Stránka 1 z 3

Solaufein (NPC mod)

Napsal: 7.2.2007 14:37
od MCZ
Takže, jsem tímto modem VELMI zklamaný. Mimo Razova povedeného překladu totiž na něm neshldedávám nic pozitivního... V SoA jsem měl původního Solaufeina vždycky rád, po instalaci modu už ne, jeho charakter se mi vůbec nelíbí, a přitom potenciál modu je velmi silný, ale díky těm hloupým dialogům je naprosto promrhaný :-| . Chtěl jsem zabijáckého drowa, který má třeba plno pochyb, k jaké straně se přiklonit a co dál, ale nechává si je spíše pro sebe, jenže některé dialogy, co mi předvádí tenhle mod jsou vyloženě mučení. :-x

Od jeho výkopu z party mě odrazuje jediné - stal se z něj dobrý bijec; ne však nenahraditelný...

Ale co mě na modu štve naprosto NEJVÍCE, jsou ty nové souboje. Tacticsáci se budou smát, ale pro mě jsou nehorázně těžké, megalomanie z ToB je povýšena o několik úrovní výš a s "realitou" D&D už to nemé nic společného. Pro mě to prostě NENÍ hra. Teď mám bojovat s tou partou šedých kreténů v nějaké aréně, kam mě teleportují. Na souboj se nedá připravit - v podstatě začne náhodně (třeba po spánku). Hlavní problém je (zatím, déle než pár vteřin jsem boj nepřežil, takže nevím co je dál), že oni mají nějaký supertimestop - je opravdu parádní, že při něm mohou oni bojovat všichni a z mé družiny jen Solaufein. Takhle vypadá vyrovnaný soubor, jak hrdinské a čestné :-? . Vyvolané příšery pak ignorují a pobíjejí mi nejslabší členy družiny (ale klidně stihnou celou družinu). Takže může mi někdo prosím poradit jak bez cheatů ten souboj vyhrát?

Jsem ze Solaufeina velmi rozladěn a tímto varuji všechny, co ho mají v SoA rádi a kterým přijdou "nevylepšené" souboje z BG2 obtížné tak akorát: NEINSTALUJTE TENTO ****** MOD :!: :evil: .

Napsal: 7.2.2007 14:42
od sevencreature
MCZ: Jestli mluvíš o Eclipse partě, tak tomu boji se AFAIK můžeš vyhnout a nemusíš ho vůbec absolvovat.

Napsal: 7.2.2007 14:44
od MCZ
7c: jedna otázka: JAK? ;-)

Mě to jaksi na výběr nedává (nebo se to snad dá ukecat?).

Napsal: 7.2.2007 14:47
od Razfallow
Nevim, jestli primo pred tim nasilnym presunem, nebo o neco drive (po vyspani), by mel probehnout rozhovor se Solou, ktery si bude stezovat na nocni muru. Kdyz mu reknes, ze to byl jen sen, souboj se nekona.

Napsal: 7.2.2007 14:49
od MCZ
Raz: :doh: tak to je super, pozdě.
A vracet se tak daleko už nebudu...

Napsal: 7.2.2007 14:54
od Razfallow
V tom pripade ... docela dobre je v tomhle souboji pouzit Teleportacni pole (i vicekrat).

Napsal: 7.2.2007 15:35
od sevencreature
MCZ: RTFM :wink:
You can also say this to him when "manually" by talking to him explicitly, so even if you are already past the point with the dream you can still avoid the fight.
Jinak řečeno stačí se Solaufeinem promluvit i kdykoliv později, potom dialogu se snem a říct mu, že to byl jen sen/že nechceš bojovat a boj se nekoná.

Taktiku na Eclipse tu rozepisoval Velehal - základ je Remove Magic:
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=44205#44205

Napsal: 7.2.2007 15:47
od MCZ
Raz, 7c: díky, ok, podívám se, zkusím a v nejhorším prostě Sol vyletí (zas tak mrzet mě to nebude).

