Otázky & odpovědi

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Tak som to prešiel druhýkrát... a musím povedať, že mnohé dojmy z množstva rozhovorov, situácii či questov boli úplne iné a inztenzívnejšie než ako keď som to hral pred vyše rokom... myslím, že ďalší komentár netreba... hra si ho nevyžaduje a pre ostatných tu je viacmenej zbytočný...

Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu :cry: ... aspoń, že Písmo trýznenia fungovalo ok, ale celkovo som si vôbec neužil tie nádherné efekty kúziel ... njn ... a to teraz nehovorím o tých všetkých problémoch s padaním hry, ktoré mi ju skoro neumožnili dohrať ( ešte raz thnx Elessar :-) )... ale ani to mi nakoniec nepokazilo celkový dojem a Torment sa v rebríčku mojich naj hier posunul o dosť vyššie...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

toto mi strasne pokazilo zazitok ked som naposledy hral torment za maga do najmensix detailov. suboj s moridorovym fiendom a 1on1 s transcendentnym sa po grafickej stranke nedal vydrzat :( ale torment ostava no. 1 u mna
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
Fiskantes
Sigilan
Příspěvky: 78
Registrován: 4.1.2007 13:14

Příspěvek od Fiskantes »

ako hlavne negativum hry vnimam druhu polovicu hry kde uz vedlajsie questy nedostavaju tolko priestoru (od prveho opustenia sigilu to s nimi ide dole kopcom)
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

mna v tomto sklamal hlavne curst... na druhej strane lokaciu curst v carceri hodnotim velmi pozitivne aj v tomto smere, malo to proste atmosku
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Jo, Curst je z lokací asi nejslabší, pokud jde o questy, i když ta deprimující atmosféra města, kde nikdo nikomu nemůže věřit, má taky něco do sebe...
A podzemí a Trias - to už je zas mnohem lahodnější kafe...
(Triase jsem měla vždycky ráda... ;-) )

Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...;-))

Po odchodu ze Sigilu prostě končí taková to relativně pohodová "questík tady, questík támhle" etapa a začíná opravdový dusno...:-)

Mně prostě Planescape přijde úplně geniální celej. 8-)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

No u mńa sa časť po odchode zo Sigilu minimálne vyrovná tej "sigilskej". Nejaká ne/linearita u mńa zase až tak nezaváži keď si vezmem do úvahy Ravel, spomenutú atmosféru Curstu, ktorá ma naprosto uchvátila, Triasa, Pilier Lebiek a znova skvelú chaotickú atmosféru Curstu padlého do Carceri, tak sa jej skutočne minimálne vyrovná. Ja som si nesťažoval a musím povedať, že túto pasáž hry som prešiel prednedávnom prakticky jedným dychom... ale to pravdepodobne skôr preto, že som si ju z minulej hry pamätal menej... každopádne Torment imho nemá nejaké slabšie alebo silnejšie pasáže... je kvalitnou RPG v skoro všetkých meradlách...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky. :angel:
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Ajantis píše:Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky. :angel:
Tak tak... Amen, bratře... 8-)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Já takový přístup považuju ve hře za ideální - nejprve se rozkoukávám, zkoumám okolí a zkouším všechno možné a pak mě chytí příběh a na nic jiného už nemám ani pomyšlení :-)
V BG2 taky plním většinu "vedlejšáků" co nejdřív, a pak už jdu jen po příběhové linii.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Cesare píše:Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...;-))
I kdyby to klišé bylo, tak no a co... ;-) Vystihuje to věc zatraceně dobře 8-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Mě se v Curstu taktéž velmi líbilo. I v tom původním. Totiž po questové stránce sice nic extra, ale ta atmosféra stačí sama o sobě. Zvláště ta hudba, jako by vám každou chvíli měl někdo zabodnout dýku do zad, prostě paráda. Jinak hra - začátek rozvětvený/pomalý, konec lineární/rychlý jako to bylo v PST/BG2 mě naprosto vyhovuje; dle mého názoru je to velmi dobrý způsob postupu hrou.
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Budu trapně souhlasit s tím, co bylo vyřčeno - také mi systém "nejdřív větší volnost, potom spíše sevřenost příběhu" naprosto vyhovuje. :-)
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

z tormentu sa proste nedala ziadna lokacia vynexat a asi ani ziadna pridat... no mozno by sa ix par naslo ;-)
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

Jste všici špína, zase jste mi udělali chuť, abych si to zahrál! :evil:

Jinak bojovou část považuji za stejně plnohodnotnou jako questovou - stačí vzpomenout vězení pod Curstem, tu agresivní hudbu, temnou atmosféru a brutální boje... :-P
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

no, myslím že boje nejsou špatné, ale dost lehké. Vzpomínám si že v bg2 mi Lord Firkrag (rudý drak) zatopil víc než celý sigil a Curst v Carceri dohromady. 8-)
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým ;-) ani bandity


jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“