No, počítač s X2300 bohužel není průměrný, ale spíš podprůměrný Takže se není čemu divit. Nicméně na hraní (náročnějších) her jsi přece notebook nekupoval, takže doufám, že tě to nepřekvapuje.sevencreature píše:A trhá ti jen intro, nebo i hra? Pokud si vzpomínám, tak demo běhalo naprosto v pohodě i na celkem průměrných počítačích.
Beyond Good & Evil
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beyond Good & Evil
MCZ:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beyond Good & Evil
Ajantis: MCZ psal, že se diví, proč mu to nejde na maximální detaily. Nepsal jsem, že by to nemělo jít či trhat, pouze, že nemůže očekávat od low-endové grafiky zázraky. Především AA je zátěž vždycky, především u ne moc dobře optimalizovaných her. Nic jiného tím říct nechci a jako majitel low-endové grafiky (současné generace) bohužel vím, o čem mluvím
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beyond Good & Evil
Hmm, divné. A není to ten problém s dual-core procesory? Nebo už to je dávno vyřešené?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beyond Good & Evil
Ajantis: to bylo... kruté .
Jak jsem psal - funguje to na "téměř nejvyšší detaily" (nepočítám-li rozlišení). Problém s dual core vyřešil fix pro XP (přiložen v Levelu), ovšem už se mi stalo, že při delší videosekvenci začala synchronizace obrazu a zvuku ke konci blbnout... Nešlo by nějak jeden procesor prostě vypnout?
Co se týče rozlišení, napadlo mě šílené řešení, které je ovšem nejspíš nemožné. Nastavit rozlišení monitoru/hry na klasické 4:3 a to na 1280x960 a to tak, aby se obraz centroval (čili v tomhle případě by došlo k ořezání spodního a vrchního černého pruhu). BGAE je k tomu jako stvořená, ovšem LCD tohle zřejmě neumožňují a nabídka možných rozlišení hry se odvíjí právě dle toho, jaké možnosti má monitor/systém (v registrech se nastavuje parametr mode do nějakých neznámých hodnot... cca 10 - 50?), takže se budu muset s pokojit s opravdu malou herní obrazovkou...
(chápu dobře, že tohle je na mě? )sevencreature píše:Hmm, divné. A není to ten problém s dual-core procesory? Nebo už to je dávno vyřešené?
Jak jsem psal - funguje to na "téměř nejvyšší detaily" (nepočítám-li rozlišení). Problém s dual core vyřešil fix pro XP (přiložen v Levelu), ovšem už se mi stalo, že při delší videosekvenci začala synchronizace obrazu a zvuku ke konci blbnout... Nešlo by nějak jeden procesor prostě vypnout?
Co se týče rozlišení, napadlo mě šílené řešení, které je ovšem nejspíš nemožné. Nastavit rozlišení monitoru/hry na klasické 4:3 a to na 1280x960 a to tak, aby se obraz centroval (čili v tomhle případě by došlo k ořezání spodního a vrchního černého pruhu). BGAE je k tomu jako stvořená, ovšem LCD tohle zřejmě neumožňují a nabídka možných rozlišení hry se odvíjí právě dle toho, jaké možnosti má monitor/systém (v registrech se nastavuje parametr mode do nějakých neznámých hodnot... cca 10 - 50?), takže se budu muset s pokojit s opravdu malou herní obrazovkou...
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beyond Good & Evil
Dohráno, pominu-li ty technické obtíže s rozjetím hry (hlavně ten widescreen ), v průběhu hry už mě nic moc nestrašilo. Jako jediný výraznější zápor bych uvedl kameru. Obvykle s ní nebyl problém, ale v některých situacích začala podivně skákat shora dolů, naštěstí jen párkrát za hru. Tuhle hru jsem koupil s Levelem, nakonec to tedy byla dobrá investice (jen ten časopis, který k tomu přiložili, byl nějaký divný... 4, 5 článků a víc nic). Jak zmínil Ajantis, hra opravdu končí v tom nejlepším, a poslední část hry by mohla být delší, ale aspoň je ten konec (herně i příběhově) zdařilý a pěkný, mám z toho fakt dobrý pocit.
