
Bossové ano či ne?
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Finální i jiní bossové mi lezou téměř vždy silně na nervy. Nevím, proč bych měla závěrečným soubojem ve hře strávit tolik času, jako hrou samotnou.
Kéž by s nimi alespoň byly nějaké podnětné debaty, ale to je v mizivém procentu případů. Kdyby tak šlo v nastavení najít tlačítko "boss enable/disable" 


Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Eh, boss je něco jako esenciální prvek her, kde se bojuje, který má dlouhou tradici. Pokud vám to tak vadí, držte se adventur nebo strategií.
A ve většině RPG co jsem hrál (s podivnou výjimkou Infinity
her) nebyl závěrečný boss ten nejtěžší boj 
Ehm, těžko budeš mít ve střílečkách a dalších akčních hrách "vytuněnou" postavuHamster píše:Chápu, že lidé, kteří si na boji zakládají mají lepší pocit, když si se svými vytuněnými postavičkami můžou projít ohněm a naplno využít to, co si za celou hru natrénovali...

A ve většině RPG co jsem hrál (s podivnou výjimkou Infinity


Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Ano, přesně tohle se mi nelíbí a s tímto přístupem nesouhlasím. Je to tradice, tak to tam bude a basta.sevencreature píše:Eh, boss je něco jako esenciální prvek her, kde se bojuje, který má dlouhou tradici.
A nejde o to, jestli ten boj je nejtěžší, ale že tam vůbec je... Dle mého přežitý, zbytečný a nepříjemný stereotyp.
Btw i některé adventury jsou zakončeny soubojem, co já jsem se u něj v Gabriel Knight 3 naloadoval.

- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jde o souboje, taky jsem strašná lama.
A je fakt, že těžký souboje mi u her typu P:T nebo BG docela vaděj... Zajímá mě, co bude dál, co se dozvím, jakou animačku uvidím, bere mě příběh - a na 10 loadů se mordovat s nějakým nabušeným tankem v rohatý přilbě, nebo s šíleně efektivní jednotkou supernašprtanejch magičů, to mi trochu kazí radost ze hry...
Takže lehčí souboje a zejména alternativní řešení dost vítám...
A je fakt, že těžký souboje mi u her typu P:T nebo BG docela vaděj... Zajímá mě, co bude dál, co se dozvím, jakou animačku uvidím, bere mě příběh - a na 10 loadů se mordovat s nějakým nabušeným tankem v rohatý přilbě, nebo s šíleně efektivní jednotkou supernašprtanejch magičů, to mi trochu kazí radost ze hry...

Takže lehčí souboje a zejména alternativní řešení dost vítám...

These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Já mám závěrečné souboje s bossy docela rád, pokud nejsou ve hře nějak nuceně jen proto že to je "tradice", ale když je jejich přítomnost opodstatněná příběhem. I když stejně jako Yachikovi mi hodně vadí když je ten poslední souboj ultra-těžký a já u něj musím zběsile loadovat, to mi trochu zkazilo třeba první dohrávání ToBu - absolutně pohlcený hrou jsem se blíži ke konečnému vyvrcholení příběhu a najednou přišel souboj s Mellissan který jsem dělal dva dny
Na tohle je opravdu skvělý PST kde máte možnost buď bojovat a nebo bosse zničit jiným způsobem.
Jinak ale souboje s bossy vítám - oč by byl třeba KotOR lepší kdyby v něm místo miliard obyčejných a nudných pohůnků bylo pár hodně silných nepřátel, například jako draci a lichové v BG2
A třeba v Half Life 2 mi bossové taky hodně chyběli, ti v jedničce byli skvělí.

Jinak ale souboje s bossy vítám - oč by byl třeba KotOR lepší kdyby v něm místo miliard obyčejných a nudných pohůnků bylo pár hodně silných nepřátel, například jako draci a lichové v BG2

A třeba v Half Life 2 mi bossové taky hodně chyběli, ti v jedničce byli skvělí.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
No fuj, ještě do nebohého KotORu cpát další bossy! Už tak jich tam bylo dost, i když je pravda, že zrovna ve světě Star Wars se něco takového dalo čekat.AlieN píše:...oč by byl třeba KotOR lepší kdyby v něm místo miliard obyčejných a nudných pohůnků bylo pár hodně silných nepřátel, například jako draci a lichové v BG2
Boje v K by si rozhodně zasloužily většího propracování, ovšem ne přidáním většího počtu těžkých bossů, nýbrž spíše zlepšením AI, snížením počtu nepřátel, popřípadě přidáním většího množství taktiky do soubojů. Styl BG2 by nebyl špatný, ale určitě ne v množství bossů.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
AlieN: Dej pokoj s bossy v KotOR.
Už ti, co tam byli, mi dokázali pěkně zatopit. Uvítala bych jejich snížení, jakož i snížení počtu nepřátel, kterých tam bylo tolik jen proto, že byli dokonale dementní.


Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Hamster: Jedna z výjime, hra, kde bossy zbožňuji.
Jelikož oni kolem toho svého skonu a boje s nimi spoustu nakecali...a ukázali něco jako vlastní osobnost a tak..nakonec mi jich všech bylo líto a kdyby to šlo, tak je ani nevraždím. 


Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.