
A slony pri dobyvani? Zalezi akeho velkeho mesta, pri epic stone walls velmi nepomozu.

Moderátor: sevencreature
tak ničeho takovýho jsem si nevšiml, mě generála nikdy nekuchli a u nepřátel se to sleduje dost těžkoAjantis píše:AlieN: Ale postihy na morálku v následujícím tahu už jen za ten fakt, že zemřel velitel, nejsou? V STW to bylo stoprocentně, zda v Medievalu, to už si úplně jistý nejsem, každopádně to byla dobrá a myslím dost logická věc. Prostě mezi vojáky takový zmatek jako v bitvě u Platají.
Pokud honíš pěší jednotky pěšáky, tak to může být skutečně lóóóng battle :D Jedině bys musel prchající jednotce nadběhnout i z druhého směru a dostat jí do kleští. Jinak je skutečně nikdy nedohoníš. Leda tak, že kupř. lučištníci (již bez šípů) dohoní těžkou pěchotu, ale jinak ne.Ajantis píše:Stojí 2 armády proti sobě na pláni - střetneme se, po boji celá soupeřova armáda v panice prchá. Různé jednotky do různých směrů, moji vojáci i já jsme zmatení, každý někoho pronásleduje. Toho nepřítel postupně využívá, jednotky se vrací, když na ně zaútočím, tak zase prchají... A tak se dlouhé minuty poté, co skutečná bitva skončila, ještě honíme po mapě. Dle mého by jednotka, která se dá na útěk, už měla být z boje definitivně vyřazena.
Jde to. Tuším to jde dokonce i s rozdílným typem vojáků. Tedy ne ve smyslu, že ze 40i a 20i příslušníků domobrany uděláš jednolitou formaci o 60i mužích (což by bylo i nereálné - rozdílný stupeň únavy atp.), ale prostě se budou držet pospolu a budeš je ovládat jako jednu jednotku.Ajantis píše:A pak mi taky dost chybí možnost "slučovat a rozdělovat" skupiny. Aspoň když jde o stejný typ vojáků, by to jít mohlo.