Hra imho běží na témže enginu (tzn. cca tytéž HW nároky), leč zdá se, že prostředí zde bude ponuřejší, což je vzhledem k tématu poměrně jasné. Napínavá atmosféra zde vypadá snad ještě slibněji než v demu F.E.A.R.u a je to dáno tím, že není závislá na přítomnosti občasných nadpřirozených jevů, nýbrž vychází z prostředí a postavení hráče, který zde není v kůži supervýkonného stroje na zabíjení, ale poměrně obyčejného policisty. Otázkou samozřejmě je, jak dlouho tyto pocity vydrží v plné verzi.
Demo jsem hrál na střední obtížnost a souboje mi nepřišli nejlehčí, což je způsobeno tím, že chtějí trochu cviku. Jak už jste totiž zřejmě pochopili z úvodu, zde se nehraje na útočné pušky, brokovnice, raketomety a SlowMo. Namísto nich se většinou budete chápat chladných zbraní z předmětů denní potřeby - ocelových trubek, trámků s hřebíky či šrouby, dvířek od skříňky, hasičské sekery apod. Rozdíly jsou klasicky v ničivosti, rychlosti, dosahu a možnosti krytí.
Vyskytují se tu i střelné zbraně, ovšem vypadá to, že nábojů do nich nebude nazbyt. Pokud dojdou, je možné drapnout zbraň za hlaveň a ohánět se rukojetí či pažbou. Jistou náhradou střelných zbraní je elektrický paralyzér, který vysílá impulzy na dálku, leč po každém použití se poměrně dlouho nabíjí. Oproti ostatním FPS (ne že bych s nimi měl velké zkušenosti

Vyšetřovaní na místě činu, které bylo avizováno, působí v demu dosti primitivně (ne že by mě to překvapovalo) - prostě jen místo zbraně vytasíte náčiní a "odstřelíte" důkaz. Je samozřejmě možné, že anžto jde o první misi, je zde hledání důkazů zjednodušené úmyslně a postupně bude variabilnější, ovšem pochybuji o tom.
Ještě jeden rozdíl oproti F.E.A.R.u: hlavní postava občas promluví

Nakonec nabízím jeden screenshot. To slunce pronikající okny se mi opravdu líbí
