Otázky & odpovědi

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

nehovoriac o engine ;)
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

PinHead píše:no, myslím že boje nejsou špatné, ale dost lehké. Vzpomínám si že v bg2 mi Lord Firkrag (rudý drak) zatopil víc než celý sigil a Curst v Carceri dohromady. 8-)
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým ;-) ani bandity


jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu
Těžší či lehčí, mně boje v planescapeu prostě bavily víc, mají aspoň nějakou dynamiku.
Navíc PT a BG nedělala stejná firma a způsob vyprávění je dost odlišný, až na to "začátek volný, konec lineární", což je ale obsaženo ve většině RPG her.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

Adieu píše:

Navíc PT a BG nedělala stejná firma a způsob vyprávění je dost odlišný, až na to "začátek volný, konec lineární", což je ale obsaženo ve většině RPG her.
a kdo to podle tebe delal? ja myslim ze black isle (jestli se pletu tak me pls nakamenujte :-? )
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Ano, boje nejsou v PT tak podstatné, tedy jsou lehčí, čemuž já osobně říkám ANO! 8-) Souboje, jejichž řešením strávím x dní mne zrovna moc nelákají...

PinHead: Mám dojem, že BG dělalo Bioware a PT Black Isle...ale ruku do ohně bych za to nedala, silně se mi vývojářské i distributorské firmy pletou.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

no...vim jiste ze u obojiho je black isle...ale uz si nejsem jistej jesltli hru vytvorul nebo jako vydavatel...jinak tva nelaska k bojum je na tomto foru povestna......ale myslim ze jsou az moc jednoduchy...prece jen by mel byt trias nebo ravel trochu silnejsi...jinak pokud nemas rada boje tak hraj adventury a ne rpg
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

BG:
Developer (Vyvoj) - BioWare
Publisher (Distribucia) - Black Isle Studios, Interplay
PT:
Developer - Black Isle Studios
Publisher - Interplay

(informacia z Wikipedie)
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Vampiria píše:PinHead: Mám dojem, že BG dělalo Bioware a PT Black Isle...ale ruku do ohně bych za to nedala, silně se mi vývojářské i distributorské firmy pletou.
Ano přesně tak, na obou hrách dělaly různá studia, která spolu docela často spolupracovala, už jen kvůli použitému enginu.

Souboje jsou mi v PST vcelku ukradené, ve hře stojí hodně v pozadí a tvoří spíš jen zábavnou vložku v cestě příběhem.
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

tak a je jasno
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

PinHead píše:(..)pokud nemas rada boje tak hraj adventury a ne rpg
S dovolením i bez něj si budu hrát, co uznám za vhodné. Boje v RPG mne většinou nebaví, ale baví mne samotná RPG, tak hrávám na nejjednodušší obtížnost a ty boje nakonec nějak překousnu, pokud hra za to stojí. Btw. stejně tak bych mohla říci "zdají-li se Ti boje v PT příliš jednoduché, hraj si IWD."
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

jt.....ale porad mam pocit, ze souboje v bg jsou trochu jine a lepsi..ravel MUSÍm zabit, s triasem MUSÍM bojovat......radsi mám vyjednávaní ale na druhou stranu souboje v bg jsou vic motivujici....vice predmetu a hlavne kouzel..tam se mi nikdy nestalo ze bych nemel v zadne kouzlo urciteho lvl v knize..v pt je kouzel strasne malo
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

PinHead? Uh??? Čo v BG nie sú súboje s bossmi takto nanútené? Bavíme s o tých istých hrách? :shock:
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Mně se zase zdálo, že v BG2 (o ToB nemluvě) toho všeho bylo zbytečně moc. V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel, než plnou knihu něčeho, co ani nevyužiji.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

Vampiria píše:. Btw. stejně tak bych mohla říci "zdají-li se Ti boje v PT příliš jednoduché, hraj si IWD."
nj....asi mas pravdu 8-) ale v IWD neni morte :twisted:
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Vampiria píše:V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel...
Heh to mi hovor... ja som mal namemorovaných asi 10 striel trpezlivosti len preto že sa mi páčil efekt a len tak som si ich v boji hádzal... :mrgreen: :-D
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

Vampiria píše:Mně se zase zdálo, že v BG2 (o ToB nemluvě) toho všeho bylo zbytečně moc. V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel, než plnou knihu něčeho, co ani nevyužiji.
no abych rek pravdu, o grafiku nejde, ta je skoro stejna. I když v bg mam třeba 7 kouzel 5 urovně a využiju 3. NIKDY se mi ale nestane, abych se neměl co učit. V pt se mi několikrát stalo že jsem sice měl na kouzla potřebnou uroveň, ale neměl jsem svitek
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“