Stránka 5 z 8

Napsal: 13.12.2005 15:28
od sevencreature
Jamal: No já jsem SoU koupil jako poslední datadisk :-)

Hmmm, teď jsem konečně rozlej SoU (barbar, ze kterého se postupem času stane Weapon Master - alespoň takový je plán, i když - kdo ví, kterým směrem ho osud nasměruje :wink:). A docela se mi to i začalo líbit :-P

Tak co bude s tím multiplayerem?? :evil: :-D

Napsal: 13.12.2005 18:19
od emo_freak
sevencreature píše:Tak co bude s tím multiplayerem?? :evil: :-D
To bych taky rad vedel. ;-)

Napsal: 25.1.2006 14:35
od Killdozer
hele, zda se mi to nebo bezi nwn na stejnym enginu jako dungeon siege?

jo a taky bych se chtel zeptat, jestli se vyplati brat pomocniky. dikmoc.

Napsal: 25.1.2006 14:51
od Ajantis
1) Killdozer: zdá ;-)
2) Imho individuální. někomu to jde lépe s nima, někomu bez nich. Dle mne spíše o to, za jaké hraješ povolání. Já osobně bych ale pomocníka vzal tak jako tak

Napsal: 25.1.2006 14:52
od AlieN
Killdozer píše:hele, zda se mi to nebo bezi nwn na stejnym enginu jako dungeon siege?

jo a taky bych se chtel zeptat, jestli se vyplati brat pomocniky. dikmoc.
1. ne
2. ne :lol:
no dobře, v základní hře za mága je zpočátku dobré mít nějakého bijce, ale později až máš SS tak je víceméně k ničemu (datadisky jsem nehrál)

EDIT: :-x zas byl někdo rychlejší :-x :-)

Napsal: 25.1.2006 15:25
od Killdozer
jde se tam nějak trénovat? jako jestli muzu neco delat porad dokola abych ziskal expy. nebo jestli tam sou predem dany potvory a novy uz se nerodi...?

edit: jo a slysel sem, ze se da z bg2 importovat postava i do nwn. jde to? jak?

Napsal: 25.1.2006 15:29
od necrotising_
Neda. Melo to jit, ale nakonec to tam nedali.

Napsal: 26.1.2006 15:50
od Koveras
Add spolubojovníci: Jsou celkem zbyteční, ale je to jen můj názor. Hraji za mága a nepotřebuju ani toho zmiňovaného "bijce". Jde to opravdu i bez něj.
Bedny se dají i rozmlátit nebo je může (u mága) otevřít přítelíček (Pixie), kdyby šlo o zloděje.

Napsal: 27.1.2006 10:29
od sevencreature
Všechno, co dokáže otevřít zloděj, jde rozbít. Popravdě já se svým zlodějem už nic neotvírám a prostě to rozbíjím - je to rychlejší :lol:

Napsal: 27.1.2006 13:29
od Dalcor
Rychlejší ale část materiálů se znehodnotí...
A některé uber brutal pasti mě dostali i na 25 Lvlu

Napsal: 27.1.2006 16:31
od Koveras
Proto je nejrozumnější kompromis přítelíček. Je sice pravda že v každé bedně něco je, ale většinou to zase za moc nestojí (někdy ale jo :-) ), takže bych se na to kvůli tomu nespecializoval a už vůbec bych nebral pomocníka.

Napsal: 27.1.2006 18:29
od sevencreature
Dalcor píše:Rychlejší ale část materiálů se znehodnotí...
A některé uber brutal pasti mě dostali i na 25 Lvlu
Ad 1) nevšiml jsem si, že by v tom byl nějaký rozdíl
Ad 2) jen dvě slova: Improved Evasion 8-)

Napsal: 29.1.2006 14:11
od Killdozer
tak sem konecne dohral prvni kapitolu a musim rict, ze sem si vypestoval novou zavislost. doufam ze s obouma datacema to bude aspoň trochu dlouhy. a jen by me zajimalo, je v port *něco* nebo v Luskanu nějakej pořádnej army-shop? sekám to všechno s kamennym ohnem.(velika sekera+1 upgradnuta adamantinem)

Napsal: 29.1.2006 14:16
od sevencreature
Killdozer: No můžeš narazit na nějakou magickou sekeru v truhlách, ale spíš počítej s tím, že ti tahle ta zůstane až do třetí kapitoly, kde ji budeš moci upgradovat na +3 plus trochu lepší fire damage.

Prostě NWN original campaign neobsahuje nějaké extra silné zbraně :-)

Ale počkej si na HotU - tam je to zase druhý extrém. Momentálně mám trochu problém, protože v jednom dungeonu ti "Weapon Spirit" ukradne tvoji zbraň a ty ho musíš porazit (resp. stačí na něj zakouzlit Dispel Magic, ale za jeho zabití je 1000 expů). No a když mi ukradl můj obouručák +10, 2d6 acid, Haste, True Seeing, Vampiric Regeneration +5, a možná ještě něco, tak to je celkem problém :lol:

Napsal: 29.1.2006 14:28
od Killdozer
myslim, ze ´je to dobre. jako v bg1. tam kdyz sezenes neco+2 nebo dokonce+3, tak jśi muzes bejt jistej, ze sou to nejsilnejsi veci ve hre. v bg2ToB mel i kazdej blbec katanu+3, longsword+4 apod. strasne pak zanikne opravdova vzacnost tech magickejch veci.