
Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
No tak s takyma statama bych taky drtil vse 

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
7c: Btw ještě k těm válečníkovým HLA... Co je třebas špatného na tom Criticall Strike? Společně s IH jde o prima kombinaci. Pravda, s Assassination a IH bys na tom byl stále o něco lépe, ale i tak je to prima kombinace. Byť trvá jen jeden round...
Co jsem obecně koumal ty dual classy z válečníka (mají jiné vůbec smysl?)...:
F/D - Asi lepší přece jen vzít toho Berserka než Kensaie (i vrámci "powergamingu"). Jeho Enrage Ability se dost hodí. Kai ability je v podstatě o dost horší kněžské (i druidské) kouzlo Righteous Magic. Kensaiova ability +1 dmg a hit / 3 levels dá do 2O. úrovně bonus +6, což je samozřejmě více než +2 u Berserka za Enrage. Nicméně Kensai/D nebude moci nosit rukavice of extraordinary specialization, pročež v druhé ruce bude asi nosit belm. A to je proti spectral brand (s jeho negative plane protection atp. - nemluvě o možnosti zvýšit si na tři rounds thaco o dalších -10 - byť to je ability, takže spectral brand se po seslání dá zase jako second weapon vyhodit) trochu málo. V posledku se pak Kensai/D ani nemůže těšit na bonusy ze zbrojí a helem (byť je tam ten prima ioun stone - Wong Fei's). Pokud bych chtěl btw používat obouruční zbraně (oštěpy, hole), tak bych asi raději zvolil multi F/D s jeho IWW (nicméně takové NPC už ve hře je - Jaheira).
F/T - Tady je ovšem ten Kensai celkem jasný. Kombinace Kai a Assassination (+IH) je vskutku fajn. Nejsem si ovšem jist, zda by na tom multi F/T nebyl stále o něco lépe (s kombinací critical strike, Assassinations a IH). Někdy musím vyzkoušet. Díky UAI se Kensai/T dostane i ke zbrojím. Raz tuším kdysá tyhle kombinace porovnával, byť tuším ne s použitím těhle HLA.
F/C - Jeden z těch povinných dualů nejdříve na 13. úrovni (max. pak na 2O, ale to je extrém). Jelikož nemá IS či SS, tak bych opět asi doporučil Berserka.
F/M - Opět z Kensaie, opět nejlépe na 13. úrovni. Ovšem možná nejméně smysluplný Dual-Class z bojovníka. F/M na tom bude, řekl bych, v posledku lépe jako bojovník, Sorcerer zase jako kouzelník. Nicméně stále velmi životaschopná kombinace. Především pak pokud chcete "o něco vylepšeného wizarda".
Co jsem obecně koumal ty dual classy z válečníka (mají jiné vůbec smysl?)...:
F/D - Asi lepší přece jen vzít toho Berserka než Kensaie (i vrámci "powergamingu"). Jeho Enrage Ability se dost hodí. Kai ability je v podstatě o dost horší kněžské (i druidské) kouzlo Righteous Magic. Kensaiova ability +1 dmg a hit / 3 levels dá do 2O. úrovně bonus +6, což je samozřejmě více než +2 u Berserka za Enrage. Nicméně Kensai/D nebude moci nosit rukavice of extraordinary specialization, pročež v druhé ruce bude asi nosit belm. A to je proti spectral brand (s jeho negative plane protection atp. - nemluvě o možnosti zvýšit si na tři rounds thaco o dalších -10 - byť to je ability, takže spectral brand se po seslání dá zase jako second weapon vyhodit) trochu málo. V posledku se pak Kensai/D ani nemůže těšit na bonusy ze zbrojí a helem (byť je tam ten prima ioun stone - Wong Fei's). Pokud bych chtěl btw používat obouruční zbraně (oštěpy, hole), tak bych asi raději zvolil multi F/D s jeho IWW (nicméně takové NPC už ve hře je - Jaheira).
F/T - Tady je ovšem ten Kensai celkem jasný. Kombinace Kai a Assassination (+IH) je vskutku fajn. Nejsem si ovšem jist, zda by na tom multi F/T nebyl stále o něco lépe (s kombinací critical strike, Assassinations a IH). Někdy musím vyzkoušet. Díky UAI se Kensai/T dostane i ke zbrojím. Raz tuším kdysá tyhle kombinace porovnával, byť tuším ne s použitím těhle HLA.
F/C - Jeden z těch povinných dualů nejdříve na 13. úrovni (max. pak na 2O, ale to je extrém). Jelikož nemá IS či SS, tak bych opět asi doporučil Berserka.
F/M - Opět z Kensaie, opět nejlépe na 13. úrovni. Ovšem možná nejméně smysluplný Dual-Class z bojovníka. F/M na tom bude, řekl bych, v posledku lépe jako bojovník, Sorcerer zase jako kouzelník. Nicméně stále velmi životaschopná kombinace. Především pak pokud chcete "o něco vylepšeného wizarda".
- Lucates
- Sigilan
- Příspěvky: 291
- Registrován: 17.3.2008 9:01
- Bydliště: večne na cestách...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Co myslite, ze je lepsia volba pre F/M? Jednorucna zbran + strelna zbran alebo boj s dvoma zbranami?
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
zalezi ci je to dual, alebo multi. Ja osobne volim dve zbrane, belm+celestial pri multi.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Dve zbrane jsou VZDYCKY nejlepsi volba.:DLucates píše:Co myslite, ze je lepsia volba pre F/M? Jednorucna zbran + strelna zbran alebo boj s dvoma zbranami?
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Zkoušel jsem teď zahrát dual čarodějobijce - zloděje a docela to šlo, použití jakéhokoli předmětu udělá z postavy normálního F-T s lepší rezistencí na magii a abilitou proti mágům.
Co se týče dvou zbraní - u dualů mága jsou lepší, protože při různých ochranách člověk štít nepotřebuje a oproti dvouručním zbraním jsou dvě mnohem lepší s lepším spěchem.A u multi či dualů zloděje lze použít skvělé šarlatové ninjato.
Střelné zbraně se podle mně hodí akorát tak postavám, které jsou náchylné na umřití a nechce se jim proto do první linie, zároveň ale nechcou hloupě stát opodál, třeba samotný zloděj.
Co se týče dvou zbraní - u dualů mága jsou lepší, protože při různých ochranách člověk štít nepotřebuje a oproti dvouručním zbraním jsou dvě mnohem lepší s lepším spěchem.A u multi či dualů zloděje lze použít skvělé šarlatové ninjato.
Střelné zbraně se podle mně hodí akorát tak postavám, které jsou náchylné na umřití a nechce se jim proto do první linie, zároveň ale nechcou hloupě stát opodál, třeba samotný zloděj.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Pokial si sa s tym zlodejom dostal?
Mna to laka skusit solo zlodej, ale neviem, ci to je dohratelne, resp, ci pri tom nebudem chytat nervy.
Mna to laka skusit solo zlodej, ale neviem, ci to je dohratelne, resp, ci pri tom nebudem chytat nervy.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Sólo jedno povolání má tu nevýhodu, že se velmi brzo dostaneš na maximální level a pak už to není moc ono (SoA + ToB), když není vývoj. Dohrát by to ale šlo, pastmi lze ulovit skoro cokoli a některá kouzla můžeš za peníze nakouzlit ze svitků.
Hrál jsem ale jednou sólo zloděje BG1 a bylo to docela dobré a stylem hit&run dohratelné bez problému.
Hrál jsem ale jednou sólo zloděje BG1 a bylo to docela dobré a stylem hit&run dohratelné bez problému.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Teď jsem i s tím svým F/D dostal Righteous Magic. Zvláštní...
Asi nějaký mod, ale čert ví jaký.
Btw nakonec jsem stihl 3 mil. expů ještě před odjezdem na Brynnlaw, takže už jsem ho duálnul. Trochu rozdíl v thac0 teď. Tak o dvacet...

