Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu


Moderátor: Sadako
Tak tak... Amen, bratře...Ajantis píše:Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky.
I kdyby to klišé bylo, tak no a co...Cesare píše:Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...)