Napsal: 7.2.2007 18:21
od CrowX
Podľa mňa je Solaufein naopak jedným z najlepších modov - eclipse party je pomerne jednoduchá - základ je jednoznačne remove magic, pretože majú na sebe nahodených xy protekcií ale hlavne protection from magic, vďaka ktorému proti nim nefunguje ADHW - takže do CC si stačí dať rem. magic + 2xADHW a je to v pohode - na Solaufeina IH a je po fighte - magiči moc neurobia až na ten nepríjemný insect plague - proti nemu sa dá výborne ochrániť so spell imunity: conjuration - ale samozrejme cieľ v tom prípade musí byť mág. Ešte sa oplatí hodiť tam comet - niežeby im niečo urobila ale môže ich zhnehybniť, alebo im aspoň preruší kúzla. ;-)

Napsal: 7.2.2007 18:30
od drake127
Takovéhle souboje jsou k smíchu - dá se vůbec ustát takhle obtížný souboj, který tě zastihne nepřipraveného a ani nevíš, co můžeš čekat? Nevím jak vy, ale já nemám standardně v Chain Contingency Remove Magic a Dalzima. Já totiž nemám standardně CC vůbec.

Napsal: 7.2.2007 18:36
od CrowX
Dá sa naň pripraviť - resp. v tom zmysle, že Sola začne mať nejakú reč o snoch alebo niečo podobné - potom sa myslím dá ešte raz vyspať. :think: V každom prípade je ten boj skôr orientovaný na zábavu ako na nejaké dokazovanie si niečoho.

Napsal: 7.2.2007 18:41
od Vlasák
drake127: no, na druhou stranu - tohle je ten pravý souboj. Nastává nedeterministicky, nemůžeš se na něj připravit, jsi hozen do akce a teď se předveď. Nevím teda, zda je nutné čelit tak ždímaným protivníkům, ale zrovna nečekané souboje, které tě nachytají v nedbalkách, to je přesně ono.

Samozřejmě by to šlo udělat mnohem sofistikovaněji, aniž by bylo třeba ždímat staty protivníků. Např. tím, že je družinka přepadena ve spánku, neozbrojená, zbraně zabavené... bez kouzel, bez zbrojí a zbraní +x... "Popadni klacek, bhaalspawne, a ukaž, co v tobě vážně je." ;-)

Napsal: 7.2.2007 19:54
od sevencreature
drake127 píše:Nevím jak vy, ale já nemám standardně v Chain Contingency Remove Magic a Dalzima. Já totiž nemám standardně CC vůbec.
Ne? :shock: Osobně mám CC namemorovanou a kouzlím ji přímo v boji - tj. Time Stop, CC, vybrat 3x ADHW a je veselo. Btw tyhle boje bez přípravy jsou právě ty nejzábavnější (no, jak se to vezme)... Třeba Red Badge je s přípravou jednoduchá, bez přípravy (třeba když cestuješ po mapě) je to alespoň trochu výzva.

Napsal: 7.2.2007 21:26
od MCZ
Připravit se na to opravdu nedá, když to začne po probuzení/příchodu do nové lokace atd. - jakékoliv ochrany jsou k ničemu.

Heh, teda marně jsem boj zkoušel tolikrát, co to mé nervy byly schopny vydržet. Odstranit magii bylo tak všechno, co stihla Imoen vykouzlit než se rozletěla na kousky po nějakém super naboostovaném fireballu a stejně mi to bylo k něčemu, neb během dalších dvou sekund obvykle přišel o život i charname... přežít ten jejich zk* timestop (jak může mít proboha někdo odolnost vůči zastavení času? :evil: Hádám, že logika s tím nemá co dělat... )se mi podařilo asi jen jednou dvakrát. Na kouzelný pořadač je jaksi pozdě - mám ho v knize, ale jakmile se probudím ze spánku, kdy si ho zapamatuji, boj začíná, tradá...

Vidím to tak, že to zkusím ještě párkrát dle Crowxových rad... a pak nejspíše drahý Solaufein bude ve Strážcově tvrzi nešťastnou náhodou zanechán osamocen vůči partě nějakých golemů, zatímco zbytek družinky bude svačit... a jako napotvoru se ztratí žezlo vzkříšení. Možná je to pro někoho ubohost, ale pro mě to bude ta nejvěrohodnější část Solova života.

Jsem z tohohle modu fakticky zklamaný a ještě více rozladěný.

Napsal: 7.2.2007 21:45
od Ted
ja jakozto BG lama (BGII sem dohral jenom na normal obtiznost) sem eclpse party porazil napodruhy.....nevim co je zde za problem 8-) :twisted: