Stránka 3 z 3

Napsal: 15.3.2007 20:05
od Frosty
sevencreature píše:Bendaka jsem nezmiňoval jako bosse, ale jako jediný těžší souboj v KotORu.
Jen technická... (ano ano - chybí mi tam to 'IMO' :D) vzhledem k tomu, že se dá Bendak naprosto bez problému zlikvidovat kombinací energ. štíty + granáty všeho druhu, tak jsou tam IMO mnohem těžší souboje.

A ještě - móóc bych chtěl vidět, jak s nízkolvlovým konzulem za DS zdoláváš na Dantooine 'primitivně snadného' Mr. Vrooka :think: :roll:

Ajantis to samé. Pokud vím - zabill jsi ho jen díky tomu, že jsi tak dlouho obíhal ty stoly až se Vrook nakonec o jeden zasekl...
Shrnuto - nikdy bych o nějakém 'bossovi' nemluvil jako o primitivní nicce, když ho jsem schopen porazit jen díky chybě ve hře...

Jinak jsem se zatím nesetkal v nějaké hře s hrdinou, který by mi tam přímo vadil. Vždy měl nějaké své opodstatnění a své 'místo'...
Vyjímkou snad bude jen Frank Horrigan, ale pokud hodně přimhouřím obě oči a pominu fakt, že mě ten souboj štval - mohu ho brát jako bodyguarda Enklávy který je prostě jemně nas.án, že jsem mu zabil zaměstnavatele :D

Napsal: 15.3.2007 21:20
od sevencreature
Frosty píše:A ještě - móóc bych chtěl vidět, jak s nízkolvlovým konzulem za DS zdoláváš na Dantooine 'primitivně snadného' Mr. Vrooka :think: :roll:
?? To je KotOR 2? Nepamatuju se, že by tam byl nějaký problém :think: A Dantoine mám dojem dělám vždycky jako první planetu :think: Už je to tak rok co jsem hrál za DS, samozřejmě Consular... Obecně mi přišla nejtěžší (tj. jednooký mezi slepými) Kreia, protože dokázala občas savnout i při mém DC větším než 80 (cca).

Řekněme, že Bendak mi opravdu nepřišel jako snadný (snadný jako porazit na první pokus) na nějakém 3. nebo 4. levelu. Možná ho zmiňuju taky proto, že jinak jsem v celém KotORu energetické štíty či granáty vůbec nepoužil.

Napsal: 15.3.2007 21:42
od Ajantis
Frosty píše:A ještě - móóc bych chtěl vidět, jak s nízkolvlovým konzulem za DS zdoláváš na Dantooine 'primitivně snadného' Mr. Vrooka :think: :roll:
Já s ním tedy také žádné potíže neměl a to jsem šel na Dantooine jako na první planetu. Ono za DS jsou úplně všichni nepřátelé k smíchu (ani Kreia si proti "rozdrcení" neškrtla) - se správnou formou Síly ani netřeba loadovat.

S tím obíháním kolem sloupu to byl souboj se Sionem za LS. ;-)

Napsal: 15.3.2007 22:05
od sevencreature
Ajantis: Hmm, za DS jsem KotOR nedohrál - nějak jsem asi v polovině hry nedokázal pokračovat. Takže s Kreiou mám zkušenosti pouze coby LS. Už si detaily nepamatuju, ale mám dojem, že má savingy trochu extrémní - jak jsem psal - já jsem byl tak zhruba na hranici. Ale i tak to byl jednoduchý souboj. Sion byl v naprosté pohodě - savnout nedokázal.

Napsal: 15.3.2007 22:06
od Jab
Souhlasím s Frostym. Vrook byl pekelný. Jeho force points jsem vyčerpával asi půl hodiny.

Napsal: 15.3.2007 22:09
od Sadako
Hm, já neměla se Sionem problémy ani za LS....dostal výklep ani se nestihl otočit. Zato u Krei jsem se takřka rozplakala, jelikož dáma udělala "plác, plác" a já byla mrtvá. Musela jsem nakonec loadovat velmi, velmi daleko, neboť jsem neměla lékárny ani stimulanty, o pitomém rozdělení FP ani nemluvě...
A Vrook umřel dřív, než bys řekl "Yoda".

Napsal: 15.3.2007 22:55
od Ajantis
Mně se docela líbí bossové v Psychonauts. Jednak nejsou na konci každé mysli, a když už jsou, tak jde pouze o správné využití svých schopností k nalezení jejich slabiny.
Netlačí u nich člověka čas, je docela dost času na přemýšlení a nejsou ti bossové nijak těžcí. A jsou opravdu zajímaví.

Napsal: 16.3.2007 8:18
od Yoshi Snipo
Jednoznacne ANO!!!!
Aspon v Painkilleru a WoW su nutnostou. :-D

Mne sa osobne bosovia rataju, najme ak maju ale dobru AI, nemusia byt mooc tazky. Potom si clovek tak vydychne - Ano! Dostal som ho!

:-D

EDIT: V painkillerovi ani nemali tak vela HP ako trebalo na ne najst inteligentne riesenie. Napr 2. a predposledny boss boli najlepsi.
Bahenna prisera, ktorej se mali pod nohami odpalit bublinu (co som sa do nej nastrielal, pokym som pochopil) a predposledny lietajucy, ktory sa odohraval na vezi a kazde podlazie robil cosi ine.