Chtěl bych vyzdvihnout několik věcí:
Nelinearita - na začátku je to sice takové zmatené "kam dřív?" jako v jiných hrách, nakonec plocha není tak obrovská, ale i tak možnost cestovat po světě a plnit vedlejší úkoly celkem libovolně v průběhu hlavní dějové linky je prima a hratelnosti dost prospývá. To využití vznášedla coby dopravního/bojového/závodního prostředku je další skvělá věc.
I když styl hry hodně zavání skákačkou, není tomu tak, tedy alespoň co se týče toho nejhoršího rysu podobných her. Skákání je automatické, postavy nemůžou padat do propastí, takže žádné frustrující zákysy. Kéž by bylo takových her více!
Grafika, audiovizuálno vůbec. Když se přenesete přes ten malý herní výhled (nemůžu si pomoc, ale tohle je zkrátka strašný zápor), můžete si užít opravdu NÁDHERNÉ grafiky. Nemyslím tím technické detaily, ale ten design (ulítlý jen trochu, aby nenarušil pohádkovou stylizaci), ten je výtečný. Navíc další příklad skvělé herní hudby.
A poslední věc - hrdinové, především tedy hrdinka; Jade je další skvělá a hlavně nápaditá ženská herní postava, kterou jsem poznal, super. A i přítomnost parťáků (byť se nedají přímo ovládat a jejich úloha je ve výsledku spíše okrajová), tomu dává něco "víc", hlavně v soubojích.
Chtělo by to pokračování (a úplný závěr k němu silně vybízí), ale asi nikdy nebude, což je určitě škoda (existuje nějaká petice?), takových by mohlo být více.
Francouzi mají u mě další zářez, velmi hezká hra (9/10).
Chtěl bych vyzdvihnout několik věcí:
Nelinearita - na začátku je to sice takové zmatené "kam dřív?" jako v jiných hrách, nakonec plocha není tak obrovská, ale i tak možnost cestovat po světě a plnit vedlejší úkoly celkem libovolně v průběhu hlavní dějové linky je prima a hratelnosti dost prospývá. To využití vznášedla coby dopravního/bojového/závodního prostředku je další skvělá věc.
I když styl hry hodně zavání skákačkou, není tomu tak, tedy alespoň co se týče toho nejhoršího rysu podobných her. Skákání je automatické, postavy nemůžou padat do propastí, takže žádné frustrující zákysy. Kéž by bylo takových her více!
Grafika, audiovizuálno vůbec. Když se přenesete přes ten malý herní výhled (nemůžu si pomoc, ale tohle je zkrátka strašný zápor), můžete si užít opravdu NÁDHERNÉ grafiky. Nemyslím tím technické detaily, ale ten design (ulítlý jen trochu, aby nenarušil pohádkovou stylizaci), ten je výtečný. Navíc další příklad skvělé herní hudby.
A poslední věc - hrdinové, především tedy hrdinka; Jade je další skvělá a hlavně nápaditá ženská herní postava, kterou jsem poznal, super. A i přítomnost parťáků (byť se nedají přímo ovládat a jejich úloha je ve výsledku spíše okrajová), tomu dává něco "víc", hlavně v soubojích.
Chtělo by to pokračování (a úplný závěr k němu silně vybízí), ale asi nikdy nebude, což je určitě škoda (existuje nějaká petice?), takových by mohlo být více.
Francouzi mají u mě další zářez, velmi hezká hra (9/10).
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
http://www.hrej.cz/novinky/2009/08/26/n ... od-evil-2/
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/multi/b ... ti_vdp.idn
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/multi/b ... ti_vdp.idn
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]