší volnost, potom spíše sevřenost příběhu" naprosto vyhovuje. 
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- PinHead
- Sigilan
- Příspěvky: 193
- Registrován: 8.1.2007 19:51
- Bydliště: pláž v Nikdyzimě
- Kontaktovat uživatele:
no, myslím že boje nejsou špatné, ale dost lehké. Vzpomínám si že v bg2 mi Lord Firkrag (rudý drak) zatopil víc než celý sigil a Curst v Carceri dohromady.
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým
ani bandity
jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým
jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu
