Valiant: no... buď bys musel změnit celou koncepci a testovat u těch zasažených, zda jsou zraněni ohnivým zraněním.
Anebo bys musel změnit tu hůlku ohně - buď aby střílela skutečně ta kouzla a "nesimulovala" je;
nebo aby vytvořila tam, kam je zacíleno, neviditelnou/nesmrtelnou potvoru, která se po krátkém čase zabije. Ta však bude sloužit k tomu, že ji budeš moct detekovat pomocí Exists či Range (což dokonce jaksi simuluje to "byl efekt hůlky seslán sem do dosahu?");
anebo každému efektu hůlky přidáš efekt opět na krátkou chvíli Scripting State Modifier [282] - tím nastavíš nějaký scripting state na nějakou hodnotu nositeli té hůlky a pak jen prodetekuješ celou partu (tj. potenciální nositele té hůlky) pomocí scriptové podmínky CheckStat, zda mají daný scripting state nastavený.
Anebo udělat tu modifikaci scripting state cíli kouzla, ale tam je třeba dodržet, aby to bylo stejně plošné jako ten fireball. Což opět simuluje působnost kouzla. U scriptingstate je ale problém, že ho některé mody (Detectable spells) používají, takže když už, chtělo by to využít state, který už v DS je přiřazen ohnivým kouzlům (je-li vůbec takový).
Ony možná budou i další a jednodušší způsoby, teď narychlo mě víc nenapadá. Mezi posledními dvěma těžko volit, oba jsou zhruba nastejno.
Jak pro scripting state, tak neviditelné potvory je dobré se mrknout na tutorial, kde je používám oboje:
http://www.blackwyrmlair.net/Tutorials/nonlethal.php