Btw nakonec jsem stihl 3 mil. expů ještě před odjezdem na Brynnlaw, takže už jsem ho duálnul. Trochu rozdíl v thac0 teď. Tak o dvacet...

- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Docela srandovní je Vejtaha. Na konci má 100% MO (Carsormyr...), OČ -24 (míň nejde) a podobný srandy.
Jinak samozřejmě dual-classy, fighter/cokoliv. Dostat se na lvl 13 (+1 útok za kolo) a pak dual. Nevýhoda je, že trvá docela dlouho dostat se na 14 lvl v druhém povolání, ale pomocí učení kouzel to jde relativně brzo.
Neříkám, že je to nejlepší možnost, ale dual fighter(13)/cleric(25) je určitě lepší než zkušenostní ekvivalent cleric(28-9). Mágové taky na konci už nedostávají žádná kouzla, takže ten 1 250 000 exp. na bojovníka je připraví jen o jedno kouzlo 8. úrovně (což stojí za 100hp, 5* na hole, 1 útok navíc a 15 THAC0).
Jinak samozřejmě dual-classy, fighter/cokoliv. Dostat se na lvl 13 (+1 útok za kolo) a pak dual. Nevýhoda je, že trvá docela dlouho dostat se na 14 lvl v druhém povolání, ale pomocí učení kouzel to jde relativně brzo.
Neříkám, že je to nejlepší možnost, ale dual fighter(13)/cleric(25) je určitě lepší než zkušenostní ekvivalent cleric(28-9). Mágové taky na konci už nedostávají žádná kouzla, takže ten 1 250 000 exp. na bojovníka je připraví jen o jedno kouzlo 8. úrovně (což stojí za 100hp, 5* na hole, 1 útok navíc a 15 THAC0).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Čau lidi, hraju momentálně za mága a někde jsem se dočetl že se můžu stát i zahaleným čarodějem. Co je na tom pravdy a co je k tomu potřeba ? Díky
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Zahalenym carodejom sa stat v normalnej hre bez modov urcite nemozes.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Už si nepamatuju kde to bylo ale četl jsem, že jako zloděj budete členem stínových zlodějů, jako mág členem zahalených čarodějů, hraničář dostane srub na Umařině vrchovině, Bojovník bude pánem tvrze De´ Arnise, druid pánem Druidského hájku.
Za hraničáře i bojovníka jsem hrál a titul a srub jsem dostal ale ostatní nevím.
Za hraničáře i bojovníka jsem hrál a titul a srub jsem dostal ale ostatní nevím.