Voľná diskusia
Jo poskvrnění strážcové jsou hustý. Ty jejich vrhací sekery jsou nepříjemný.
Platí na ně chlad, kyselina a drcení. A pozor, oheň je regeneruje.
Takže když si je nečím podržíš a prdneš na ně kyselinový mrak půl práce je hotový.
Platí na ně chlad, kyselina a drcení. A pozor, oheň je regeneruje.
Takže když si je nečím podržíš a prdneš na ně kyselinový mrak půl práce je hotový.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Na středníFrosty píše:2 MCZ - a na jakou obtížnost jsi to hrál..?

Ok, moc dík za tip, jestli se ještě dožiju toho, že bych iwd znovu nainstaloval, zkusím to, však savy ještě mám.yenn píše:80% odolnost proti ohni na oba válečníky a salamandři jsou nahraníMCZ píše:Ajantis: Co to povídáš? Vždyť já s tou partou (Ran, Pal, Th, Dru, Mage, Kle) přešel bez větších obtíží všechny předchozí lokace (dokonce i toho démona zrhuba v půli, jméno teď nevím, jsem dal tak na 5. pokus), ale ty ohnivé salamandry a spol. jsem prostě nedal, partou to asi nebude...
Ja som nejako v IWD nemal vobec problémy. Myslím jednotku, dvojku osm nehral. Partu som mal : človek - paladi, trpaslík - bojovník/klerik, polelf - bojovník/druid, elf - hraničiar, človek - bard, gnóm - zlodej/iluzionista. Vetšinu práce my urobili paladin a bojovník/klerik naboostovaný od druhých postáv.
Musím naprosto souhlasit s Yachikem a LordArianem. IWD2 Je velice povedená hra (první díl nemohu určit, ještě jsem jej nehrál), nádherné lokace a ještě nádhernější hudba. Česká verze je naprosto v pořádku a patří spíše k plusu (stejně tak i třetí edice pravidel).
Celou hru (IWD2) jsem dohrál na normální obtížnosti, členy mé party si již nepamatuji, je to přeci nějaký ten pátek co jsem tento skvost hrál ;). Důvod proč se zase vracím zpět do Targu je ten, že bych si vše chtěl vyzkoušet zahrát s přáteli v Multiplayeru. Myslím si že je IWD2 ideální hra pro takové hraní. Přeci jenom BG je více příběhový a zde se člověk nemusí obtěžovat tunovým textem :). Pokud má někdo s Multiplayerem zkušenosti, nechť dá vědět jaké to je...
Zdravíčko Lex
Celou hru (IWD2) jsem dohrál na normální obtížnosti, členy mé party si již nepamatuji, je to přeci nějaký ten pátek co jsem tento skvost hrál ;). Důvod proč se zase vracím zpět do Targu je ten, že bych si vše chtěl vyzkoušet zahrát s přáteli v Multiplayeru. Myslím si že je IWD2 ideální hra pro takové hraní. Přeci jenom BG je více příběhový a zde se člověk nemusí obtěžovat tunovým textem :). Pokud má někdo s Multiplayerem zkušenosti, nechť dá vědět jaké to je...
Zdravíčko Lex
大丈夫 です。That's All ...унд дас ист нихтс алс дие wаhрhеит ^__^
Jj, to by bylo celkem zábavný. Škoda že nevím kdy budu mít čas a nějakých problémů s internetovým připojením se zřejmě taky nevyhnu :(. Nic neslibuji, ale pokud někdy se do toho pustím (chci to přeci jenom dohrát do konce), tak dám zde vědět ;).LordArian píše:Lex: Mno, klidně bych se taky vrátil do IWD2Můžem se domluvit po ICQ, ještě někoho přibrat a rozjet to
大丈夫 です。That's All ...унд дас ист нихтс алс дие wаhрhеит ^__^
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis: congratulation 
citace z otázek a odpovědí
Imho celé dračí oko je jeden velký ..... tamto .... nepovedený kus
Po některých částech jsem v reálu zestárl tak o 2 roky
... och ne - vidím i šedinu
- damn!
O mou duševní způsobilost se asi nejvíce pokoušelo předposlední a poslední (lávové) patro. Ještě že už jsem venku

citace z otázek a odpovědí
MalinkoYachiko píše:Ale do tej miestnosti je trošku komplikovaný vstup...



Po některých částech jsem v reálu zestárl tak o 2 roky




O mou duševní způsobilost se asi nejvíce pokoušelo předposlední a poslední (lávové) patro. Ještě že už jsem venku

Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- khadgar
- Sigilan
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14.1.2006 21:23
- Bydliště: Toril - Useknutá ruka
- Kontaktovat uživatele:
Mňa v Dračom oku najviac sr**i tí debilní ifríti. Keď s nimi bojujem pripadám si ako keby som mal pomalý počítač. Ďalšia vec je tá časová slučka. Vždy keď to hrám tak to musím loadovať pretože sa zvykne niečo pos**ť.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Ale jo, cožpak o to, jako nápad jsem to taky ocenil - včetně zápisků v deníku (u kterých jsem se docela smál) i 'čtení myšlenek' tomu inkvizitorovi, ALE to pobíhání už mi potom začalo solidně lézt na nervy - nehledě na drzého vydřiducha převozníka díky kterému jsem přišel min. o 15k zlatýchAjantis_CG_thief píše:A ta časová smyčka je skvělý nápad! Provedení možná nejni úplně nejdokonalejší, ale stejně ji miluju!


Připočteno k tomu potom to předchozí pobíhání o patro výše - agrrrr - myslím, že jsem správně nas*án a nastartován na I@M



EDIT: tak alespoň na jedno pozitivum jsem si vzpoměl - tím byl ten časově omezený 'sprint' - blesková likvidace té arcičarodějky (či co to bylo) - a následný úprk z bouřícího jádra

EDIT2: 2Yachiko: ad Archon - však mě nende o ty peníze, ale o princip. 300 na osobu za blbou projížďku na lodi je moc! (neřeknu za celodenní permici, ale takhle...)
Podám na něj stížnost na živnostenskym, že natahuje cizince - cha a seberou mu licenci


Naposledy upravil(a) Frosty dne 5.3.2006 23:05, celkem upraveno 1 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...