sevencreature píše:Hmm, v KotORu snad byl "boss" jen Malak, ne?

Důležité je, podle čeho určuješ, kdo je a kdo není boss. Je pravda, že Malak mi v K1 jako jediný sebral více než 2 hodiny času, taže v tomhle vyjímečný je.
Pokusím se vysvětlit, ne definovat, koho chápu jako bosse já. Boss je pro mne nepřítel, který je spojen s příběhovou linkou (ne tedy Bendak Starkiller), bývá zpravidla umístěn na konci nějaké herní lokace - je jejím vyvrcholením - a je oproti předcházejícím bojovníkům (pokud tam byli) vyjímečným - ať už svou silou, postavením, nebo důležitostí z hlediska příběhu... často též po celou dobu procházení oné lokace vím, že se na jejím konci utkám právě s ním (není ovšem podmínkou). A musím s ním bojovat.
V tomto smyslu je v K1 bossem Davik, 2x Carlo, 2x Malak, Bastila při hře za LS, učitelé na Korribanu... V K2 pak 2x Sion, Darth Nihilus, Kreia, několik Mistrů Jedi.... Nic na tom nemění, že jsou boje s nimi většinou jednoduché, bossové to jsou.
Zrovna v KotORu jsou ale tito bossové příběhově skoro až nezbytní, tento nešvar se ale vyskytuje téměř ve všech hrách.
Proč musí hra končit soubojem...
